עבור לתוכן

אני כבר שובר את הראש, מה מגביל אותי בOC?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

העליתי מתח ל2.9 שזה המקסימום. עכשיו המצב עוד יותר גרוע.

הוא מגיע ל200 שגיאות כבר בתחילת הבדיקה.

פורסם

איכס, תחליף לקינגסטון או למושקין

אני עוד קניתי את ה3500 ונדפקתי... מה לעשות

זה לא זכרון לאוברקלוק.. בפירוש לא.

זה רק לביצועים טובים בדואל על מערכות אינטל פנטיום 4 C חזקות, על לוח חזק וכרטיס מסך והארד דיסק מהירים.

פורסם
  • מחבר

בעע אפילו OC לא עשיתי לו :-\

ולחשוב שעוד המליצו לי עליו בפורום...

רק בעיות עם גייל האלה >:(

פורסם

לפני שאתה קונה זיכרון אחר, תבדוק עם יצרנית הלוח על איזה חברות הם ממליצים.

פורסם
  • מחבר

רשימת הזיכרונות שהחברה ממליצה עליהם היא מאוד מאוד מצומצמת. הם מגבילים אותך רק ל3 סוגי זיכרונות וכולם בעלי CAS 2.5-3.

טוב שהם הוציאו כמה עדכוני ביוס כדי לתקן את הבעיות שקרו עם זיכרונות אחרים.

פורסם

אם אתה מוכן להתפשר קצת על הקאש תמורת באס גבוה אתה יכול לקנות את הסמסונג 3200 (לבדוק שעל הציפים רשום בסוף ETM אלו ציפים של 3700) 100% תאימות.

יש המון מקום לאובר קלוק אבל הם מגיעים עם קאס 3 אני מניח שתוכל להפעיל אותם על 2.5 אבל מבחינת באס תגיע עד ל233.

פורסם

להחליף לזכרון אחר לא תוכל.

זאת משום שכבר ממשת חצי שנה מהאחריות על זיכרונות הגייל כלומר הם לא יכולים לקחת אותם

כי הם איבדו עליהם חצי שנה.

פורסם
  • מחבר

אני ממש לא רוצה להתפשר על הקאס.

אולי אני אוכל להחליף ל Twinmos DDR-RAM 512MB 3200 CAS2 Memory w/Ultra Coated Copper Heat Spreader אבל אני מעדיף את הOCZ.

בינתיים אני אחכה לתשובה מEpox כדי לדעת באילו זיכרונות בדיוק הלוח הזה תומך.

פורסם

לא כתוב להם באתר?

פורסם
  • מחבר

להחליף לזכרון אחר לא תוכל.

זאת משום שכבר ממשת חצי שנה מהאחריות על זיכרונות הגייל כלומר הם לא יכולים לקחת אותם

כי הם איבדו עליהם חצי שנה.

לפי תנאי האחריות של PCH:

"מוצר שנראה כי אינו פועל כראוי יימסר למעבדת התיקונים/שירות לקוחות של החברה כשהוא ארוז בצורה שתבטיח מניעת נזק ע"י הלקוח, וישלח כשהוא מבוטח בשוויו המלא בצירוף העתק תעודת אחריות וחשבונית המהווה הוכחת רכישה.המשלוח לחברה וחזרה ללקוח על חשבון הלקוח.

במידה ולא קיים המוצר או נפסק ייצורו תיתן החברה מוצר אחר שווה ערך בביצועיו ( בטווח של 10% ) למוצר הפגום."

מכאן אני מסיק שהם מתחייבים להחליף את המוצר הפגום באותו מוצר או במוצר של חברה אחרת.

אין כאן שום קשר לתקופת האחריות.

פורסם

אבל המוצר לא פגום.

פורסם
  • מחבר

הבחור מPCH שדיברתי איתו אמר לי שהוא יבדוק את התאימות של אותו לוח עם אותם זיכרונות ואם הוא יראה שאכן יש בעיה הוא יחליף לי לזיכרונות אחרים.

פורסם

אתה תהיה לידו שהוא יבדוק את זה?

פורסם
  • מחבר

אני דווקא מאמין לו.

זה אותו אחד שדיברתי איתו לפני חצי שנה שהחליף לי את הזיכרון הקודם בלי שום בעיה.

פורסם

תקווה לטוב. ב PCH שמעתי שהשרות הוא על רמה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים