למישהו יצא לשחק עם thinkpad x220? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למישהו יצא לשחק עם thinkpad x220?


solidus

Recommended Posts

אני כרגע בהתלבטויות באשר לאיזה לפטופ לקנות ויש כמה דברים שמעניינים אותי ב-x220:

1) כמה נוח להקליד עליו? ואני לא מתכוון מבחינת נוחות המקלדת אני מתכוון מבחינת איך שהידיים נחות בזמן ההקלדה. בגלל שהלפטופ הזה מאוד קטן ראיתי שכשאנשים מקלידים עליו הידיים שלהם לא נחות לגמרי על הפלסטיק של המחשב. אם למישהו מכם יצא להקליד על המחשב הזה אשמח לשמוע דעות.

2) עד כמה המסך הקטן מציק? אני בחיים לא עבדתי עם משהו יותר קטן מ14 אינץ' על אז אשמח לדעת עד כמה זה מציק שהמסך כזה קטן, במיוחד ממתכנתים או אנשים שעובדים הרבה עם טקסט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיוון שהמחשב עדיין לא נמכר, גם לא בארה"ב אני לא רואה איך למישהו יצא לשחק איתו. אני מציע לך לחפש מישהו עם X201 או לקפוץ לאלקטרה מחשבים ליד היכל נוקיה יש להם שם אפשרות לשחק עם כל המחשבים, ובדרך כלל יש להם אותו בתצוגה.

הסדרה הזאת מתאימה למי שמוכן להתפשר על הרבה דברים אבל לקבל בתמורה מחשב שעובד בכל מצב, ובכל מקום. אני לא הייתי מודאג מהמקלדת גם ב X200 שאני עובד איתו יש מקלדת מאוד נוחה כמו בכל הסדרות של .

מבחינת מסך מדובר אכן במסך קטן. לי זה מספיק כי חשוב לי להיות מקסימום נייד, אבל למי שהניידות חשובה פחות יכול להיות שמשהו עם מסך 13.3 יהיה יותר נוח. השאלה מה השימושים שלך בדרך כלל. אני עובד עם הרבה טקסט ולפעמים זה בעייתי במיוחד כשאתה רוצה לראות יותר מקובץ אחד על המסך. לתכנות זה בכלל לא מתאים. צריך לפתוח בדרך כלל כמה , תכנות אני מעדיף לעשות על שני מסכים גדולים לפחות. זה האידיאל בעיניי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שעדיף שני מסכים גדולים השאלה האם ניתן לעבוד על המסך הזה? עד כמה חוסר הנוחות של המסך הקטן משפיע על החוויה?

ויש לך המלצות איפה לקנות את המחשב? בארץ המחירים יקרים הרבה יותר מהמחיר המצויין באתר של (מפרט שהרכבתי שעלה לי 2100 דולר באתר של עולה פה בסביבות 12000 שקל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...