עזרה בהרכבת לדים - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בהרכבת לדים


Djvidal

Recommended Posts

אם אתה מחבר לד אחד או שניים זה בסדר לחבר את הנגד ל- אבל כשיש הרבה לא מומלץ כי אתה מעביר כאבל אחד לכולם וזה יעשה בעיות אז מומלץ לחבר ל+ עכשיו כדיי לדעת מה הפלוס והמינוס ל+ יש רגל יותר ארוכה(אם קניתה את זה חדש) ואם תיסתכל בתוך הלד תיראה חלק רחב (שהוא המינוס) ועוד חלק קטן (שהוא הפלוס) זה גם שיטה ליבדוק לי היה מיקרה אחד ויחיד שהרחב בתוך הלד היה + אבל לא ניקראה לי שזה קורה קימעט. כדיי ליבדוק את המיפרט לך לאתר שמימנו קניתה או שתיתקשר לחנות ותישאל אותם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי איזה לד זה..

לדים נעים בין 5~50Ma יש אולטרה בריט שזקוקים למתח גבוה, ורגילים שזקוקים למתח פחות חזק..

זה תלוי, שאתה קונה לד, תשאל את המוכר כמה מיליאמפר הלד צורך.., ואז תדע.. ;) ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי כל מיני סוגים של נגדים איך אני יכול לדעת שהוא 100 OHM ?

את הלד שיש לי אותו לא קניתי,יש לי אותו מעכבר אופטי ישן שלי.

אין אפשרות לחבר את הלד בלי נגד?

תודה מראש

וידאל. :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדים בעכברים אופטיים הם אדומים לרוב שזה אומר שהם פועלים בסביבות ה 2V, אם תחבר אחד כזה ישירות ל 5V הוא לא ישרוד הרבה זמן.

חשוב להבין שחישוב נגד ללד זה לא משהו שדורש דיוק מירבי, הכל נעשה מאוד על בערך כי יש ללדים טווח עבודה רחב מאוד, מקסימום הוא קצת מאבד מעוצמתו אם יש לך נגד גדול מדי או שהוא נעשה בוהק אם יש לך נגד קטן מדי (בגבול הסביר).

100 אוהם צריך להיות בסדר ללד כזה, אבל כל דבר בין 50 ל 200 גם אמור לפעול (ככל שהוא יהיה גדול יותר העוצמה תרד אבל אורך החיים שלו אמור לגדול). אפשר למדוד נגד עם רב מודד או לפי קוד הצבעים עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי הכתה ג בחוג "המדען הצעיר " והלחמנו מלאה פלטות אז אני הוצאתי משם מלאה נגדים ולדים וגוקים וטרנזיסטורים ועוד מלאה דברים יש לי . עם אתה רוצה לחבר לד לחיבור מולוקס שהמתח שם זה 12 V אתה חייב נגד .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...