צריך "פונקציה" "למרכז" את סמן העכבר על שולחן העבודה (לא קשור לתכנות) - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך "פונקציה" "למרכז" את סמן העכבר על שולחן העבודה (לא קשור לתכנות)


MichaelZ

Recommended Posts

כמה פעמים יצא לכם להתקל במצב שסמן העכבר שלכם הגיע לקצה אחד של שולחן העבודה כאשר העכבר עצמו נמצא בקצה הקיצוני ההפוך של משטח העבודה (הפיסי) שלכם? זה בטח קורה לכם לפחות איזה 20 פעמים ביום. ואז: מה אתם עושים??? נו כן... מרימים את העכבר ומניחים אותו קרוב לאמצע של משטח העבודה. ואז "משחקים" עם הסמן כדי שגם הוא יגיע למרכז. לא מעצבן? חשבתי פה על משהו... אין בווינדווס (יש לי 7) איזשהו צירוף מקשים (במקלדת) ש"ממרכז" את הסמן? אני אגיד לכם למה אני שואל. יש לי את G9X וחוץ מכמה דברים קטנים זהו עכבר מעולה. הוא מגיע עם תוכנת SETPOINT שמציעה ים של שליטה על תכונות העכבר.ב-G9X יש יותר מקשים ממה שיש לעכבר רגיל ואני יכול, למשל, לקבוע לכל מקש לבצע פונקציות שונות. אני יכול לקבוע שמקש מסויים יפעיל לי צירוף מקשים במקלדת. הצירוף הזה יכול להיות אפילו "מקרו" ואם אני לא טועה, אני יכול אפילו להגדיר שאותו המקש פשוט יריץ תוכנה שאני אקבע.

אני עובד על שולחן עבודה בגודל 2560 על 1440 ואני אוהב רמת דיוק בתנועות של העכבר (אין לי ברירה, הכל כזה קטן, אפילו על מסך בגודל 27 אינצ'). אני צריך להזיז את העכבר משהו כמו 4-5 ס"מ כדי להגיע עם הסמן מקצה לקצה, עשיתי זאת בכוונה ונוח לי ככה, למדתי שיטה חדשה להחזיק את העכבר ואני מת על זה. החסרון הוא שהעכבר "מטייל" חופשי.

אז מה דעתכם, הלא יותר קל פשוט להזיז את העכבר לאמצע של משטח העבודה (הפיסי), בלי להתייחס בכלל לאיפה נמצא הסמן, ופשוט להקליק על אחד המקשים ו-הוקוס פוקוס - הסמן במרכז שולחן העבודה והעכבר במרכז משטח העבודה?! בלי להרים את העכבר! כזה נוח... הלוואי.. פונקצייה כל-כך נחוצה שלא ראיתי עד עכשיו. אם אין צירוף מקשים, אולי יש איזה סקריפט.. או אפילו תוכנה קטנטונת.. או איזה "דרייבר בקומבינה"? חייב להיות משהו.. אני מתכוון לפנות ל-לוג'יטק ולהביא את הבקשה בפניהם, בתקווה שפונקצייה כזאת תוסף לעדכונים הבאים של SETPOINT.

מה דעתכם, יש מצב להקל לי ולרבים אחרים את החיים מול המחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אני גם במצב דומה (עובד ברזולוציה של 1200 על 3840) עם עכבר G9 ומשטח QCK mini והאמת אף פעם לא הרגשתי את המגבלה שאתה מזכיר.

יש כנראה פתרון כלשהו שאתה יכול להגידר שהcusor של נעכבר יקפוץ ל offset מסויים במסך שלך.

עריכה: חיפוש של חצי דקה בגוגל הביא אותי לזה:

http://www.hotkeynet.com/ref/restoremousepos.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבורך! :jump:

לא רציתי לחפש כל מני תוכנות ברשת סתם ו-

א. לנסות לשבור ת'ראש כשלמעשה לתוכנה אין את הפונקצייה המבוקשת.

ב. אולי לנסות להמציא את הגלגל כאשר כבר קיים פיתרון פשוט.

תודה רבה לך על הקישור. זה עובד!

להלן הסקריפט שלמדתי וכתבתי ב5 דקות:

<HotKey F4>

<SendPC local>

<MoveMousePos screen 1280 720

בחרתי ב-F4 כי נראה לי שהמקש הזה פנוי. כל לחיצה על F4 ממקמת את סמן העכבר במכרז שולחן העבודה אבל זה לא מה שרציתי. הגדרתי ב-SETPOINT שאחד המקשים הפנויים בעכבר פשוט "שולח" לחיצת F4 במקלדת למערכת ההפעלה ושם כבר ה-HOTKEYNET פשוט "לוכדת" את הלחיצה ומבצע את מה שהגדרתי לה לעשות. גדול!

אני אחקור קצת את הנושא ואראה אם ישנה הגדרה שפשוט ממרכזת את הסמן בלי להגדיר את נקודת הציון. ככה אני לא אהיה תלויי ברזולוציה של המסך. מעניין איך זה יעבוד בתוכנות שלא משתמשות בכלל בשולחן העבודה של ורצות בכלל ברזולוציות נמוכות.... לא שזה יישנה לי משהו.

שוב תודה!

נ.ב. למי שמעוניין.. הורדתי את הגרסה 208 ואפילו בה יש באגים. אתם הולכים לריב קצת עם נקודות הציון כי התוכנה לא ממקמת את הסמן כמו שצריך עד שאתם לא מאתחלים אותה ונותנים לה לטעון את הסקריפט העדכני בצורה אוטומטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...