עבור לתוכן

יש למישהו נסיון עם קניית נייד ב "וואלה שופס" או "YNET שופס" ?

Featured Replies

פורסם

לפי מה שאני רואה המחירים שם נמוכים ב 10 - 15 אחוז מהרשתות הכי זולות גם לפי זאפ.

פורסם

1. יש הבדל גדול מאד בין המילים "המחיר הוא:X" לבין "הצעות החל מ-X".

2. מההיכרות שלי אתה לא יוצא עם המחשבים במחיר טוב יותר מאשר חנות.

שילוב של 1 ו-2 מסביר שהמחירים שבהם נמכרים המחשבים, הם לא באותו כיוון של 10-15% פחות.

פורסם

על YNET SHOPS יש המון ביקורות רעות, אבל אני אישית קניתי שם פלזמה 42 של סמסונג והשירות היה מצויין, הפלזמה הגיעה תוך 48 שעות.

בכל אופן באמת אל תתפתה למחירים שלהם, לכל מחיר שאתה רואה תוסיף בערך 300-400 ש"ח ויצא לך המחיר הסופי, אם לא יותר מזה.

פורסם

לא לקנות מוואלה שופס!

הם לא עומדים בהבטחות שלהם,

מה שמקבלים בפועל שונה ממה שמזמינים.

שירות גרוע! שירות לקוחות גרוע מאד.

לא לקנות מהם.

פורסם

^^^^

אתה קצת מגזים.

תוכל לפרט על החוויה האישית שלך שכולנו נשכיל?

לא יצא לי להזמין בוואלה, אבל מחברים ומכרים לא ידוע לי על בעיות מיוחדות.

פורסם

אני קונה קבוע במקומות כאלו, ועוד לא נתקלתי בבעיה איתם.

השירות והאחריות הוא לא של האתר, אלא של המשווק (מופיע בכל מודעה) והאתר מסיים את עבודתו לאחר שלב ההזמנה.

מה המוצר שאתה בודק?

פורסם

כאחד שקונה באופן קבוע בוואלה שופס אני יכול להגיד לך שכל ההזמנות שביצעתי עברו בהצלחה ללא כל בעיות וכל ההתחיבויות שהיו במכירה בוצעו על ידי וואלה שופס והמשווק

פורסם

קניתי ת'ינקפאד אדג' לפני שלושה חודשים בערך.

את המוצר משווקת חברת אלקטרה, אליה אין לי בעיות, המחיר היה טוב וזו הסיבה שבחרתי בוואלה.

1. וואלה הבטיחה לספק את המוצר תוך 3 ימים, בפועל הגיע כעבור 5 ימים, שתי הטבות שוואלה הבטיחו לי לא סופקו יחד עם המוצר (תיק + DOK)

2. המוצר הגיע ביום חמישי בצהריים, כאשר לא סופקה תעודת אחריות למוצר, בפועל האחריות כאשר בדקתי לפי המספר הסידורי של המחשב באתר לנובו הייתה לשנה אחת בלבד כאשר את המוצר ביקשתי לרכוש עם שלוש שנות אחריות.

באותו רגע צלצלתי לנציגי וואלה שופס והודעתי על הטעות.

אחראי המחשבים בוואלה הבטיח לדאוג לזה עד חמישי אחר הצהריים. כמובן שזה לא התעדכן.

אחרי חמש בערב אין עם מי לדבר שם.

ביום ראשון צלצלתי והבטיחו שהאחריות תעודכן בשבוע הקרוב. עבר שבוע האחריות לא עודכנה.

אין סוף שיחות טלפון ודרישה למתן האחריות לפני תום התקופה בה אני יכול להחזיר את המוצר, אבל האחריות לא הגיעה כפי שהבטיחו לי.

עברתי לדבר עם מנהלי שירות הלקוחות אחרי שעברתי איןסוף הבטחות של נציגים שהפעם זה יטופל. כל פעם נציג ששוחחתי איתו אמר שהוא ידאג לזה באופן אישי...

רק לאחר התערבות המנהלים שלחו לי התחייבות שהאחריות תשלח תוך 3 שבועות.

הבטיחו לי פיצוי.

האחריות הגיעה בסופו של דבר, הפיצוי לא.

כאשר שאלתי מה עם הפיצוי אמרו שזה בדרך... לפי מעקב של חברת הדואר הפיצוי לא היה בדרך והוא נשלח רק לאחר אותה שיחת טלפון.

לאחר אותה רכישה הבטחתי לעצמי לא לרכוש שוב בוואלה ולהתריע על כך לכל מי שמעוניין לרכוש מוצר דרכם.

