עבור לתוכן

click of death בהארד דיסק - אחריות

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

לפני כחודש ההארד דיסק שלי התחיל להקליק ;) בכל מקרה, גיביתי אותו בimage ושלחתי אותו להחלפה תחת אחריות.

זה היה לפני יותר מ - 20 יום.

כל פעם שאני מתקשר לחנות שאת שמה לא אציין (עדיין) הם אומרים לי שזה בטח יגיע בקרוב וכו' וכו'.

השאלה שלי היא האם יש איזשהו חלון זמן להחלפה? האם יש לי זכות לדרוש משהו?

בתודה מראש

פורסם

תלוי בהרבה גורמים כמו מחיר ההרדיסק, אם אתה בשנת האחריות הראשונה או תחת תקופת אחריות מוגבלת..

אם לא תחת תקופת אחריות מוגבלת (והמחיר יותר מ- 400 או 150 (לא זוכר איזה מבינהם) אז החוק אומר 14 ימי עסקים.

פורסם
  • מחבר

^

תודה על התשובה.

בקבלה המקורית רשום שיש 36 חודשי אחריות על כוננים קשיחים.

אני בערך באמצע התקופה הזו.

זה נקרא אחריות מוגבלת?

בתודה מראש

פורסם

בס"ד

אלא אם כן נכתב לך מפורשות משהו בסגנון של: "תקופת האחריות היא לשלוש שנים (1+2 בהתאם לתקנון החברה/יבואן)

אמורה להיות לך אחריות מלאה, לפי מה שמקובל לתת בדרך כלל על דיסקים קשיחים פנימיים.

עצה שלי- אם בחנות (כנ"ל מהיבואן) לא נותנים לך תשובה חד משמעית עד סןף השבוע, תתחיל בתהליכים

שיפעילו עליהם לחץ, כגון: מדורי צרכנות בעיתונות המודפסת והאלקטרונית, פרסום פה

בפורום (הרבה פעמים יכול לעזור להזיז עניינים) וכמובן אם יש לך אפשרות אזי תמיד ניתן לפנות

לעורך דין להוציא מכתב רשמי לחנות וליבואן לגבי התנהלותם הבלתי אחראית.

בהצלחה ותעדכן.

פורסם

חייב בפרוש להיות כתוב אחריות מוגבלת ובנוסף את תנאי האחריות המוגבלת.

אם אין אז האחריות היא על פי החוק לכל התקופה.

דבר איתם קודם, תשאל מה קורה עם זה וצפי להגעה\תיקון של הרכיב. במידה והתשובה שלהם לא רצינית[\עניינית, שלח מכתב רשום המפרט את כל המקרה והעובדות כולל תאריכים ושאתה שומר על זכותך לתבוע אותם במידה והם לא יטפלו במקרה לשביעות רצונך.

שהמכתב יהיה תקיף וענייני אבל לא חריף.

בהצלחה.

פורסם
  • מחבר

תודה לשניכם! אני אעדכן

פורסם
  • מחבר

עדכון:

התקשרתי אל החנות היום ושוב אמרו לי שההארד דיסק לא הגיע עדיין ושאחכה.

אז אמרתי להם שלפי חוק עליהם לתקן או להחליף אותו תוך 14 ימי עסקים ושכבר חלפו 18 ושהם עוברים על החוק. סיימנו את השיחה ולאחר כמה דקות הם התקשרו אליי ואמרו שההארד דיסק יהיה אצלהם מחר.

תודה לשניכם :xyxthumbs:

פורסם

בס"ד

טוב לשמוע שהדברים כנראה הסתדרו. אך אנא תעדכן

האם באמת קיבלת את ההרדיסק ואם כן, האם קיבלת חדש מהקופסא?

פורסם
  • מחבר

^

כן וכן :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים