פורסם 2011 במאי 1414 שנים היי,בינואר קניתי מחשב נייד של ASUS 10.1 אינץ בניו יורק, לאחר שנאמר לי כי יש לASUS אחריות בינלאומית לשנה כולל סניפים בישראל.אתמול כאשר פתחתי את המחשב ראיתי כי כשליש מהמסך הפך ללבן עם מעט פסים צבעוניים ולא ניתן לראות בו כלום. בנוסף, היום גיליתי שהסוללה כותבת "מחוברת, נטענת" אבל למעשה היא לא נטענת וכאשר אני מנתקת את המחשב מהחשמל הוא נכסה. המחשב בן 4 חודשים בלבד!!!התקשרתי לסניפים בישראל הכתובים באתר האינטרנט של ASUS אבל כל המספרים מנותקים מלבד אחד שמקשר לסניף FEDEX ובו לא הבינו מה אני רוצה ומה הם קשורים.לאחר אינסוף טלפונים עם ASUS ארה"ב אני מחכה לתשובה מהם לגבי מה עושים עם האחריות בישראל.מישהו יודע מה לעשות? האם אתם מכירים את הסניפים המורשים בישראל? האם יש לASUS נציגות בארץ שאליה אפשר לפנות? הפגיעות שציינתי אכן הן בתחום האחריות של החברה?אשמח לעזרה, אני על סף נואשות מרוב שיחות חסרות תכלית עם ASUSתודה
פורסם 2011 במאי 1514 שנים אלה טוענים שהם היבואן הרשמי:http://ronlight.co.ilמצד שני, ברוב המקומות כתוב שויז'ואל היא יבואנית אסוס בארץ. לא מצאתי את האתר שלה (יש כמה חברות שבשמן מופיעה המילה "ויז'ואל" והן עוסקות באלקטרוניקה או מחשוב, אך לא נראה כי אחת מאלה שמצאתי קשורה איכשהו לאסוס), אבל מצאתי טלפונים:שירות לניידים עם תעודת אחריות של ויזואל - יבואן ASUS בארץ. חיפה - 048211903 ירושלים - 026490612 באר שבע - 086270956 מרכז, פתח תקווה - 0773132629הייתי מציע לך קודם כל לפנות לשני אלה ולראות איזו תשובה אתה מקבל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.