עבור לתוכן

יבואן של GIGABYTE

Featured Replies

פורסם

שלום!

קניתי לוח אם של GIGABYTE ב K.S.P ןהם אמרושהלוח מקולקל ויקח עד 3 חודשים להביא כזה כי זה לא לוח חדש ויש לשלחו לחברה.

רציתי לדעת אם משהו מכיר יבואן של GIGABYTE כך שאולי אוכל דרכו לעשות זאת מהר יותר.

פורסם

אולי אני לא מבין :

הלוח באחראיות ויתנו לך חדש בעוד 3 חודישים ????

שמעתי דברים כאלה ב-KSP אבל לא עד כדי כך....

תתחיל להתלונן בכל האתרים של צרכנות. שיתנו לוח דגם אחר ...

פורסם
  • מחבר

מה אני יכול לעשות.

כמה שלא התלוננתי נתנו לי 3 אופציות:

1. זיכוי של 250 על הלוח שקניתי במאי ב650 ש"ח

2. לקבל לוח אם חרא של MSI בלי RAID ואם 2 חריצי הרחבה לזכרון. הלוח בלי כל האופציות של הלוח שלי והם יאפלו לא מוכרים אותו ללקוחות אלא הוא הלוח היחידי שנשאר מאותה תקופה של הלוח שלי.

3. 3 חודשים.

אני שלחתי MAIL לג'יגה-בייט שאני חייב את הלוח כמה שיותר מהר ובקשתי את עזרתם.

נקווה שמשהו יעזור.

פורסם

שלום!

קניתי לוח אם של GIGABYTE ב K.S.P ןהם אמרושהלוח מקולקל ויקח עד 3 חודשים להביא כזה כי זה לא לוח חדש ויש לשלחו לחברה.

רציתי לדעת אם משהו מכיר יבואן של GIGABYTE כך שאולי אוכל דרכו לעשות זאת מהר יותר.

היבואן שלהם בארץ או לפחות אחד מהיבואנים הינה חברה בשם מור לוי היושבת בראשון חפש ב 144 או דפי זהב אני מניח שתמצא.

פורסם

תתחיל להתלונן באתרי אינטרנט של צרכנות (בדוק את הקישורים כי לא נכנסתי מזמן ואולי הופיעו גם חדשים) :

http://www.e-tzedek.com/

http://www.bsh.co.il/

http://www.tamas.gov.il/root/sachar_pnim/irguney_tzarchanim/IGODZRCN.HTM

http://www.service-report.co.il/

כנס לפורומים של צרכנות כתוב את הבעיה ותבקש עזרה. תעדכן אותי מה קורה !

לקרוא טוב את תעודת ההאחריות ולכתוב להם מכתב אוטימטום. לבקש תשובה בכתב.

אם עדיין לא רטצים לך לבית הדין לתביעות קטנות רק בשביל הפרינציפ.

בכל מקרה אני לא קונה יותר אצלם מזמן.

פורסם

כאשר קונים בחנות- ולא מן היבואן - חומרה או כל מוצר עם נטייה להתקלקל.

החובה הצרכנית היא לבדוק כי למוצר אחריות הניתנת לו רק-ואני חוזר: רק! ע"י נציג החברה בארץ.

יש יצרניות להן מספר יבואן מורשים ויש חברות להן יבואן אחד רשמי ורבים לא רשמיים.

באשר למקרה הנ"ל עם KSP: החנות אינה נציגת גיגהבייט בארץ. אם KSP רכשו את הפריט מאחד היבואנים, על היבואן

לספק את שירות ההחלפה.

סביר להניח ש KSP לא קנו את המוצר בצורה מסודרת מן היבואן= אין להם שירות החלפה מסודר= אכלת אותה...

תלמדו לדרוש את אחריות הנציג הישראלי על המוצרים שאתם קונים.

פורסם

יש שלושה יבואנים ללוח

CD-LOG

אזטק

מור-לוי

חפש את מדבקת האחריות של מי מהיבואנים

או שתתקשר אליהם ומסור את המספר הסידורי של הלוח על מנת לוודא מי מהם מכר זאת

אבל רוב הסיכויים ש- KSP עשה יבוא אפור ולכן יש לו בעייה של החלפה מול היצרן ולכן מנסה להתנער מהאחריות.

מחיר זול משמעותי לעומת מחיר מקביל בשוק מצביע על כך שבתמחור המוצר לא נלקחה אופציית השירות וההחלפה.

כפי שנכתב מעלה, בקנייה הבאה וודא שיש אבא מקומי למוצר שאתה רוכש.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים