פורסם 2011 בינואר 1914 שנים זה מה שקרה לקרוב משפחה שלי, לקוח בזב"ל מזה שנים, משתמש פשוט שלא מתמצה במושגי מחשב ותקשורת.יום אחד התקשר אליו נציג מכירות והציע לשדרג לחבילה 15 מגה תמורת תוספת מחיר קטנה - קיבל תשובה שלילית.כעבור זמן, חזר הנציג והציע אותה הצעה ללא תוספת תשלום והפעם הצליח לקבל תשובה חיובית. כמובן, הנציג "שכח" לציין שעל מנת לקבל שדרוג בפועל, צריך לסכם עם ספק התשתית. מה שנראה טריויאלי לי ולכם, לא מובן מאליו להרבה אנשים סביבנו. רק כשכעבור כמה ימים התקשר אליו נציג של הוט ושאל על השדרוג, התברר לו שזה ממש לא בחינם.הבעיה היא שבזב"ל מסרבת לבטל את ה"שדרוג" בטענה שכביכול עברו כבר שבועיים (קרוב המשפחה טוען שזה היה בשבוע שעבר וגם נציג הוט התקשר רק שלשום).בשורה תחתונה, יש לו התחייבות לשנתיים לחבילה של 2.5 מגה במחיר של חבילת 15 מגה. עכשיו הוא צריך לבזבז זמן ועצבים להוכיח ש"אין לו אחות".יש לי רק שאלה אחת לבזב"ל: כמה נמוך אפשר לרדת בשביל לכבול לקוח בעוד תקופת התחייבות? היה לכם לקוח שלא התלונן אף פעם על איכות ומהירות, התקשר אולי פעמיים-שלוש לתמיכה ב- 4 השנים האחרונות, ראה אותכם רק כשורה בחיוב חודשי, לא השווה מחירים ולא חיפש לעבור לחברה אחרת. אני לא יודע כמה הרווחתם מזה, אבל הפסדתם כמה לקוחות שלא חשבו לעזוב.
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים אם הנציג לא ציין שהוא צריך גם כן לשדרג את התשתית ניתןלבטל את ההתחייבות וזאת ע"י תביעה אזרחית בבית המשפטהמקומי (לפעמים מספיק אך ורק לאיים, ואם הם מתעקשיםלהגיע לבית משפט, אפשר אף לדרוש פיצוי על עוגמת נפש,כמובן כל זאת אם הקרוב משפחה שלך צודק ואכן לא נאמרלו שהוא צריך לשדרג בנוסף לכך את התשתית). לפי מה שאנימכיר הנציגי שירות דיי יודעים את העבודה שלהם, והם אמרולו, בצורה כזאת או אחרת שהוא יצטרך לשדרג בנוסף אתהתשתית שלו.אחד החוקים הלא כתובים בעולם הוא "על טימטום משלמים...".
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים ביטול הוראת קבע או טלפון לחברת כרטיס האשראי בצירוך פקס לבזק המפרט את סיבת ההתנתקות יפתרו את הבעיה.תראה לעומת אותם נציגי תמיכה טכנית אדיבים (ישר כוח - אתם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר למרות החניקות וחזירות שהחברה כופא עליכם). ישנם נציגי מכירה ושיווק שהם בעצם הזבל.. סליחה המיץ של הזבל האנושי.הם יושבים בעמדותיהם ומריצים שיחות ללקוחות קיימים/ חדשים ומנסים לדחוף להם חבילות ודילים בכוח. העיקר להתחייב אליהם כדי שהם יקבלו את הבונוס היפה למשכורת.הם כמובן ינצלו את חוסר הידע של חלק גדול מהלקוחות לטובתם ע"מ לבצע את המכירה ולקבל את התגמול. כשמדובר בביטול התחייבות הם יעשו הכל כדי להתנער מההליך ולרדת מהנושא כדי שחס ושלום לא יפסידו את הבונוס המושחט שהשיגו.רוע לב ותאוות בצע.
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים "ביטול הוראת קבע" הנה הפרה חד צדדית של החוזה, והיא עלולה לגרור אחריה תביעות ואף עיקולים, לא מומלץ, אפילו שנראה לנו שאנחנו צודקים. תביעות קטנות, חוץ מהיגון של הריצות לבית המשפט, מניבות תוצאות יעלות ואף פיצויים כספיים. [כמובן שמה שנאמר כאן אינו תחליף ליעוץ משפטי ]
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים אם הנציג לא ציין שהוא צריך גם כן לשדרג את התשתית ניתןלבטל את ההתחייבות וזאת ע"י תביעה אזרחית בבית המשפטהמקומי (לפעמים מספיק אך ורק לאיים, ואם הם מתעקשיםלהגיע לבית משפט, אפשר אף לדרוש פיצוי על עוגמת נפש,כמובן כל זאת אם הקרוב משפחה שלך צודק ואכן לא נאמרלו שהוא צריך לשדרג בנוסף לכך את התשתית). לפי מה שאנימכיר הנציגי שירות דיי יודעים את העבודה שלהם, והם אמרולו, בצורה כזאת או אחרת שהוא יצטרך לשדרג בנוסף אתהתשתית שלו.אחד החוקים הלא כתובים בעולם הוא "על טימטום משלמים...".איך הוא יכול להוכיח שכן נאמר לו על זה שהוא חייב לשדרג את התשתית גם?
