פורסם 2011 ביולי 1914 שנים אני לא מכיר את השירות של RMS, אבל אני כן מכיר את השירות של DELL, והוא מעולה.אין ב DELL סעיף של 3 משלוחים למשך כל תקופת האחריות. (1 לשנה) אלא כל עוד יש תקלות החשודות כתקלות חומרה, הם יגיעו אליך.מה קורה ב RMS אם התקלה לא מטופלת/חוזרת ? שימו לב, הם לא אומרים 3 תקלות בתקופת האחריות, אלא 3 משלוחים.אם מאוד חשוב לך השירות בבית, אז כן, DELL יקר יותר, אבל מספק שירות ברמה.(אגב, הדיסק שם הוא 2TB T200RPM.. ובמילים אחרות, תוסיפו 250 שח למחיר ב RMS)
פורסם 2011 ביולי 1914 שנים מחבר אני לא מכיר את השירות של RMS, אבל אני כן מכיר את השירות של DELL, והוא מעולה.אין ב DELL סעיף של 3 משלוחים למשך כל תקופת האחריות. (1 לשנה) אלא כל עוד יש תקלות החשודות כתקלות חומרה, הם יגיעו אליך.אם מאוד חשוב לך השירות בבית, אז כן, DELL יקר יותר, אבל מספק שירות ברמה.(אגב, הדיסק שם הוא 2TB T200RPM.. ובמילים אחרות, תוסיפו 250 שח למחיר ב RMS)אני כבר שוב חזרתי להתלבט,אין לי בעייה לשלם על המחשב של DELL סכום של 5500 ש"ח. אומנם במפרטים שקיבלתי יש דיסק 1 טרה ואולי המחשבים קצת יותר חזקים אבל גם אין מערכת הפעלה כךשאם נוסיף עוד 200 שח עבור דיסק 2 טרה ועוד 400 שח עבור מערכת ההפעלה זה כברמגיע ל 5200 ש"ח- כלומר הפרש של כ 300 ש"ח בין DELL לבין RMS (או חברה אחרת). עם הפרש כזה זניח - יש בהחלט מקום לדילמה... ??? ??? ??? ???
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.