עבור לתוכן

עזרה מקצועית לאיש HD

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם אני עובד כאיש HD בחברה ורציתי קצת עזרה בהחלתה כרגע יש לי 180 משתמשי קצה לאחר שינויים והגדלת מספר המשתמשים ואני די חדש בתחום.

כמה מבי רזרבה אני צריך בכדי לתת מענה ראוי לכמות כזו של משתמשים ועם יש עוד דברים שרצויי שהערך עלייהם אני יודע שזו שאלה משונה אבל מה לעשות אני חדש בתפקיד ולפני לא ממשת תחזקו את הנושא כרגע אני רוצה לתת שרות מעולה ומהיר

בתודה מראש

פורסם

אני חושב שאם תמקד את השאלה/ות שלך תוכל לקבל תגובה יותר טובה.

פורסם

טיפים כלליים (מאחד שטיפל בכמות גדולה יותר של משתמשים במשך שנים..)

1. תכין לעצמך מערכת Images, להתקנת מחשבים מרחוק, אם זה בעזרת WDS, או בעזרת GHOST, GHOSTCAST SERVER, או משהו דומה.

2. תתקין מערכת לקריאות הלפדסק, כגון SYSAID.

3. תנסה להכין כלי הדרכה למשתמשים בדברים מסויימים שחוזרים על עצמם, לדוגמא: איך עושים משהו ספציפי באאוטלוק, איך לשנות סיסמא לרשת וכו'...

אם יש לך שאלות ספציפיות יהיה יותר קל לענות לך.

פורסם

סגמנטציה של הרשת בכדי להגדיל את כמות הכתובות שתוכל לנפק לתחנות.

טווח כתובות מסויים ילך לשרתים, טווח אחר למשתמשים וכך הלאה.

ככל שתמדר יותר את המחלקות בחברה, יהיה לך יותר קל גם לנטר תקלות ברשת.

אפשר לעשות זאת ע"י סוויץ' מנוהל וחלוקת המחלקות ל-VLanים.

פורסם
  • מחבר

המון תודה על כל התגובות זה ממש עוזר.

בכל מקרה כל מה שאני רוצה לדעת זה מבחינת חומרה עם יש לי כרגע 180 מחשבים כמה מחשבים תקינים אני צריך להחזיר במלאי זמינים למקרים של תקלות בעמדות קצה אני אמור לבצע הזמנה כזו ולא יודע אייך לעמוד את הכמות הרצויה.

בכל מקרה כל התגובות ממש הוסיפו לי עזרה ואני כבר עובד על הכל תודה תודה

פורסם

על תחזיק במלאי מחשבים

תחזיק מלאי חלקים

4 ספקים

10 מקלדות

10 עכברים

4 כרטיסי מסך

10 כרטיסי רשת

15 דיסקים

פורסם
  • מחבר

המון תודה הפורום הזה הפתיעה אותי לטובה תודה אנשים יקרים.

להחזיק חלפים זה נכון אבל אני יצטרך להחזיר מספר מחשבים על מנת לתת מענה לעמדות חדשות לעובדים כי הארגון מעוד דינמי מה עוד שרוב המחשבים נורא ישנים בנוסף מה אני עושה במקרה שלוח אם הלך ?

15 דיסקים הכוונה ל HD

פורסם

אם כבר התחלתם להעבוד עם רכש של מחשבי מותג תכין לך אימאג'ים של מערכות מוכנות לפי מחלקות עם כל התוכנות שהם צריכים.

אין פה באמת נוסחא של כמה להחזיק איפה. אתה צריך בעצמך לראות מה קצב ההחלפות והתיקונים בארגון.

פורסם

תלוי גם ב-SLA שמצופה ממך בכדי לעמוד בתקולת.

אם יש מחלקה בחברה שאפשר להגיב לתקלות בפתרון תוך 24 שעות, או 3 שעות או שבוע.

תסכים איתי שיש הבדל בכמות המחשבים שאתה צריך לרכוש במידה ומרבית העובדים יכולים להיות יום-יומיים בלי מחשב

במקרה של תקלה, או שזה לא סובל דיחוי אפילו לרגע.

אני הייתי ממליץ לך על 10 מחשבים ספייר, או מחשב על כל מחלקה. משהו בסגנון.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה רוב המשתמשים שלי זקוקים למהירות תגובה של עד 24 שעות מקסימום

נראה לי שאני ילך על עניין של מחשב אחד ספר על כל מחלקה ואוסיף שניים כללים

פורסם

באילו תחנות עבודה מדובר? קח בחשבון שהסכם ה-SLA שלך עם ה-Vendor של תחנות העבודה

צריך להיות גם 24 ש'. כדי שלא תתקע בלי מחשב במידה ויילכו לך כמה בו זמנית.

ואל תשכח את המוטו של מנהלי הרשת(כתבו אותו כאן איפשהו): תקווה לטוב, תתכונן לגרוע מכל.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני מציע לך להעזר בחברה שנותנת לך שירותים מנוהלים מרחוק או בכלל לעבור למחשוב ענן

זה יוריד ממך הרבה מהמעמסה וגם ישדרג את החברה שלך

אני מכיר מישהו שעובד בחברה שנותנת שירותים מהסוג הזה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים