עבור לתוכן

שאלה (וגם סיפור) בנוגע לתביעת בזק והמלצה על חברת תקשורת חילופית

Featured Replies

פורסם

אז הסיפור שלי הוא ככה ביום שלישי ראיתי שהגיע טכנאי בזק ל"שכנים" (חברת קרמיקה) ותיקן להם תקלה כל שהיא למחרת לא היה לנו לא קו טלפון ולא אינטרנט (אני חושב שטכנאי שבא לתקן להם את התקלה עשה לנו תקלה) כמובן התקשרנו לבזק והם אמרו שהם יגיעו תוך לא יותר 72 שעות. הטכנאי המיוחל הגיע ביום חמישי כמובן שהוא הודע על כך רק שעתיים לפני ולא היה אף אחד בבית אז הביקור של הטכנאי נדחה למחרת ביום שישי הגיע הטכנאי ועשה בדיקה ואמר שהתקלה היא בקופסה של בזק שבה מתוך 20 חיבורים יש שלושה תקולים שאחד מהם הוא שלנו והוא הסביר לנו שהוא לא מוסמך להתעסק עם זה ושאנחנו צריכים להתקשר 199 במקום 166 והוא גם אמר שרוב הסיכויים שהטכנאי ויבוא רק ביום ראשון כדי שיטפלו בתקלה , שאלתי את הטכנאי האם יכולים להחליף את החיבור התקול עם קו של מישהו אחר בקופסה ככה שלי יהיה קו תקין ולמישהו אחר יהיה הקו התקול והוא אמר שזה אפשרי אבל זה לא חוקי ושזה עבירה פלילית בזה הסתימה שיחתנו.לאחר מכן שמתי לב שהאינטרנט חזר לעבוד אבל קו הטלפון לא עובד. כמובן שהתקשרנו וכמו שהטכנאי אמר הם אמרו שביום ראשון יבוא טכנאי. היום עד השעה 2 לא הגיע שום טכנאי והתקשרנו שוב והם אמרו שם יביאו טכנאי לפני השעה שבע בערב ולא הגיע שום טכנאי בקיצור אמא שלי כבר משתגעת מזה והיא שלחה תלונות לנציב בתלונות של בזק והיא רוצה לתבוע אותם ולהתנתק השאלה האם יש פה מספיק כדי לתבוע אותם? ולאיזה חברה אחרת כדאי לעבור (משהו כולל טלפון) במיוחד שלא יהיה להם שירות מסריח כמו של בזק?

פורסם

לפי מה איך שזה נשמע צריך להגיע אליכם טכנאי תשתיות לטפל בזוגות בתיבה. בדר"כ זה מטופל עד יומיים מהזמן שבו היה הטכנאי האחרון.

לא חושב שיצא לך יותר מידי מתביעה. מקסימום איזה חודש חינם.

פורסם

קודם כל תשתה מים ותרגע.

על הדרך אני מציע לך תהחיל להשתמש בסימני פיסוק ומקש enter אם אתה רוצה שאפשר יהיה לקרוא את מה שאתה כותב.

לגבי הבעיה שלך, למה אתה בכלל מציג את זה פה? אנחנו סוג של יועצים מפשטיים בנושא או מחלקת פנ"צ של בזק? :screwy:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים