פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים שלום,אני מעוניין לקנות את המסך dell U2311H.מי נותן לו את האחריות, ולכמה זמן?
פורסם 2011 בפברואר 1014 שנים אם אינני טועה האחריות בארץ ע"י יעל פתרונות.אתה יכול להתקשר לתמיכה של דל טל' 1-809-444-688ולברר ישירות.
פורסם 2011 בפברואר 1114 שנים האחריות היא של דל העולמי, יש סניף ביוון עם נציגים דוברי עברית. יעל פתרונות הם הגורם המקשר.חשוב לדעת - אם תהיה לך בעיה שתדרוש החלפה של מסך, רוב הסיכויים שתקבל מסך מחודש(ואני קיבלתי אותו גם עם פיקסלים שרופים), בהתאם למדיניות של דל.ממליץ לפתוח ולבדוק את המסך בחנות.
פורסם 2011 בפברואר 1214 שנים מעניין, היות ולא מעט אנשים דיווחו פה בפורום על החלפת מסך משומש תקול במסך חדש שהובא לביתם ע:י נציג של יעל.
פורסם 2011 בפברואר 1214 שנים פותח הדיון, שים לב שיש לא מעט חנויות שפועלות בצורת ייבוא מקבילי, אז תצטרך גם לשאול את החנות אם היא עובדת עם היבואן הרישמי או לא.
פורסם 2011 בפברואר 1314 שנים לדעתי, יש מעט מאוד חנויות שעובדות בייבוא מקבילי (עצמאי). למעט נקסטופ (שלדעתי כבר לא מתעסקים בזה), אני לא מכיר אף חנות כזו.אין "יבואן רשמי". יש כמה יבואנים "רשמיים". האחריות בכל מקרה דרך יעל פתרונות, אך לפעמים יש מעבדות ליבואנים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.