שגעון הויקי מגיע לאתר עם פרסים בשווי אלפי שקלים! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שגעון הויקי מגיע לאתר עם פרסים בשווי אלפי שקלים!


RnG

Recommended Posts

מדור ה-HWiki החדש עלה לאוויר - מאגר מידע אודות עולם המחשבים והטכנולוגיה שמנוהל ומתוחזק על ידי צוות HWzone והגולשים. במאגר זה תוכלו לצפות בערכים, לשנות אותם, להוסיף ערכים חדשים או להעשיר קיימים, וכל זאת על מנת להרחיב את מאגר המידע ולהפוך אותו לעשיר יותר בתוכן. המדור פתוח לכולם, הן לקריאה והן לעריכה והוספת ערכים חדשים, מתוך אמונה כי כל המוסיף הרי זה משובח וכל שתוכלו לתרום מהידע שלכם יוכל לסייע לרבים אחרים.

פרסים פרסים פרסים

ובכל זאת, אי אפשר להשיק מדור חדש וקהילתי בלי חגיגה קטנה, ואיזו דרך טובה יותר לפתוח את ה-HWiki מאשר תחרות נושאת פרסים! במהלך השבועות הקרובים, אנו עורכים תחרות למילוי מדור HWiki בערכים חדשים, לצד שיפור הערכים הקיימים בו. מטרת התחרות היא בראש ובראשונה להעשיר את המדור החדש בידע, אך גם לתגמל את המשתמשים בעלי התרומה הרבה ביותר למדור. שימו לב שמידת התרומה לא נמדדת בהכרח בכמות הערכים שיתווספו, אלא בהשקעה הכוללת שלכם. גם הוספת ערך מושקע במיוחד, יצירת עמודי קטגוריות או עריכה ותיקון ערכים של משתמשים אחרים יכולים לזכות אתכם באחד הפרסים.

כמיטב המסורת, גם הפעם אנו מחלקים לכם פרסים בשווי אלפי שקלים, מתנת חברת Cooler Master:

50.png53.png

51.png54.png

52.png55.png

מקום ראשון

למקום הראשון נבחר משתמש שתרם הכי הרבה, והוא יזכה במארז HAF X, ספק כוח GX650, גוף קירור V6 ועכבר Storm Sentinel, מתנת חברת בנדא מגנטיק, יבואנית מוצרי CoolerMaster לישראל.

1.png

מקום שני

במקום השני, נבחר עוד שלושה גולשים, וכל אחד מהם יזכה במארז HAF932, ספק כוח GX550 ועכבר Storm Sentinel, מתנת חברת בנדא מגנטיק, יבואנית מוצרי CoolerMaster לישראל.

2.png

הגרלה לכולם

בנוסף, בין חמישה תורמים כלשהם למדור, שיתרמו תוספת או עריכה כלשהי, יוגרלו פרסי השתתפות – עכבר Storm Sentinel או גןף קירור V8 לבחירת הזוכה, מתנת חברת בנדא מגנטיק, יבואנית מוצרי CoolerMaster לישראל.

3.png

אז קדימה, ה-HWiki מחכה לכם ולידע שלכם!

Coolermaster_logo.png

חוקי התחרות

  • השיפוט וניהול התחרות יעשה על ידי צוות HWzone תוך התחשבות בתרומת הגולשים למדור.
  • חישוב תרומת הגולשים תיעשה על פי כמות תוכן שהוסף, נערך, תוקן ונכתב כערך חדש. כאמור, כל פעולה במדור מזכה את הגולש בקרדיט.
  • גולשים לא רשומים לא יוכלו להשתתף בתחרות עקב מגבלות טכניות. כל גולש הרשום למערכת הפורומים שלנו רשום גם למדור הויקי, ועליו רק לבצע כניסה למדור על ידי הפרטים המזהים בפורום.
  • גולשים אשר ינצלו לרעה את מערכת הויקי, כגון השחתה, פתיחת ערכים פיקטיביים, העתקת ערכים המוגנים בזכויות יוצרים, כתיבת תוכן לא ראוי ועוד, יורחקו ממערכות האתר ולא יוכלו להשתתף בתחרות.
  • על הערכים לא לכלול תוכן מיני, אלימות, עבירה על החוק או כל תוכן לא ראוי אחר.
  • על הערכים לעמוד בכל חוקי מדינת , לרבות אי הפרת זכויות יוצרים, והאחריות על כך היא של היוצרים.
  • בחירת הזוכים תתקיים במהלך יום ראשון ה-1 למאי, תוך התחשבות בנתונים עד יום שבת, ה-31 לאפריל, בשעה 23:59. הזוכים יוכרזו לאורך השבוע.
  • אספקת הפרסים והשרות עבורם יתבצע על ידי חברת בנדא מגנטיק בע"מ.
  • ההשתתפות בתחרות אסורה למנהלי HWzone ולבני משפחותיהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אפשרות להוסיף ערכים חדשים?

כן, כל עריכה ותוספת נחשבת.

כתיבת ערכים נוספים, עריכת קיימים, תיקון שגיאות, סידור ערכים, חלוקה לקטגוריות, יצירת עמודי שער או כל דבר אחר שמתבצע באמצעות המערכת של ה-HWiki.

כמובן שיש לדאוג לעשות את כל השינויים כאשר אתם מחוברים במערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...