עבור לתוכן

מילה טובה - אייבורי מחשבים רעננה

Featured Replies

פורסם

לאחרונה ראיתי פה הרבה תלונות על כל מיני חנויות מחשבים וחשבתי שגם לתת מילה טובה אפשר...

קניתי באייבורי מחשב לפני שנתיים וחצי בערך, ולאחרונה כרטיס המסך (ATI HD4850 של Gigabyte) החל לעשות לי בעיות בהרצת תוכנות שיש בהן האצת חומרה של כרטיס המסך כמו Visual Studio 2010 , Firefox4 וכו...

התצוגה הייתה מתמלאת ריבועים שחורים וצבעוניים בכל מיני מקומות. ( בפיירפוקס זה היה קורה אקראית, ב VS זה היה קורה כמעט כל הזמן כשעבדתי ב WPF)

במשחקים או עבודה שוטפת שלא כוללת האצת חומרה של כרטיס המסך לא הייתה בעיה.

הלכתי היום עם המחשב לסניף ברעננה והראתי לטכנאי את הבעיה.

הוא ראה את הבעיה והחליף לי במקום את הכרטיס ל ATI HD5770 של Sapphire חדש.

לדעתי השירות של אייבורי היה מעולה ואני יצאתי מהסניף כחצי שעה אחרי שנכנסתי אליו עם כרטיס מסך תקין ומדגם טוב יותר :)

פורסם

גם אצלי בזמנו נדפק ה8800 החליפו לי במקום ל9800 שעובד מצויין כבר יותר משנה.

פורסם

זה בגלל שבפועל אין להם איך לתקן את הכרטיס או להביא לך אותה גרסא במקום

אז מביאים חדש יותר +- באותו סכום :)

ה5770 לא עולה הרבה היום (יאייי !!!)

פורסם

^^^^^

זה עדיין לא מוריד כהוא זה מהעובדה שהלקוח יצא ( ובצדק ) מרוצה

מהחנות, ללא טירטורים וללא סיפורים של לך תבוא.

מספיק באמת להעיף מבט על כל התלונות לגבי היחס בחנויות

( לאו דווקא זאת, אבל גם ).

טוב לשמוע גם דברים טובים.

:xyxthumbs:

פורסם

גם אצלי בזמנו נדפק ה8800 החליפו לי במקום ל9800 שעובד מצויין כבר יותר משנה.

גם אצלי בזמנו נדפק 8800 והחליפו לי ל9600.

אבל אצלי זה לקח יותר מחצי שעה. בערך שנה וחצי :lol:

מסכנה: אייבורי יותר טובים מIQPC? היתכן?

פורסם

היה לי בדיוק אותו דבר בסניף חדרה לפני איזה שנה וחצי. ההאצה בחומרה לא עבדה, הטכנאי במעבדה פשוט הוציא כרטיס חדש טוב יותר והחליף לי במקום, בלי לבדוק את הכרטיס הישן ובלי עיכובים.

פורסם

אני באייבורי בראשון החלפתי דיסק חיצוני של סיגייט בלי יותר מדי בעיות

לפני חצי שנה הוא התחיל לעשות בעיות, המון קבצים פגומים התחילו להופיע

בדיקה שעשיתי בווינדוס עם CHKDISK ובלינוקס, הראתה שהדיסק פגום

הלכתי אליהם, אמרו שזה וירוסים (WTF) פירמטו את הדיסק

שחזרתי עשיתי שוב את הבדיקות, שוב אותם תוצאות בידיוק

הפעם הדפסתי את הפלט של הבדיקות

באתי למחרת

אותו טכנאי, התסכל כמה שניות על הפלט שהבאתי, וישר החליף לדיסק של אותו חברה עם אותו נפח רק בסידרה הרבה יותר גבוה ויקרה יעם יותר חיבורים וכו'.

אני לפחות ההיתי מאוד מרוצה

פורסם
  • מחבר

ודרך אגב,

זו לא הפעם הראשונה שאני פונה אליהם עם תקלה ומקבל מהם שרות מעולה...

