פורסם 2011 במאי 2114 שנים דווקא הניסיון שלי עם KSP בסדר גמור.הסניף בירושלים זה 10 דקות נסיעה מהבית שלי, שקניתי את המחשב שלי אז חיפשתי חנות נורמלית, ו-KSP היחיד שעלה בגורל.נכון הם לא מושלמים ויש עליהם הרבה תלונות אבל אישית אין לי שום דבר רע לומר עליהם.התורים לאנשי המכירות באמת ארוכים, אבל כנראה זה חלק מהאסטרטגיה שלהם, 2-3 אנשים מכירות, ואיש מעבדה.הייתה לי בעיה עם הדיסק הקשיח, קפצתי לשם חיכיתי כמה דקות, ותיקנו ישר, התור לאיש המעבדה זה לא אותו תור לאנשים המכירות.גם את הראוטר שלי קניתי מהם, עלה ב-4 שקל יותר יקר מ-פי.סי.סנטר שהיו הכי זולים לפי זאפ, אז למה לא, קרוב לבית, זול...
פורסם 2011 במאי 2114 שנים מה גם שהשאלה החשובה יותר היא בעצם כמה פעמים נדרש להשתמש בשירות שלאחר קניה שלהם. רוב החנויות עושות את עבודת המכירה טוב. השאלה היא איך מטפלים בך כשיש בעיה. אם כי אני חייב לציין שניצלתי אחריות גם באייבורי וגם ב KSP והשירות בשתיהן היה ענייני וזריז.
פורסם 2011 במאי 2114 שנים כמה פעמים רכשת ב NEWEGG? פעמיים. ולא נזקקתי לשירות שלהם. אני מבסס את דברי על חברים שגרים בארה"ב, וקונים באופן קבע ב- Newegg. השירות שאני קיבלתי מ-KSP ואייבורי היה מצויין. גם לפני הקניה וגם אחריה. כשהייתי צריך להחליף אל פסק תקול, למשל, והוא הוחלף במקום באחד חדש. מעבר לזה, תרשה לי לפקפק ב"עשרות פעמים" שלך לגבי newegg... במיוחד לאור העובדה ש-newegg בכלל לא עושים משלוחים מחוץ לארה"ב, ואפילו לא שולחים בתוך ארה"ב לחדרים בבתי מלון (מה שאומר שאי אפשר להשתמש אפילו ב-mustop ושות'). כך שלא ברור לי איך בכלל הזמנת מהם משהו, לא כל שכן "עשרות פעמים". איפה ראית שכתבתי שאני קניתי "עשרות פעמים" ב- Newegg ?!
פורסם 2011 במאי 2214 שנים מה גם שהשאלה החשובה יותר היא בעצם כמה פעמים נדרש להשתמש בשירות שלאחר קניה שלהם. רוב החנויות עושות את עבודת המכירה טוב. השאלה היא איך מטפלים בך כשיש בעיה. אם כי אני חייב לציין שניצלתי אחריות גם באייבורי וגם ב KSP והשירות בשתיהן היה ענייני וזריז. לא הייתי קורא לשירות המכירה של KSP "טוב" בהתחשב שאתה צריך לעבוד בתור בסניף הסופר-לא-יעיל שלהם. למרות זאת,טוב לשמוע שקיבלת שירות טוב אחרי הקנייה.