פורסם

גם לי יצא לקנות לא מעט בYNET SHOPS , לא זכורה שום חוויה רעה , המוצרים הגיעו מהר וכמו שאמרו פה , השירות ואחריות לא אצלהם אלא אצל המשווקים/יבואנים רישמיים )כל מוצר ונותן האחריות שלו)

פורסם

אני משתדל לקנות מוצרים שהמשווק שלהם הוא חנות מוכרת או היבואן הרשמי.

ככה אתה בטוח כמעט ב-100 אחוז שאין בעיות עם המשווק.

מצד שני, אני לא כמו רוב הקוטרים שעומדים עם סטופר ליד הדלת כשכתוב שזמן האספקה הוא 24 שעות.

אם המוצר מגיע עד שבוע ממועד ההזמנה זה תקין לדעתי (גם אם כתוב 24 שעות או 3 ימים)

אז יכול להיות שמה שאתם קוראים שירות גרוע, בשבילי זה שירות סביר

פורסם

אני משתדל לקנות מוצרים שהמשווק שלהם הוא חנות מוכרת או היבואן הרשמי.

ככה אתה בטוח כמעט ב-100 אחוז שאין בעיות עם המשווק.

מצד שני, אני לא כמו רוב הקוטרים שעומדים עם סטופר ליד הדלת כשכתוב שזמן האספקה הוא 24 שעות.

אם המוצר מגיע עד שבוע ממועד ההזמנה זה תקין לדעתי (גם אם כתוב 24 שעות או 3 ימים)

אז יכול להיות שמה שאתם קוראים שירות גרוע, בשבילי זה שירות סביר

אתה אולי לא עומד עם סטופר, אבל אם כתוב תוך 3 ימים, וזה הגיע תוך 5, זה עבירה על החוק, ואתה אמור לקבל על זה פיצוי, או, לתבוע.

לגבי קניות בוואלה.

אני לא זוכר שום דבר רע שהיה לי איתם, אחי קנה משם 2 ניידים לפני חודשיים, אבא שלי קנה אחד משם לפני 4 שנים, לא הייתה שום בעיה, גם כשהיינו צריכים אותם לדברים קטנים, הם תמיד היו שם לעזרתנו.

לאבא שלי יש משתמש בוואלה עם לפחות 65 הזמנות, אף פעם לא עשו לנו בעיות.

ואני מדבר על הזמנות יקרות, וזולות כאחד.

פורסם

אתה אולי לא עומד עם סטופר, אבל אם כתוב תוך 3 ימים, וזה הגיע תוך 5, זה עבירה על החוק, ואתה אמור לקבל על זה פיצוי, או, לתבוע.

אל תעלב, אבל כדאי שתצא מהסרט מהר.

אני ישראלי יליד הארץ, וגם אני יודע לזהות קומבינה, אבל פה אתה סתם בכיין

פורסם

אל תעלב, אבל כדאי שתצא מהסרט מהר.

אני ישראלי יליד הארץ, וגם אני יודע לזהות קומבינה, אבל פה אתה סתם בכיין

אני רק אומר את מה שקראתי.

אנשים מזמינים ממקומות מסויימים בגלל זמן ההמתנה הקצר מציעים שם !

הסעיפים 18 ג' - 18 ה' , ולפיהם זמן ההמתנה לאספקת המוצרים לא יעלה על שעתיים מעבר למועד שתואם עם הצרכן. אם חלפו שעתיים מעבר לזמן ההמתנה, נותן השירות יפצה את הצרכן ב-300 שקל בלי הוכחת נזק. חלפו שלוש שעות מעבר לזמן ההמתנה האמור - נותן השירות יפצה את הצרכן ב-600 שקל, בלי הוכחת נזק. הפיצוי יכול לבוא בכסף, בטובין או בשירותים - אבל זכות הבחירה בין אלה - תהיה של הצרכן.
פורסם

נו תהיו רציניים.... זה בכלל לא המקרה...

דבר ראשון , מדובר על ימי עסקים.

דבר שני , הם יכולים לטעון שזה X ימי עסקים מרגע אישור העסקה.

דבר שלישי , הם תמיד יכולים להודיע לך שהם מתעכבים מסיבות כאלה או אחרות.

ב99 אחוז מהמקרים , הפריט מגיע עוד יותר מוקדם ממה שהובטח או צויין בעסקה...

פורסם

וכאילו שכל הזמנה במקום אחר לוקחת פחות משבוע :facepalm:

בקיצור, להזמין מהאתרים האלה זה זול יותר, ולדעתי משתלם.

מי שדחוף לו המוצר ביד בשניה שהוא קונה, שיגש לחנות פיסית ויקח אותו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים