הכור ביפן-השתקה בינ"ל גורפת? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הכור ביפן-השתקה בינ"ל גורפת?


guycnaan

Recommended Posts

אני מסרב להתרגש מה"קרינה" שהגיעה לארץ כמו כל נביאי הזעם המוזרים,ואפילו מתרשם מתנועת האוויר העולמית שהכוחה בעקבות הפצת הקרינה כתופעת טבע מסקרנת,אבל איך האם שמתם לב איך מתעלמים מהקטסטרופה שהולכת ביפן בכל אמצעי התקשורת? אין כמעט דיווחים בתקשורת,למרות מספר עדויות של מומחים שהמצב בעייתי ביותר ואין בו שום שיפור. מישהו יודע קצת יותר ממה שמספרים ברחבי העיתונות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממשל היפני מבין דבר אחד שכנראה שאר הממשלות במערב לא מבינות (או לא רוצות ליישם):

פאניקה לא תעזור במצב הזה. אנשים רבים עובדים מסביב לשעון ללא הפסקה במטרה לתקן את המצב ולא מעט אנשים הקריבו את חייהם בטיפול בכור תחת כמויות עצומות של קרינה.

הדבר האחרון שיזרז את תהליך ההתקררות של הכור הגרעיני זה השתוללות בינלאומית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יפנים תמיד היו מאוד מסוגרים בנוגע לפאשלות שלהם (או דברים שהם רואים כפאשלות).

באופן מסורתי אנשים שרואים את עצמם אחראים משלמים את המחיר (אפילו אם הם לא אשמים - כמו הטכנאים בכורים שהקריבו את עצמם), מתקנים את התקלות, מפיקים לקחים וממשיכים הלאה בלי יותר מדי מהומה.

ועוד משהו - היסטריה המונית עלולה להוביל לתגובת שרשרת (לא גרעינית) שתוביל ללחץ לסגירת כורים גרעיניים בעולם מה שיעלה משמעותית את מחיר הנפט. זה משהו שלא ממשלת יפאן ולא אף ממשלה מערבית אחרת רוצה.

בטווח הזמן המיידי גם יפאן חייבת להמשיך להשתמש באנרגיה גרעינית על מנת לחזור להניע את גלגלי התעשיה מהר ככל הניתן (ד"א - רוב המוחלט של התעשיה כבר חזרה לעבוד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח בטח התעלמות

כשיש ניצוץ הכי קטן למהומה התקשורת קופצת.

אבל כרגע המצב הפוך, הכל שם תחת שליטה והכורים מתקררים. במצב רגיל לקרר כור לוקח כחודש, אז עם כל הבעיות שהיו שם לא אתפלא אם יקח חודשיים שלושה.

ואחרי זה ישפכו על הכורים בטון ונגמר.

במצב רגוע התקשורת לא מדווחת על כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...