פורסם 2011 בפברואר 2114 שנים למישהו יש ניסיון עם יעל פתרונות - מי שנותן את השירות בארץ ללפטופים של DELL, שמעתי עליהם דברים לא כל כך טובים והייתי מעוניין לקבל עוד דעות במידה ויצא לכם לעבוד מולם.
פורסם 2011 בפברואר 2114 שנים דעה אחת לא משקפת גוף גדול, אבל ברשותי מחשב ראשון מבית דל, ואחרי שיחת טלפון שבה לא ציינתי שאני לא מצליח לחבר למחשב כבל eSATA שלחו אלי לבית (אחריות עד הבית) נציג עם לוח אם ופלסטיקה של המחשב מוכן להחלפה כבר, באם לא יצליח לסדר כלום.בסוף זה היה חיבור שטיפה התעקם, וחסכתי את כל הבלאגן של החלפת לוח אם שלם, אבל....הכוונות הטובות בהחלט בלטו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.