פורסם 2011 ביולי 2014 שנים שלום,כנראה שאלך על ה DELL.אני דיי מודאג לגבי נושא האחריות. DELL ישראל אמרו לי בטלפון שרק מ 5 פיקסלים הם מחליפים. RSM שעובדים איתם אמרו לי שבחודש הראשון גם על פיקסל אחד הם יחליפו. אני יודע שהסיכוי שדבר כזה יקרה הוא דיי נמוך אבל איזה מן דבר זה לקנות מסך חדש ושבמידה וישרפו לך עד 4 פיקסלים אתה תתקע איתו?יש יבואנים אחרים שהמדיניות שלהם שונה?תודה.
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים לגבי מסכי ultrasharp בלבד (2209WA, U2211H, U2311H, U2410, U2711, U3011):המדיניות (של DELL העולמית, בלי קשר לשום יבואן):* מחליפים גם על פיקסל בודד אם הוא בהיר (רואים אותו על רקע כהה) - בכל תקופת האחריות* על פיקסלים כהים (רואים אותם על רקע מהיר) - מחליפים החל משישה (או חמישה) - בכל תקופת האחריותhttp://accessories.dell.com/sna/sna.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~topic=premium_panelכל מי שאומר לך אחרת - שיחפש "dell premium panel guarantee" - תוצאה ראשונה בגוגל.
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים מחבר תודה.כתוב "The Premium Panel Guarantee is available for UltraSharp, Professional and Alienware monitors"available כלומר שניתן לקנות עם Premium Panel Guarantee ואפשר ללא? צריך להוסיף בשביל אחריות כזאת? |:ובשורה התחתונה זה לא משנה מאיפה אני קונה נכון? זה תמיד אותה אחריות?
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים זה לא כתוב שם בבירור, אך לדעתי כל עוד קנית מDELL או ממשווק מורשה, האחריות הזו בתוקף. הם מסייגים שם את BestBuy שבכוונה קונים מהם במחירים זולים ללא אחריות, אך אני לא חושב שיש כל דרך לקנות במסלול זה בארץ.
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים מחבר "The Premium Panel Guarantee does not cover monitors with dark/ black type of dead pixels."מה נסגר עם האחריות הזאת.. ממש מדאיג. מה לגבי שאר החברות? למשל סמסונג/LG..
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים כבר אמרתי לך - מכסה רק פיסקלים בהירים.פיקסלים כהים מפריעים הרבה פחות. לא משהו ששווה להיכנס לסרטים בגללו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.