פורסם 2011 במאי 2214 שנים בגדול אין לKSP משלוח, אמנם למוצרים שמופיעים בזאפ יש משלוח (הם חייבים, אחרת זאפ לא היו נותנים להם להכנס) אבל אחרי הקניה הם מתקשרים ומנסים לשכנע אותך לקנות דרך הסניף ולא דרך הדואר. אם בכל זאת אתה מתעקש הם ינסו להוריד אותך מזה על ידי זמני משלוח ארוכים (21 יום) ולפעמים הם גם ממציאים כל מיני דברים (שהם לא שולחים מעבר לקו הירוק - למרות שהם שולחים דרך הדואר שכן מגיע מעבר לקו הירוק - התירוץ הזה ירד מהר מאד אחרי פניה לתקשורת).אני בכל אופן קונה דרך אייבורי, אמנם המוכרים מנסים לדחוף לך זבל גנרי, אבל אם אתה מבין אתה יכול לרכוש מהם חלקים איכותיים.האחריות שלהם (לפחות לגבי הסניף בירושלים - גבעת שאול) ממש טובה, בלי כמעט תורים ומחליפים במקום בלי בעיה (יכול להיות שהם לא מטייחים אותי רק בגלל שאני מבין במחשבים).התורים אכן זו בעיה קשה, אבל בגלל שאני קונה הרבה יש לי את הטלפונים של אחד המוכרים, ואז את ההזמנה אני עושה בטלפון מולו ואם כשאני בא לסניף יש תור ארוך, אז אני עושה קיצור דרך אצל המוכר שאני איתו בקשר.בירושלים ככל הידוע לי אין חנויות באותה רמת מחירים כמו של KSP ואייבורי.בKSP אני לא קונה בדרך כלל בגלל התורים ובמיוחד בגלל האחריות, האחריות שלהם היא אישית (על פי ת.ז.) ולא ניתנת להעברה. זאת אומרת שכל האנשים שאני קונה להם מחשבים לא יכולים בעצמם לממש את האחריות אלא הכל חייב להיות דרכי - וזה לא בא בחשבון מבחינתי.אם למישהו יש תובנות לגבי חנויות באיזור ירושלים אני אשמח לשמועיום טוב
פורסם 2011 במאי 2214 שנים ובמיוחד בגלל האחריות, האחריות שלהם היא אישית (על פי ת.ז.) ולא ניתנת להעברה.האם יש למישהו נסיון האם הם באמת אוכפים את זה ועושים בעיות?נכון להיום אני מזדהה כרוכש המקורי כדי להימנע מבעיות (ת"ז הם לא מבקשים). אבל אף פעם לא הצהרתי שרכשתי יד שניה ואני הבעלים החדש מכיוון שהיתה לי הרגשה שהם יעשו בעיות. פוליסה באמת מוזרה ולא הוגנת שאין בשום מקום אחר חוץ מאצלם שבפועל רק תורמת לאי נוחות.זהו אחד הדברים שגם גורמים לי להעדיף לקנות מאיבורי.
פורסם 2011 במאי 2214 שנים מחבר השירות שאני קיבלתי מ-KSP ואייבורי היה מצויין. גם לפני הקניה וגם אחריה.כשהייתי צריך להחליף אל פסק תקול, למשל, והוא הוחלף במקום באחד חדש.מעבר לזה, תרשה לי לפקפק ב"עשרות פעמים" שלך לגבי newegg... במיוחד לאור העובדה ש-newegg בכלל לא עושים משלוחים מחוץ לארה"ב, ואפילו לא שולחים בתוך ארה"ב לחדרים בבתי מלון (מה שאומר שאי אפשר להשתמש אפילו ב-mustop ושות').כך שלא ברור לי איך בכלל הזמנת מהם משהו, לא כל שכן "עשרות פעמים".חשבתי שזה דווקא יהיה ברור שאם הזמנתי מNewegg יותר בכמה פעמים, משמע שאני גר בארצות הברית.זה שלך זה לא היה ברור דווקא גורם לי להבין יותר טוב איך אנשים פה חושבים שהשירות בKSP הוא "טוב".לעומת ארצות הברית (כמעט כל חנות) שירות הלקוחות של KSP הוא ברמה נמוכה עד כדי שאף אחד לא היה קונה אצלם.