גם עם הארד דיסק שהתקלקל (שני קבצים הפכו ללא קריאים, אבל הכונן עבד.. תוכנת הבדיקה של היצרן אמרה שההארד דיסק תקול) וגם עם המסך המקולל שלי (Asus mw221c ) שעשה לי המון צרות.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

שאלה קצת פחות קשורה לנושא הדיון אבל זה במקום לפתוח אשכול חדש ;)

במידה וסגרתי עסקה היום (יום שישי) עם אייבורי ועדיין לא קיבלתי את המוצר, מה הוא המקסימום שהם יכולים לגבות ממני על ביטול העסקה?

לפי מה שקראתי זה אמור להיות בין 10%-5% מהעסקה או 100 ש"ח (הנמוך מבינהם). תקנו אותי אם אני טועה..

למי שתוהה לגבי הסיבה, פשוט בניתי את אותו מפרט (כמעט זהה לחלוטין) זול יותר ב300 ש"ח מאייבורי ב SKYPC. הסכום הזה מספיק משמעותי בשבילי בכדי שאשקול ביטול ומנגד אני גם אקבל גם שירות טוב יותר ולא אפטי-מזלזל משהו כמו באייבורי..

כמובן שזו טעות שלי שמיהרתי והיא נבעה בעיקר בגלל הקרבה של הסניף שלהם אליי לעומת SkyPC..

תודה

בנושא האשכול, אני מעדיף לא להיכנס לזה אבל למרות שאני בעצמי לקוח מאוכזב שלהם בכל זאת חזרתי אליהם לקנות שוב, כמו שאמרתי, בעיקר בגלל הקרבה שלהם אליי ונסיעה לרשל"צ (SkyPC) בעייתי בשבילי. אם הייתה לי אפשרות אחרת לא הייתי מתקרב אליהם בכלל מסיבות שהוזכרו כבר אינספור פעמים בעבר..

פורסם

אם סגרת עסקה ביום ו' יש 99% סיכוי שהם עדיין לא הזמינו/הרכיבו דבר ולכן סביר מאוד לבקש מהם לא לדרוש דמי ביטול.

שלח להם במיידי מייל + פקס + מכתב בדואר רשום אקספרס. על המכתב להיות רשמי, ברור, מנומס ומנוסח היטב - לא מתלהם ולא מאיים.

במייל ובפקס ציין בבירור שנשלח גם דבר דואר רשום בעניין.

עדיין, החוק לצידם למיטב ידיעתי והטעות היא שלך...

יש חנויות כמו RSM למשל שבתוספת מחיר זעומה למפרט נותנים שירות VIP עם שירות בבית הלקוח ל-3 שנים, מה שפותר את בעיית המרחק.

פורסם

יש עוד דבר קטן -

תביא להם את ההצעה הזולה,הם הרי מתחייבים למחיר הכי זול,

ובד"כ גם יאלצו לעמוד בזה.

גם אם זה לא אקטואלי - שווה לדעת.

:xyxthumbs:

פורסם

יש חנויות כמו RSM למשל שבתוספת מחיר זעומה למפרט נותנים שירות VIP עם שירות בבית הלקוח ל-3 שנים, מה שפותר את בעיית המרחק.

אני מניח שזה רק ללקוחות באזור שלהם....אתה מכיר אולי חנות טובה באיזור הצפון שמציעה שירות כזה?..

הייתי שמח לשלם הרבה יותר מתוספת זעומה.

פורסם

אתה מניח לא נכון - תתקשר אליהם ותשאל.

אני מניח שהם לא היחידים...

פורסם

תודה...כשרכישת מחשב חדש תהיה סוף-סוף אקטואלית אני כנראה אפתח דיון משלי בנושא.

אגב, לא התקשרתי אליהם, (שוב, בגלל שמחשב חדש עדיין אינו על הפרק), אבל קשה לי להאמין

שהם ישלחו טכנאי מכ"ס לקריות כדי להחליף לי מאוורר...חבל שאני כל-כך לא מתמצא בחומרה..

כל מה שאני יודע לעשות זה להחליף כרטיסי מסך ו HDD...חבל שאני לא יודע להרכיב מחשב,

נראה לי שהייתי נהנה מזה. אולי אעשה קורס טכנאי מחשבים מתי שהוא...

פורסם

הם שולחים שליח שאוסף את המחשב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים