עבור לתוכן

עזרה בהתחלת OC עם extream 5850 בתוכנה TRIXX.

Featured Replies

פורסם

פתחתי קודם דיון,עכשיו אני ממש מוכן להתחיל בחלק המעשי.

אני כמעט מוכן אבל עדיין חסר לי כמה דברים ויש לי עדיין כמה שאלות לא-פתורות (וכן,עשיתי חיפוש. וכן,לא מצאתי תשובות).

בדיקות יציבות מתוכננות:OCCT,3DMARK 11,CRYSIS 2,total war shougen 2. תוכנה לOC:TRIXX (כיוון שרק בה אני אוכל לשנות את המתח).

דברים ש"חסרים" לי:

1)התוכנה TRIXX מציגה את הטמפ' רק בחלון של התוכנה/על שולחן העבודה. איך אני אמור לבדוק טמפ' ממוצעות בזמן משחק/בדיקת יציבות (במנוחה זה כרגע 44 מעלות)? איזה תוכנות ניטור עושות גרף שאוכל להסתכל עליו אח"כ?.

2)מהירות מאוורר-לשחק עם המאוורר כבר עכשיו ולקבוע פרופיל אינטנסיבי יותר? או רק כאשר אני נתקע בOC/מעלה את הvoltag?.

כרגע במנוחה הפרופיל של הסטוק הוא 20% שימוש במאוורר בעוד הcustom הוא 40 (כרגע מול כל מעלה יש אחוז דומה של השימוש במאוורר-מול 40 מעלות-40% וכ"ו) יש המלצות לפרופיל מומלץ? כי כרגע אני שמעתי קצת את כמה זה מרעיש ו67% זה ה"גבול השחור שלי" (לא מעל זה,בשום מצב.).

בנוסף,ההגדרות של התוכנה-משהו להוריד/להוסיף?:

61101581.jpg

xljzyvgmqmjn.jpg(מצטער על התמונה הגדולה).

תודה רבה לעוזרים.

פורסם
  • מחבר

עוד משהו קטן:ניסיתי לבנות פרופיל מאוורר,מה אתם אומרים?:

62748999.jpg

פורסם

פותח התרד חיפוש היה עונה לך על השאלות..

בכל מקרה יש לך את GPU-Z שמודדת טמפ' בזמן משחק וברקע..ומציגה MIN/MAX..

לגבי הRPM של המאוורר..זה בחירה שלך..אחרי שתדע את הטמפ' תחליט אם לעלות את הRPM ביחס לרעש ולטמפ' או לא..

פורסם
  • מחבר

אני חושב שהבנתי.

טוב אני מתחיל עכשיו להעלות את תדר הליבה עם מאוורר בסטוק.

פורסם
  • מחבר

טוב... הגעתי ל805/1000 ואז בOCCT הוא כתב לי שיש לי 67 שגיאות... זה אומר שזה הגבול של הכרטיס שלי?.

בנוסף,3DMARל קרס לי,זאת השגיאה:

Workload work failed with error message: eva::d3d11::rendering::scene_renderer::render(): draw_depth_task for thread 0: File: device_context.cpp

Line: 515

Function: struct ID3D11CommandList *__cdecl eva::d3d11::deferred_device_context::do_finish_command_list(bool)

Expression: native()->FinishCommandList( restore_deferred_context_state, &result): DX11 call failed.

Device hung due to badly formed commands.

DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG: ID3D11DeviceContext::FinishCommandList:

עדכון,ירדתי ב5MHZ והוא קרס לי עוד פעם,הפעם עם השגיאה הזאת:

Workload work failed with error message: eva::d3d11::rendering::scene_renderer::render(): Exception thrown in worker thread.

Type:

class eva::d3d11::function_error

What:

draw_depth_task for thread 1: File: device_context.cpp

Line: 515

Function: struct ID3D11CommandList *__cdecl eva::d3d11::deferred_device_context::do_finish_command_list(bool)

Expression: native()->FinishCommandList( restore_deferred_context_state, &result): DX11 call failed.

Device hung due to badly formed commands.

DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG: ID3D11DeviceContext::FinishCommandList:

בשני הפעמים הוא קרס במבחן המשולב.

פורסם

מספר שגיאה לא מעיד על הרבה..מה שזה אומר זה שהOC לא יציב..

בנוסף לזה תבדוק עם 3DMARK תראה אם הוא קורס שם..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים