עבור לתוכן

Pch ביקורת שלילית

Featured Replies

פורסם

רכשתי מהם מחשב לפני 3 חודשים

סיכמתי איתם את פרטי התשלום שזה היה 3 תשלומים ללא קרטיד! בדקתי פעמיים עם הנהלת חשבונות שזה לא קרדיט והכל מסודר..

מגיע החשבון כ 36 תשלומים עם קרדיט!

דיברתי איתם הם מכחישים הכל ואומרים שזה מה שבחרתי! אחרי שהבהרתי לנציגה של הנהלת חשבונות שאם אני משלם בקרדיט אני לא קונה את המחשב! הם אמרה לי שאין לי מה לדאוג >:(.

מציע לכם לשכוח מהחנות הזאת! זאת הפעם האחרונה שאני אי פעם יקנה משם! ודווקא תכננתי לקנות משם מחשב ורמקולים

אבל זה הפסד שלהם!

רמאים!

  • תגובות 48
  • צפיות 3.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כמה שאנחנו מבינים את התסכול והכעס, נא שנה לכותרת קצת יותר מכובדת, בסגנון "PCH - ביקורת שלילית" או משהו בסגנון

פורסם

מה קורה לPCH בזמן האחרון?

פתאום באים עליהם תלונות

לפני כן כמעט ואף אחד לא התלונן עליהם :-\

פורסם

נכון. חבל, אני מתכנן לקנות קיבורד והארד דיסק בעתיד הקרוב וחשבתי להזמין מהם. :-\

פורסם
  • מחבר

תזמין ממקום אחר!

הם פשוט רימו אותי!

אחרי שאני בדקתי כמה וכמה פעמים שזה מה שאני משלם ואפילו הודעתי לנציג שאם אני משלם קרדיט אני לא קונה

פורסם

צריך את כל העיסקות לעשות בכתב

מאד פשוט

שום דבר לא בעל פה

בשביל זה גם נולד ההזמנה מהאתר, יש תיעוד של הכל ואין מקום לבלול או רמאות.

פורסם

שלום.

הלקוח הנכבד דיבר עם מזכירת הנהלת החשבונות שלנו, ומסר לה את הבעייה. היא מסרה לו את התגובה שלה והציעה מספר אפשרויות לפתרון הבעייה.

במקרה הזה ישנם מספר נקודות שחייבים לציין.

1. לפני 3 חודשים ב-PCH לא נתנו לאף אחד מספר תשלומים שווים, בגלל שלא יכולנו בפועל לעשות את זה במכשיר החיוב שבו השתמשנו.

לגבי הבטחה ללקוח לתת לו 3 תשלומים שווים ללא ריבית, ניסינו לברר מול הלקוח מי נתן לו את ההבטחה הזו ( השם של הבן אדם ) , אך לא קיבלנו ממנו תשובה. מאז 3 חודשים, הצוות שלנו השתנה מאוד ( גם צוות מכירות ומזכירות ) ואף אחד מאנשי הצוות הנוכחי לא זוכרים את המקרה הזה.

2. 36 תשלומים - זו כמות תשלומים אוטומטית שהבנק גובה מסכום העיסקה, אם לא מפורט כמות תשלומים אחר.

במקרה הזה הלקוח מתקשר לבנק ומבקש את כמות התשלומים הרצוייה. גם אחרי שעבר זמן מאז ביצוע העיסקה - אפשר לשנות את כמות התשלומים לכמות הרצוייה !!!

3. המזכירה שענתה ללקוח במקרה הזה אמרה את מה שהיה כנוהל לפני 3 חודשים וגם עכשיו. המחירים באתר הם לתשלום אחד או 3 ויותר ( בקרדיט ). זה מה שנאמר - וזה נכון.

יש מספר אפשרויות שהלקוח יכול לעשות עכשיו

א. לגשת לבנק ולשנות את כמות התשלומים לכמות הרצוייה.

ב. לגשת אלינו לתשלום במזומן, במקרה הזה לקוח יקבל 2% הנחה על המחיר שהיה באתר.

ב. לגשת אלינו ולשנות את העיסקה ל3 תשלומים שווים ( בעזרת מכשיר חיוב חדש, שלא היה לנו לפני 3 חודשים אנו מסוגלים כעת לבצע את זה ) .

אם הלקוח מציע אפשרות אחרת - נשמח לשמוע.

מה השקרה במקרה הזה - זה חיוב אוטומטי של בנק בעיסקת קרדיט. אנחנו לא קיבלנו שקל אחד על הריבית שהבנק מתכוון לקחת ללקוח, רק את סכום המדוייק של העיסקה שהלקוח ביצע ( מחירי האתר ).

אז אנחנו רמאים ? משהו פה לא מסתדר לי, לפחות לא מבחינת משמעות המילה. "רמאים" - אלה מי שמרמה בכוונה תחילה ובזדון, על מנת להוציא רווח מזה. כך לפחות לימדו אותי .

בברכה,

אלכס רזניקוב

PCH - מנהל.

פורסם

אלכס עם כל הכבוד גם חבר שלי הזמין לפני 20יום מחשב שלם ועד היום המחשב עוד לא מוכן , למה? בחוזה הקניה אתם מתחייבים ל10ימי עבודה , החלקים שעדיין לא נמצאים הם Volcano 11+ , 2X Vantec UV LED fans , TT 420W PSU כל זה חסר ורק עוד 10ימים (וגם זה לא בטוח ככה לפי המזכירה שלכם) יהיו הדברים האלו בחנות , זה מעצבן בטירוף! חבר שלי החליט שהוא קונה ספק גם של TT 360W מזיגזג ושלוה מאוררי UV מזיגזג וVOLCANO 7+ מזיגזג וכל זה מגיע תוך יומיים! אצלכם הוא מבטל את שלושת החלקים האלו , שתבין אנשים מזמינים אצליכם בעיקר מכוון שיש לכם מבחר מאוד מאוד מגוון והכל נמצא(מסתבר שלא!) אבל איך שזה מתפתח עכשיו אנשים יפסיקו להגיד שכדי לקנות מPCH כי כל הדברים הטובים כמו הספק שמדובר עליו עכשיו שנמצא במבצע לא נמצאים זמינים בחנות! אז תורידו אותם מהאתר!! שאנשים לא יזמינו ויתלוננו אחר כך על כך שאין לכם את המוצרים שהם ביקשו!

המלצה : כל מה שלא נמצע במרחק הזמנה של 10ימי עבודה פשוט להוריד מהאתר או לפחות לכתוב שאתם לא מתחייבים להביא אותו תוך 10ימים! זה מטעה אנשים וזה פשוט מגעיל.

פורסם

חשבתי השבוע לקנות מהם מעבד אבל עכשיו :P

פורסם
  • מחבר

שלום.

הלקוח הנכבד דיבר עם מזכירת הנהלת החשבונות שלנו, ומסר לה את הבעייה. היא מסרה לו את התגובה שלה והציעה מספר אפשרויות לפתרון הבעייה.

במקרה הזה ישנם מספר נקודות שחייבים לציין.

1. לפני 3 חודשים ב-PCH לא נתנו לאף אחד מספר תשלומים שווים, בגלל שלא יכולנו בפועל לעשות את זה במכשיר החיוב שבו השתמשנו.

לגבי הבטחה ללקוח לתת לו 3 תשלומים שווים ללא ריבית, ניסינו לברר מול הלקוח מי נתן לו את ההבטחה הזו ( השם של הבן אדם ) , אך לא קיבלנו ממנו תשובה. מאז 3 חודשים, הצוות שלנו השתנה מאוד ( גם צוות מכירות ומזכירות ) ואף אחד מאנשי הצוות הנוכחי לא זוכרים את המקרה הזה.

2. 36 תשלומים - זו כמות תשלומים אוטומטית שהבנק גובה מסכום העיסקה, אם לא מפורט כמות תשלומים אחר.

במקרה הזה הלקוח מתקשר לבנק ומבקש את כמות התשלומים הרצוייה. גם אחרי שעבר זמן מאז ביצוע העיסקה - אפשר לשנות את כמות התשלומים לכמות הרצוייה !!!

3. המזכירה שענתה ללקוח במקרה הזה אמרה את מה שהיה כנוהל לפני 3 חודשים וגם עכשיו. המחירים באתר הם לתשלום אחד או 3 ויותר ( בקרדיט ). זה מה שנאמר - וזה נכון.

יש מספר אפשרויות שהלקוח יכול לעשות עכשיו

א. לגשת לבנק ולשנות את כמות התשלומים לכמות הרצוייה.

ב. לגשת אלינו לתשלום במזומן, במקרה הזה לקוח יקבל 2% הנחה על המחיר שהיה באתר.

ב. לגשת אלינו ולשנות את העיסקה ל3 תשלומים שווים ( בעזרת מכשיר חיוב חדש, שלא היה לנו לפני 3 חודשים אנו מסוגלים כעת לבצע את זה ) .

אם הלקוח מציע אפשרות אחרת - נשמח לשמוע.

מה השקרה במקרה הזה - זה חיוב אוטומטי של בנק בעיסקת קרדיט. אנחנו לא קיבלנו שקל אחד על הריבית שהבנק מתכוון לקחת ללקוח, רק את סכום המדוייק של העיסקה שהלקוח ביצע ( מחירי האתר ).