פורסם 2011 במאי 2214 שנים מחבר בגדול אין לKSP משלוח, אמנם למוצרים שמופיעים בזאפ יש משלוח (הם חייבים, אחרת זאפ לא היו נותנים להם להכנס) אבל אחרי הקניה הם מתקשרים ומנסים לשכנע אותך לקנות דרך הסניף ולא דרך הדואר. אם בכל זאת אתה מתעקש הם ינסו להוריד אותך מזה על ידי זמני משלוח ארוכים (21 יום) ולפעמים הם גם ממציאים כל מיני דברים (שהם לא שולחים מעבר לקו הירוק - למרות שהם שולחים דרך הדואר שכן מגיע מעבר לקו הירוק - התירוץ הזה ירד מהר מאד אחרי פניה לתקשורת).אני בכל אופן קונה דרך אייבורי, אמנם המוכרים מנסים לדחוף לך זבל גנרי, אבל אם אתה מבין אתה יכול לרכוש מהם חלקים איכותיים.האחריות שלהם (לפחות לגבי הסניף בירושלים - גבעת שאול) ממש טובה, בלי כמעט תורים ומחליפים במקום בלי בעיה (יכול להיות שהם לא מטייחים אותי רק בגלל שאני מבין במחשבים).התורים אכן זו בעיה קשה, אבל בגלל שאני קונה הרבה יש לי את הטלפונים של אחד המוכרים, ואז את ההזמנה אני עושה בטלפון מולו ואם כשאני בא לסניף יש תור ארוך, אז אני עושה קיצור דרך אצל המוכר שאני איתו בקשר.בירושלים ככל הידוע לי אין חנויות באותה רמת מחירים כמו של KSP ואייבורי.בKSP אני לא קונה בדרך כלל בגלל התורים ובמיוחד בגלל האחריות, האחריות שלהם היא אישית (על פי ת.ז.) ולא ניתנת להעברה. זאת אומרת שכל האנשים שאני קונה להם מחשבים לא יכולים בעצמם לממש את האחריות אלא הכל חייב להיות דרכי - וזה לא בא בחשבון מבחינתי.אם למישהו יש תובנות לגבי חנויות באיזור ירושלים אני אשמח לשמועיום טובאני פשוט לא מבין מדוע אתה מחפש חנות שקרובה לאיפה שאתה גר.כל הקטע הוא להזמין מהאינטרנט ולקבל עד הבית או עד סניף הדואר הקרוב.אני בעצם מופתע. חשבתי שכל בן אדם שיודע מספיק על מנת להירשם לאתר הזה ידע טוב יותר מאשר לחכות בתור בחנות כשאפשר להזמין אונליין.
פורסם 2011 במאי 2214 שנים אני פשוט לא מבין מדוע אתה מחפש חנות שקרובה לאיפה שאתה גר.כל הקטע הוא להזמין מהאינטרנט ולקבל עד הבית או עד סניף הדואר הקרוב.אני בעצם מופתע. חשבתי שכל בן אדם שיודע מספיק על מנת להירשם לאתר הזה ידע טוב יותר מאשר לחכות בתור בחנות כשאפשר להזמין אונליין.אנחנו מדינה קטנה,יותר קל ויותר פשוט ללכת לסניף ולקנות ביידים שלך.חוץ מזה,שמעת פעם על אחריות? אם המחשב מתקלקל,לא הייתי רוצה ללכת עד אשדוד בשביל להחליף מוצר.
פורסם 2011 במאי 2214 שנים אנחנו מדינה קטנה,יותר קל ויותר פשוט ללכת לסניף ולקנות ביידים שלך. חוץ מזה,שמעת פעם על אחריות? אם המחשב מתקלקל,לא הייתי רוצה ללכת עד אשדוד בשביל להחליף מוצר. ומה עושה בנאדם שגר באילת? איך הוא מממש את האחריות שלו? תתפלא אבל לא מצאתי פיתרון כי הם לא לוקחים באחריות במידה ואני שולח אליהם את המוצר ובעצם לא רוצים שאני ישלח את המוצר בדואר. אז אני צריך לשלוח לחבר או מישהו שילך בעצמו לאחד הסניפים או שאני יגיע עצמאית לסניף. ואחרי שהחלטתי שאני יגיע לסניף(סידורים במרכז) עוד אומרים לי שהחלפה תתבצע רק לאחר כמה ימים ולי אין כמה ימים אלא יותר כמו כמה דקות, סך הכל עובר בחנות וזהו.
פורסם 2011 במאי 2214 שנים לא חשבת על זה שאולי קניתי את המקלדת במרכז בגלל שאין אותה באף חנות באילת??יש עוד המון מוצרים שאין פה בחנויות מחשבים. בכלל החנויות מחשבים פה על הפנים ודופקים לך מחירים כאילו נולדת אתמול.
פורסם 2011 במאי 2214 שנים אם אתה שואל אותי אם "להתפשר" על מחשב עם חלקים פחות משתלמים (ויותר יקרים) אבל שתהיה אחריות ליד הבית מול החלקים הכי משתלמים עם אחריות זהב אבל 200 ק"מ מהבית,הייתי הולך על האפשרות הראשונה.במקרה חריג כזה,הייתי אולי חושב על לקנות מחשב-מותג,בגלל שיש לך אחריות עד הבית.בקשר למקלדת-בגלל שמימוש אחריות על מקלדת הוא דבר די נדיר,לא הייתי "פוחד" לקנות אותו בחנויות במרחק,אבל זה סיכון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.