פורסם 2011 ביולי 314 שנים שלוםתוך כדי עיון מבמידע שבאתר מצאתי שיש קבוצות שיוצרות דריוורים לא רשמיים למטרת ביצועים גבוהים יותר או למטרה של איכות גבוהה יותר.וזה העלה בי את המחשבה שהדריוור המקורי שתוכנן כמובן לתקשר עם החומרה לא תוכנן במקור בשביל שהוא יתקשר עם חומרה שעברה OC אלה הוא תוכנן למצב רגיל..אז חשבתי שאולי אנשים עשו דריוורים שעובדים יותר טוב עם חומרה שעברה OC כי הם תוכננו לזה ואולי דריוורים כאלה יכולים לעשות יותר יציבות שזה מה שמאפשר כמובן להרחיק את המקסימום שאפשר להעלות או שאולי זה יגרום לכך שיהיו פחות עיוותים בתדרים גבוהים יותר כי יש יותר יציבות.האם יש דריוורים כאלה לכרטיסי המסך סדרה 8 של NVIDIA שנועדו לזה?אם כן אז אשמח לקבל המלצה על דריוור כזה שיחליף את הדריוור המקורי כדי שתהיה לי יותר יציבות ב OC שלי.הכרטיס מסך שיש ברשותי הוא geforse 8600gs M (ללפטופים)דבר נוסף,רציתי לדעת אם יש דרך לעשות הגבלה של כמות ה FPS שמופקת בשנייה?אם כן אז אשמח לדעת איך עושים את זה(אם זה בלוח הבקרה של NVIDIA או דרך תוכנת צד שלישי) תודה לעוזרים!
פורסם 2011 ביולי 314 שנים כיום זה כבר לא נפוץ..והדרייברים שמגיעים מהיצרן במיוחד בכרטיסי מסך הם מצויינים ולא מגבילים כלום..או גורעים ממשהו..והגבלת FPS אתה יכול לעשות במשחק עצמו לאפשר VSYNC ואז התמונה והפריימים יהיו בהתאם למסך שלך..
פורסם 2011 ביולי 314 שנים מחבר אני מכיר את זה אבל אז הוא מפעיל פילטר על הדרך והפילטר הזה מאט ממש בהרבה את הביצועים
פורסם 2011 ביולי 314 שנים תפנה את השאלה של הגבלת הפריימים לפורום כרטיסי מסך..שם אני מאמין יעזרו לך בנושא
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.