פורסם 2011 במאי 2514 שנים עידכון קטן..החולרות עוד פעם הסכימו ב"טוב ליבם" לזכות אותי על הטעות אנוש המצערת שהם עשו בלי שום כוונה.גם לי קרה את המקרה הזה, לצערי לא טיפלתי בזה בזמן וגם עניין של כסף... :-\
פורסם 2011 במאי 2514 שנים חוזה בהחלט מהווה ראיה בית משפט והפרט חוזה זו עילה מצויינת לתביעהלא צריכים/חייבים להיות עסק בשביל להוכיח נזקים
פורסם 2011 במאי 2514 שנים יש אתרים באינטרנט בדיוק לנושא הזהhttp://ktanot.co.il/index.htmlהעו"ד שמפעיל את האתר הנ"ל נותן עזרה בהכנה לתביעה ויכין לך את הכתב תביעה (בשביל תשלום כמובן) כשפניתי אליו לפני שנה בערך כדי לתבוע את אורנג' הוא אמר שהוא ינסה לדבר איתם, אם זה יגמר בשיחת טלפון אני לא אשלם לו כלום אם אני ארצה לתבוע אותם אז זה יעלה כסף, בסוף אחרי כמה טלפונים שלו לאורנג' הם החזירו לי את כל מה שרציתי, ולא שילמתי לו כסף..יש גם את האתר http://www.tviot-ktanot.co.il/ שיש בו הרבה מידע
פורסם 2011 במאי 2514 שנים חוזה בהחלט מהווה ראיה בית משפט והפרט חוזה זו עילה מצויינת לתביעהלא צריכים/חייבים להיות עסק בשביל להוכיח נזקיםנכון שחוזה מחייב אבל כולם עושים טעויות, וכשמצב כזה קורה מי שטעה נדרש לתקן. גם שופטים טועים וכשמערערים אף אחד לא סוגר איתם חשבון. כשתובעים חובה להוכיח שנעשתה פנייה לנתבע טרם התביעה, כי בימ"ש הוא הכתובת האחרונה. זה ממש לא משנה אם מדובר בחברת תקשורת, מוסך או חברת המים שבימים האחרונים עלתה לכותרות
פורסם 2011 במאי 2514 שנים אתה בהחלט צודק, כמובן שחובה קודם לנסות "לסגור" את הבעייה מול אותו גורם ולכן חשוב להראות בבית משפט הוכחות שאכן היה נסיון.ולכן כשמדברים עם חברות תקשורת או כל חברה אחרת תמיד כדאי להזכיר את צמד המילים הבא "הפרת חוזה", כי אז דברים מתחילים לזוז.
פורסם 2011 במאי 2514 שנים בדיוק בשביל דיונים כאלו הקמנו את פורום צרכנות, אני מעביר את הדיון לפורום הנ"ל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.