פורסם 2011 בפברואר 214 שנים שלוםקבלתי מחשב מארה"ב של חברת דל.המחשב הינו מדגם ליטוויד E6510.המחשב נקנה על ידי חברה שלי שהיא גרה בארה"ב,וכעתהיא הביאה לי את המחשב לארץ.היא אמרה לי שהיא שילמה 99 דולר תוספת ועשתה לי אחריות ל- 3 שנים מסוג NBD.-למישהו יש מושג מה זה אומר?-השאלה שלי היא,איך אני אמורה לממש את האחריות כעת בארץ?קבלתי את המחשב רק הדיסקים,וזה הכל.אין שם תעודת אחריות או משהו כזה.איך אני אמורה לממש את האחריות שהיא עשתה לי.האם האחריות הזאת תופסת בארץ?תודה מראש לעונים ולעוזריםסיון
פורסם 2011 בפברואר 214 שנים לא צריך תעודת אחריות, קבלה או כל מסמך...האחריות תקפה בארץ וניתן לממש אותה על סמך ה- service tag של המחשב (צירוף המספרים והאותיות בתחתית המחשב)רק צריך להעביר את האחריות לארץ דרך טופס שנמצא באתר של דל.
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים מחבר אפשר בבקשה לקבל קישור לטופס של דל שאותו צריך למלאות.נכנסתי לאתר דל בישראל אולם לא מצאתי שום טופס כזה,ולא קטגוריה של אחריות.תודהסיון
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dellcare/en/international_ownership_transfer_form1?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&redirect=1.צריך להמתין לאישור של דל באימייל על הפעולה, שאורכת בד"כ 6 שבועות.לאחר מכן, האחריות שלך תהיה תקפה גם בארץ.
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים מחבר תודה רבה לך על העזרה. לילה טוב ומבורך סיון[br]פורסם בתאריך: 4.02.2011 בשעה 00:00:53 שאלה אחרונה ברשותך:בלינק שצירפת מופיע למלאות את שם החברה.זה מופיע בכוכבית אדומה,מה שאומר שזה חובה למלאות. אין לי שום חברה,ואני לקוחה פרטית.מה בדיוק אני אמורה למלאות שם?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.