עבור לתוכן

החלפת לוח ASUS P8P67 PRO; מה הנוהל?

Featured Replies

פורסם

לפי מה שהבנתי הגיעו לארץ לוחות P67/H67 עם הצ'יפסט הנורמלי.

יש לי מחשב עם ASUS P8P67 PRO הדפוק. מה הנוהל המקובל בהחלפה? קניתי את המחשב ב-IQPC. מה אני צריך לעשות עכשיו? אין לי בעיה לפרק את המחשב ולשלוח רק את הלוח הישר ליבואן, השאלה היא אם לא יותר כדאי פשוט לשלוח את כל המחשב ל-IQPC. מה לפי דעתכם ייקח הכי פחות זמן? נראה לכם שאם אני אשלח את המחשב / הלוח מחר, אני אקבל אותו לפני פסח?

אני מאמין שהיבואנים עכשיו מוצפים בהזמנות מכל אלה שחיכו לקנות מחשב חדש ולפי כל הגיון של ביזנס, מן הסתם, הם ייתנו עדיפות למכירות. לכו תדעו, אולי דווקא בקטע הזה המדיניות של אסוס תהיה לתת עדיפות ל-להחליף את הלוחות לכל אלה שכבר קנו את הלוחות הדפוקים.

אני לא יודע אם זה רלוונטי בכלל אבל הכוננים אצלי עובדים מה זה לאט. העברה מתחילה מהר, אבל תוך כמה שניות המהירות יורדת ל-פחות מ- 20 מגה לשנייה. בלי לחשוב יותר מדי אני יכול להגיד לכם שדרך בקר ה- SATA עברו כבר משהו כמו 40TB של נתונים. אני די בטוח שאם אני באמת אתחיל לספור אני אגיע למספר גבוה בהרבה. אם זה לא יגמור את הצ'יפסט המסכן, אז מה כן?

פורסם

תיצור קשר עם החנות שממנה קנית את הלוח והם ינחו אותך לגבי נוהל החלפת הלוח דרכם. אין לך שום סיבה ו/או צורך לשלוח את הלוח לייבואן בעצמך (אלא אם כן במקרה הלא סביר שהחנות תנחה אותך לעשות זאת).

פורסם
  • מחבר

תודה רבה.

דיברתי עם החנות. אני מפרק את הלוח ושולח אותו מחר (לחנות עצמה).

פורסם

הנוהל בדרך כלל להחלפת לוח הוא עד 14 ימי עבודה כמובן לא כולל שישי שבת.

לפעמים וזה די נדיר שאתה תקבל את הלוח לפני

לגבי מכירות לפני החג זה משמעותי לך גם אם לא היה חג זה העדין היה 14 ימי עסקים

שיהיה בהצלחה :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים