עבור לתוכן

Eee PC

Featured Replies

פורסם

היי,

בינואר קניתי מחשב נייד של ASUS 10.1 אינץ בניו יורק, לאחר שנאמר לי כי יש לASUS אחריות בינלאומית לשנה כולל סניפים בישראל.

אתמול כאשר פתחתי את המחשב ראיתי כי כשליש מהמסך הפך ללבן עם מעט פסים צבעוניים ולא ניתן לראות בו כלום. בנוסף, היום גיליתי שהסוללה כותבת "מחוברת, נטענת" אבל למעשה היא לא נטענת וכאשר אני מנתקת את המחשב מהחשמל הוא נכסה. המחשב בן 4 חודשים בלבד!!!

התקשרתי לסניפים בישראל הכתובים באתר האינטרנט של ASUS אבל כל המספרים מנותקים מלבד אחד שמקשר לסניף FEDEX ובו לא הבינו מה אני רוצה ומה הם קשורים.

לאחר אינסוף טלפונים עם ASUS ארה"ב אני מחכה לתשובה מהם לגבי מה עושים עם האחריות בישראל.

מישהו יודע מה לעשות? האם אתם מכירים את הסניפים המורשים בישראל? האם יש לASUS נציגות בארץ שאליה אפשר לפנות? הפגיעות שציינתי אכן הן בתחום האחריות של החברה?

אשמח לעזרה, אני על סף נואשות מרוב שיחות חסרות תכלית עם ASUS

תודה

פורסם

אלה טוענים שהם היבואן הרשמי:

http://ronlight.co.il

מצד שני, ברוב המקומות כתוב שויז'ואל היא יבואנית אסוס בארץ. לא מצאתי את האתר שלה (יש כמה חברות שבשמן מופיעה המילה "ויז'ואל" והן עוסקות באלקטרוניקה או מחשוב, אך לא נראה כי אחת מאלה שמצאתי קשורה איכשהו לאסוס), אבל מצאתי טלפונים:

שירות לניידים עם תעודת אחריות של ויזואל - יבואן ASUS בארץ.

חיפה - 048211903

ירושלים - 026490612

באר שבע - 086270956

מרכז, פתח תקווה - 0773132629

הייתי מציע לך קודם כל לפנות לשני אלה ולראות איזו תשובה אתה מקבל.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

גברת נכבדה היבואן בארץ של אסוס הם "רונלייט" נא לפנות לחברה!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים