התקנת (שדרוג) וינדוס 7 (קניה מהסתדרות המורים, חברת חותם) - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התקנת (שדרוג) וינדוס 7 (קניה מהסתדרות המורים, חברת חותם)


lempsar

Recommended Posts

שלום

קניתי מחשב חדש וקניתי מערכת הפעלה שהיא שדרוג וינדוס 7 אולטימט 64 ביט (הדיסק החוקי שקונים מהסתדרות המורים). כדי להתקין את מערכת ההפעלה, צריך שתהיה מערכת הפעלה חוקית פועלת על המחשב (אקס פי או ויסטה תואמת שפה (עברית או אנגלית) וכן תואמת 32 או 64 ביט של דיסק השידרוג). לצערי, נתקלתי בבעיות הבאות:

1. לא ניתן להתקין אקס פי או ויסטה על המחשב החדש (שניהם דיסקים חוקיים), שניהם מקבלים מסך כחול באופן עקבי מספר דקות לאחר תחילת תהליך ההתקנה. באקס פי כותב על בעיה ב pci.sys ושלל הודעות נוספות. אני משער שזה בגלל שהדיסק הקשיח הוא SATA. בלוח האם אין אפשרות להתקין דיסק IDE. לוח אם gigabye h67ma-ud2h-b3., מעבד אינטל I5

2. ניתן להתקין את דיסק השידרוג לוינדוס 7 כהתקנה נקיה בלבד אך אז לא ניתן לבצע אקטיבציה למפתח. הערה: עובד מאוד מהיר ומרשים.

3. ניתן להתקים 10.4 (ניסיתי כדי לראות האם זו בעיית חומרה).

האם יש למישהו רעיון לפתרון לסעיף 1 ? תודה לכל העוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מכיר בדיוק את הלוח, אבל לויסטה לא אמורה להיות שום בעיה על לוחות SATA. ויסטה ו-7 מאוד דומות, ואם 7 אמורה להיות מותקנת על המחשב הזה, אז גם ויסטה אמורה לעבוד עליו. תנסה לאפס את ההגדרות ב ולהתקין שוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה,

שיניתי ב את הגדרת ACHI ל IDE עבור הדיסק וה הותקן.

עכישו נתקלתי בבעיה שלא ניתן להתקין את Upgrade Win 7, קופצת הודעת שגיאה של חוסר התאמה. (ההוראות הן להתקין את הדיסק של Win 7 כאשר ה פועל, כלומר להריף setup של הדיסק החדש).

אנסה להתקין 64 bit ולראות אם אצליח להתקין לפי ההוראות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי שדרוג אתה יכול לעשות רק מויסטה ל 7, מ אתה צריך להפעיל את הדיסק ולבחור שדרוג שהוא התקנה נקייה, זה אומר שהוא רק ישים את הקבצים בצד ויתקין מחדש ועדיין זה יחשב שדרוג

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, זה עבד.

תקציר לקוראים חדשים - איך להתקין WIN 7 64 UPGRADE על מערכת הפעלה (32 or 64 bit במחשב חדש.

התקן מחיצה עם חוקי (אם ה לא עולה בזמן התקנה, ודא כי הדיסק הקשיח מוגד כתואם IDE ב BIOS),

בצע אקטיבציה והורד SP3 ועדכונים נוספים.

התחל להתקין WIN, בחר באפשרות של התקנת CUSTOM שבעצם מתקינה מערכת הפעלה חדשה במחיצה חדשה (אם תבחר בתהקנת UPGRADE ההתקנה תיכשל כי שידרוג אפשרי מויסטה בלבד). מכאן הכל הולך חלק (הכנסת מספר וכן אקטיבציה שלו).

נ.ב.

לא ניסיתי אך קראתי, אם יש לך אזי אתה מוגבל בהתאמת שפה וביטים (כלומר, תוכל להתקין שידרוג לוינדוס 7 אנגלית 64 ביט רק אם ברשתוך אנגלית 64 ביט).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקציר לתקציר - יש להתקין XP כלשהו עד לשלב שבו צריך להכניס את הסיריאל. לעשות REBOOT ידני ולהתקין את 7 כרגיל (כמו שהוזכר לעיל). יש לזכור לשנות חזרה את מצב הבקר לAHCI לפני התקנת WIN 7 (חוסך עבודה אח"כ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...