פורסם 2011 ביוני 214 שנים תקשיבו, יש לי מחשב נייד מAlienware שקנתי באמריקה (M17x R2)המפרט:HD5870 CF8GB Ram 1333Mhzi7 820qm 1.7Ghzעכשיו אחד הכרטיסים לא פועל כבר מעל לחצי שנה, אבל חשבתי שהאחריות רק באמריקה ובאותו זמן הוא עדיין פעל כמו שצריך אז לא רציתי להתעסק עם זה...לפני 4 חודשים ככה התחילה לי בעייה שמידי פעם (כשאני משחק או עושה משהו שדורש מאמץ מהמחשב) אז פתאום היה לי 10fps ככה ושמתי לב שבCPU-Z HAהCLOCK היה 500Mhz...אז יש כפתור פה שמפעיל Stealth Mode (שעושה שיהיה שימוש נמוך בחשמל, נגיד שאני לא מחובר לחשמל) שמשנה את הCLOCK ל600Mhz-700Mhz ושלוחצים שוב אז זה משנה ל"Full Power" שזה 1.7Ghz רגיל.אז דיברתי עם דל בחו"ל והוא עבר לי על המחשב והמליץ לי לכבות את הTurbo Mode של המעבד, דבר שלא מקובל במחשב 3000$ +.זה דיי סידר את זה, או יותר נכון העריך את החיים...עכשיו כבר חודש וחצי יש לי את הבעייה הזאתי כל 3 דקות, אני לא יכול להריץ שום משחק (כולל מייפל חח) וזה מחרפן אותי, במיוחד שזה מחשב כזה "רציני".דיברתי עם דל בחו"ל ובסופו של דבר הסכמנו על תיקון במעבדה של דל בארץ.הבעייה היא שאני לא מוצא את הטלפון של דל/המעבדה פה בארץ וגם ממה שאני רואה באינטרנט על השירות/אחריות, אני כנראה לא יקבל את המחשב פועל כמו שצריך וכמו שאני מצפה שיפעל.אתם יכולים לעזור לי בסיבות שהבעייה קוראת לי, מה להגיד לדל כדי שיתקנו כמו שצריך ולא יזרקו לי מעברר חדש וזהו...וגם מה הטלפון שלהם, איך אני יכול לדבר איתם?
פורסם 2011 ביוני 314 שנים 1. נסה למצוא פתרון כאןhttp://support.euro.dell.com2. יש להתקשר למוקד תמיכה טלפוני במספר: 1-809-444-688 (ימי ראשון עד חמישי- 8:30 עד 17:00).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.