שאלה לגבי מדיניות החזרת מחשב נייד , עקב פגם / שלא עקב פגם - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי מדיניות החזרת מחשב נייד , עקב פגם / שלא עקב פגם


ECCO

Recommended Posts

הבנתי שאם רכשתי מחשב נייד בלי פגם של היצרן - כל עוד אני לא מפעיל אותו (בחשמל או בסוללה) - אני יכול להתחרט ולהחזיר תוך 14 יום , ולקבל כסף? האם נכון ?

השאלה הנוספת - אם רכשתי מחשב נייד עם פגם "לימון" או "חצי לימון" (למשל חלקים ממנו - מסך או מטען או כניסת או CD או וואטאבר - לא תקינים, שהרי הדברים האלה לא נבדקים בחנות בזמן הקניה...כי אסור לחבר לחשמל/ לסוללה) - כמה זמן יש לי להחזיר אותו ולקבל חדש, אם בכלל ? האם ניתן בחנויות לקבל כסף במקום המחשב הפגום (או פגום בחלקו) ? או שבכל החנויות אני חייב לפנות למעבדה של היבואן מרגע הרכישה, אם יש בעיות, והחנות לא מעורבת יותר, גם אם התיקון יכול להמשך חודש ?(בואו נקצין ונאמר עברו רק 24 שעות מהרכישה, ובזמן הזה הטענתי את הסוללה 14 שעות כשהמחשב כבוי ורק אח"כ הדלקתי אותו וגיליתי שהמסך לא תקין או שהתגלו תקלות כנל)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמנם אתה נכנס לתחום שבו לכל יבואן/ספק יש את השגעונות שלו, אבל בהכללה:

אם המחשב הגיע אליך במשלוחה, ע"פ חוק אתה יכול להחזיר אותו מכל סיבה שעולה בראשך, תוך 14 יום ובניכוי עמלת שירות (או משהו שנקרא בדומה לכך) של שקלים בודדים.

אם קנית בחנות, חובה עליך לבדוק במקום, או לסכם מראש (רצוי בכתב) מה יהיו תנאי ההחזרה במידה ויהיה צורך.

אם הפעלת וגילית תקלה במחשב, דינה כתקלה רגילה.

ניתן להחליף את המחשב רק אם הוא תקול באופן קריטי (כמה פיקסלים שרופים במסך, לוח אם דפוק וכאלה) כונן אופטי או נחשבים לתקלה הכי פשוטה שיש..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נניח אני קונה בחנות פיזית. מה אני צריך לעשות שם כדי לוודא שאכן קיבלתי את המוצר תקין , מעבר לבדיקה חיצונית שאין שברים סדקים וכד', כדי לשמור לי את האופציה להחזיר מהר את המחשב הבעייתי ? לחבר שם לחשמל ולבדוק ? ומה לבדוק בדיוק ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, אני באמת מנסה להבין משהו

הרי המחשב הנייד מגיע בקופסא סגורה מהיצרן בחו"ל , האם מישהו בארץ פותח אותה ובודק שהמחשב תקין ו"רץ טוב" כמו בבדיקות שעושים במעבדה של החנות למחשבים נייחים ? או שלחנויות בארץ אין כלל נגיעה לחומרה / לתוכנה של המחשב הנייד ?

אני באמת מנסה להבין את הנקודה הזו, מבלי להפיל אשמה על חנות מסוימת.

נראה שמהבחינה הזו במידה מסוימת, יש עדיפות לנייחים כי הם נבדקים בחנות (כי ברור שהם מורכבים כאן מן הסתם)? או שאני טועה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשוב לי - אם אפשר לקבל תשובה מסודרת לשאלה הזו, כדי להמנע מלקחת מהחנות "חתול בשק", מה הנוהל המומלץ -

האם לחבר לחשמל את המחשב בחנות ? האם לחבר רק לסוללה , ולא לחשמל ? האם אז כיבוי דרך הBIOS / הכפתור , יפגע במחשב ? (נכון שבכך בודקים את הסוללה אבל מצד שני אסור לכבות סוללה חדשה שלא נטענה בראשונה 12 שעות ברציפות ) האם במצב כזה של מיד אחרי התשלום בחנות והמחשב לא תקין , זכותי לא לקחת אותו ? מה אתם ממליצים הכי טוב לעשות בקניית בחנות? על מה להקפיד ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...