אז אנחנו רמאים ? משהו פה לא מסתדר לי, לפחות לא מבחינת משמעות המילה. "רמאים" - אלה מי שמרמה בכוונה תחילה ובזדון, על מנת להוציא רווח מזה. כך לפחות לימדו אותי .

בברכה,

אלכס רזניקוב

PCH - מנהל.

אין לי שום סיבה לשקר. אם אתה מצפה שאני יזכור את הבחורה שדיברתי איתה לפני 3 חודשים אתה טועה! אף אחד לא זוכר דבר כזה! למה אין לכם בData base שלכם! את השמות של האנשים שטיפלו במקרה X.

דבר שני! שאני דיברתי עם הבחורה הזאת! היא אמרה שיש קרטיד! אבל ב4 תשלומים! ב3 תשלומים אין קרדיט! ואם אני סיכמתי איתה 3 תשלומים ויוצא לי 36. אני אפילו אמרתי לה בבירור שאם העיסקה תעשה עם קרדיט אני לא רוצה לקנות והיא אמרה לי ולאמא שלי שב3 תשלומים אין קרדיט. אתה לא יכול להפיל עליי את האשמה שאני לא זוכר עם מי דיברתי לפני 3 חודשים. הרי זאת הייתה שיחה של 10 דקות +- ונאמר השם שלה רק בהתחלה.

בקשר לשינוי מספר התשלומים זה יקרה! הבעיה זה שנישאר הקרדיט שהנציג שלכם הבטיח שלא יהיה קנייה ב3 תשלומים! ולא רק זה אני מקבל 36 תשלומים.

"מה השקרה במקרה הזה "- אני יגיד לך מה השקר! שהובטח לי ללא קרדיט ו3 תשלומים! ואני צריך לשלם 3 תשלומים כולל קרדיט!

אני עברתי מפנדה בגלל שכולם דיברו על PCH. אני מצטער מאוד שההזמנה נעשתה מהאתר שלכם ולא משל פנדה! אבל לא משנה עושים טעות פעם אחת.

פורסם

אאממ...

סליחה על הבורות...אבל מה בדיוק פה החלק של הרמאות מצד PCH?

אני לא הכי בקיע בנושא אבל ההיגיון אומר ש:

א.יותר תשלומים=תוך פחות זמן הם מקבלים את הכסף

ב.הסדר התשלומים צריך להיות עם הבנק ולא עם החנות (ככה אני הבנתי שקניתי מהם)

ג.מה יוצא להם מזה שאתה משלם ב36 תשלומים ולא 3?

ד.כל הכסף של הקדיט הולך לבנק...

מכל זווית שנאי מסתכל על זה רק הבנק מרוויח-מה פה הקטע של הרמאות מצד PCH?

פורסם
  • מחבר

כי אם אתה עובד עם קרדיט אתה משלם רבית!

וזאת הסיבה שמספר התשלומים שביקשתי היה 3 בשביל להימנע מקרדיט. ואם הבחורה אמרה לי שב3 תשלומים אין קרדיט ובסוף יש! אז הינה הרמאות.

פורסם

כי אם אתה עובד עם קרדיט אתה משלם רבית!

וזאת הסיבה שמספר התשלומים שביקשתי היה 3 בשביל להימנע מקרדיט. ואם הבחורה אמרה לי שב3 תשלומים אין קרדיט ובסוף יש! אז הינה הרמאות.

סבבה הבנתי את זה-אבל הריבית הולכת לבנק לא לPCH אז מה הם מרוויחים מזה!?

בכל אופן חבל על הווכיוח אני בזמנו שקניתי מחשב משם אמרו לי במפורש שיש לפנות לבנק לתאם את הסדר התשלומים

לפני התשלום הראשון אז למה שלא תעשה את זה וזהו?

סה'כ הם לא רימו אותך הם לא מרווחים מכל הנושא בדיוק להפך לוקח להם יותר זמן לקבל את הכסף...

פורסם
  • מחבר

זהו שאני סיכמתי לפני התשלום שלא יהיה קרדיט! ככה ניחסך ממני לשלם יותר כסף ולקבל את המחשב במחיר יותר זול.

נכון הכסף לא הולך לPch אבל הוא סתם הולך! אני סתם נותן את הכסף לבנק אחרי שסיכמתי ובדקתי פעמיים שהעיסקה תתבצע ב3 תשלומים ללא קרדיט!

פורסם

רימו אותו... בגלל PCH

... לא משנה מי מקבל את הכסף... הטעות של PCH

ואפשר להגיד שהם רימו למרות שזה לא משנה להם...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים