vgames - הסוף? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

vgames - הסוף?


ag43

Recommended Posts

מסתבר שאתר VGAMES עבר השבוע לשליטת וואלה. מבחינתי זהו האתר הנוח והמתעדכן ביותר בנושאי משחקים בשפה העברית. השאלה האם השליטה של וואלה תגרום ל"אפקט נענע" שהוריד את רמתו של האתר המתחרה GAMER פלאים כאשר עבר לידי נענע. עצם העובדה שמוזכר שם שדניס ויטצ'בסקי יהיה קשור לעניין רק מוסיפה (לי) סיבה לדאגה. דעתכם?
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל ביותר. האתר עוד היה האתר הנורמלי היחיד בעברית. אם כי הוא ירד בצורה משמעותית בשנים האחרונות, בעיקר מאז המעבר לעיצוב הנוכחי.

בתקופתו הראשונה הוא היה מבחינתי אתר מהמובילים בעולם - רמת הכתבות שם הייתה גבוהה ביותר.

מאז שהתבצע מעבר מכתבות אל "תוכן" (שזה אומר בעצם מלא שטויות לילדים טיפשים), כפי שהמודלים הכלכליים החדשים באינטרנט דרשו - האתר הפך ל"עוד אתר".

לצערי הרב, אתרים כמו VGAMES בימיו הראשונים כבר לא יהיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לVgames יש תוכן רב יותר מאשר לGamer. וצוות ויגיימס מנסה לסקר כמה שיותר חדשות, לעומת זאת הכתבים בגיימר צרי ראיה בצורה מגוחכת (רמת הכתיבה והתוכן שם לא השתנה כבר הרבה זמן).

הבעיה היא לא רמת התוכן בויגיימס, אלא הקהילות שהם מנסים להביא לפורומים (בשבילם - כמות עדיפה על פני איכות), וככה מצטברים שם עם הזמן פליטי FXP שמתחילים מפורומים כמו CS וGTA ומדי פעם עוברים גם על הכתבות והביקורות ומזבלים שם את השכל וככה הרמה יורדת יותר ויותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל דווקא היה אתר חדשות מצויין...

בתור אתר קהילות בהתחלה הם היו טובים,אבל לפחות בפורום BF כולם שם הם עכשיו בFXP,וכל האלה ששיחקו תחרותי ברחו חוץ מכמה בודדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבוי, זה אומר שעכשיו האתר יהפוך להיות שמאלני כמו "וואלה".

נתחיל לראות כתבות עם משפטים כמו: "מדובר במשחק מגוף ראשון שבו עלייך לחסל את כל האויבים במפה, בדיוק כמו שצה"ל הורג את הפלסטינים בשטחים"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...