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים הוא צריך להוכיח שלא נאמר לו, למרות שחובת ההוכחה "שכן נאמר" נופלתעל הספקית. כמובן שלרוב הן שומרות הקלטות, למשך תקופה מסויימת ואםנגלע סיכסוך הן ישמרו את ההקלטה לתקופה ארוכה יותר.בנאדם נורמלי זוכר מה נאמר לו בשיחה, כמובן שבנאדם שאין לו מושגבמחשבים הכל ישמע לו כמו תאילנדית והוא לא יזכור את פרטיה, מה שמעלהאת הסברה כי הנציג מכירות אכן אמר לו שהוא יצטרך גם כן לשדרג אתהתשתית והוא פשוט לא הבין מה הוא רוצה ממנו.כמו שאמרתי, אין הרבה מה לעשות במקרה הזה. לצערי הכותב המקורי שלהפוסט הוא "ישראלי טיפוסי". אני אישית הייתי פונה בכתב ל-"מוקד פניותהציבור" לרוב נמצאים שם אנשים שכל מטרתם היא לדאוג שהלקוחות אכןיהיו מרוצים. אם התשובה המתקבלת אינה מספקת, שמורה לך הזכות (אלא אם נאמר אחר, יכול להיות שהם יפצו אותך בצורה מסויימת וידרשו חסיון)לפרסם את המכתב שלך ואת מכתב התגובה שלהם, ואכן להוכיח כי החברהבזב"ל נוקטת בתרגילים מסריחים.קישורים:http://www.bezeqint.net/contactus.html
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים אני לא מתפלא זה די צפוי שנזק ב"ל יתנהגו ככה הם מזמן איבדו את הכתרהתנהגות כזאת מצידם מעידה על נטישת לקוחות מזכיר לי ימים אפלים!תוכל לגשת לכתובת הבאה תמצא שם מידע שימושיהמועצה הישראלית לצרכנותhttp://www.consumers.org.il/
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים מחבר שוב, זה לא קרה לי, אני לא יכול במקומו להתקשר, לדרוש וכו'.הנקודה פה היא לא אם לקוח מתומתם, לא הבין, לא הקשיב.לא מדובר פה במוצר מוחשי (טלויזיה, מחשב, ספה) שנמכר ללקוח מזדמן שפתאום התחרט. מדובר בלקוח קבוע שלא ביקש להתנתק, לא איים, רק רצה להחזיר את המצב לקדמותו, ללא התחייבות חדשה במחיר מופרז עבור שרות וירטואלי שדחפו לו. במקום זה 40 דקות של המתנות ודיבורים חסרי תוכלת והסתמכות על "אצלנו במערכת רשום שעברו שבועיים", "תתלונן למח' פניות הציבור".זאת התנהגות של רמאים קטנים, ולא של חברה רצינית. כנראה שמישהו מעדיף להתעסק בתלונות ותביעות, במקום במתן שרות הוגן.
פורסם 2011 בינואר 2014 שנים "אצלנו במערכת רשום שעברו שבועיים", "תתלונן למח' פניות הציבור".אני דיי בטוח שאם הוא יפנה אליהם (מח' פניות הציבור) ויסביר להם,הם יחזירו את המצב כפי שהיה קודם. אתם פונים לאנשים שצריכים למכורבמקום לפנות לאנשים שצריכים לעזור ולכן אתם מקבלים תשובותמגעילות.שיפנה במכתב מפורט למח' פניות הציבור, עד אז, הנושא הזה סתםנחפר. תחזור אלינו עם התשובה שלהם.
פורסם 2011 בינואר 2014 שנים ^^ רעיון מצוין, מתי מוסיפים פורום צרכנות (או שירות) ?@layzeeנסה לכתוב את דבריך בפורומים לצרכנות של תפוז ו- Ynet, יש שם נציגים של בזב"ל (יענו לך יותר מהר או שתחכה לנציגה של בזב"ל כאן - לוטם).
פורסם 2011 בינואר 2014 שנים הדיל נעשה מול בזב"ל, ולהם משלמים אותו דבר. אז הבעיה לכאורה עם הוט. אבל שום דיל לא נעשה איתם - אז אף אחד לא חייב להם כלום.אל תשדרג בהוט - תמשיך לשלם אותו דבר. אז אין שדרוג, אבל גם אין תוספת תשלום, לא?ממה שהבנתי ממקרים קודמים ומדיונים שעלו כבר כמה פעמים, לבזב"ל אין יכולת חוקית לחייב אותך לשדרג תשתית. התשתית זאת בעיה שלך מול הוט. במלים אחרות, אתה כאילו יוצא פרייאר כי לספק אתה משלם על 15 מגה אבל אתה בעצם מקבל רק 2.5 כי לא שדרגת תשתית. אבל מה, בפועל אתה משלם מחיר של 2.5 לספק... אז מה זה משנה? אתה משלם אותו דבר ומקבל אותו דבר כמו מה שהיה עד עכשיו.כמובן אם אני טועה ובזב"ל כן יכולים להכריח פה שדרוג תשתית אז יש בעיה. אבל אני לא חושב שיש להם עילה לכזה דבר. למעשה, גם אם יש להם עילה - אני לא רואה איך מכריחים אותך לשלם לצד שלישי (הוט) יותר כסף על חבילה חדשה מבלי לערב בית משפט._______________________________________________________________כל האמור לעיל לא נועד להפחית מחומרת המעשה כמובן - בזב"ל חרא אנשים, אין פה ספק בכלל...
פורסם 2011 בינואר 2014 שנים שלום layzeeשירות מצויין ומתן מידע מלא ללקוח עם חלק מערכי המותג של בזק בינלאומי.אכן הנציג חייב למסור מידע מלא ללקוח בעת ביצוע השיחה.אני אשמח לבדוק את הנושא במערכות שלנו ולחזור אליך עם התשובה.אנא שלח את הפרטים במייל או בהודעה פרטית.לוטם בזק בינלאומי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.