התלבטות קשה: מפרטים, מסכים, אחריות ומה שביניהם - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות קשה: מפרטים, מסכים, אחריות ומה שביניהם


etz

Recommended Posts

אחרי שסופסוף הושג התקציב לקניית לפטופ, אני מוצא את עצמי את נקרע בין כמה אופציות, לכל אחת היתרונות שלה. אני יודע שבד"כ התשובה במקרה זה היא שכמובן אי אפשר לקבל הכל ולבחור את מה שהכי חשוב לי, אך בכ"ז אשמח לשמוע את הדעות והמלצות של כולם בנושא. אקדים ואומר שמבחינת התקציב במקור רק האייסר היה בטווח אך אם יהיו המלצות חמות אני אחרוג ממנו בשביל האחרים.

אהופציות הנשקלות הן:

1) 5750G - היתרונות: מחיר, בעל מפרט מאוד טוב- מעבד i7 סנדי ברידג', כ"מ GF 540M, בטריה ש(כנראה)מחזיקה הכי הרבה זמן. חסרונות: מסך HD בלבד, אחריות לשנה בלבד (ניתן לשדרג). מחיר: 4400 ש"ח, הרחבת אחריות ל3 שנים בתוספת 400 ש"ח.

2) N53SV - יתרונות: מעבד i5 ס"ב, 6GB זיכרון לעומת 4 באחרים, כ"מ 540M, מסך FHD, איכות בניה טובה יותר מהאייסר. חסרונות: יקר יותר כמובן, אחריות לשנתיים "בלבד" (הלאה תבינו למה חיסרון). מחיר: 5400.

3) N53SN - יתרונות: המפרט הטוב ביותר- i7 ס"ב, כ"מ 550M, איכות בניה מקבילה לקודם, אחריות ל3 שנים. חסרונות: מסך HD בלבד, הכי יקר מכולם... מחיר: 5700.

אז כן, המחשב מיועד בעיקר לשימושים כלליים ולצפיה, אני סטודנט אז אין יותר מדי זמן למשחקים אם כי ברור לי לחלוטין שמכיוון שתהיה אופציה אני כן אשחק לפעמים (המחשב הנוכחי זבל ולא מאפשר) אז לכן הולך על מפרט טוב, כמו כן זה מחשב שצריך להחזיק כמה שנים אז חשוב שיוכל להזדקן בצורה נאותה (ולכן: האם לא "להסתפק" ב-i5?). אני לא יכול להגיד שאני לחלוטין פריק של איכות צפיה, אמנם אני משתדל לצפות בכל וסדרות ב-HD ומסך שתומך ב-FHD יהיה נהדר בשביל זה, אך השאלה היא עד כמה להתייחס לזה ולתת לרז' המסך חשיבות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...