עבור לתוכן

איטיות לא נסבלת והורדות איטיות

Featured Replies

פורסם

בזמן האחרון אני חווה איטיות בלתי נסבלת באינטרנט.

כמו כן, גם הטורנט מוריד לי על 30-70 קב"ש מTL.

אני מחובר דרך תשתית HOT UFI 12MB וספק בזק 12MB.

מה עושים?

פורסם

חיבור עם חייגן או ללא חייגן?

אם ללא חייגן, תעבור לחיבור עם חייגן.

בבזק בינלאומי בחיבור ללא חייגן בכבלים ההורדות איטיות ביותר.

פורסם

SAME HERE

בזיון מוחלט.

פורסם

חיבור עם חייגן או ללא חייגן?

אם ללא חייגן, תעבור לחיבור עם חייגן.

בבזק בינלאומי בחיבור ללא חייגן בכבלים ההורדות איטיות ביותר.

לא נכון !

אני מחובר עם אייפי סטטי(ללא חייגן).

המהירות דרך הוט מעולה !

אתה יכול לראות גם את החתימה שלי.

אני מוריד על 1.6MB's עם 12MB.

פורסם

אתה בקווי זהב. אני דיברתי על בזק בינלאומי.

פורסם

כשאתה מחובר עם אייפי סטטי, זה אומר שאתה מחובר דרך השרתים של HOT.

פורסם

זה אומר שאתה מחובר לספק אינטרנט שלך בחיבור ללא חייגן.

כמובן שאתה עובר דרך הוט, גם עם חייגן אתה עובר דרך הוט (הרי הם התשתית)

פורסם

כשאני מתחבר עם חייגן, המהירות שאני מוריד איתה היא לפי מה שקבעתי ב012.

כשאני מחובר ללא החייגן, אלא עם האייפי הסטטי שלי שקבוע במודם, אני גולש לפי המהירות בHOT.

זה בדוק.

ב012 אני מחובר על 3MB, ובהוט אני מחובר על 12MB, וזה מה שקיבלתי.

אני מחובר על 3MB שם בגלל שלא יצא לי עדיין להתקשר אלייהם עשיתי את זה אתמול.

אבל בכל זאת, כשאני מחובר ללא חייגן, גם אם יהיה לי ב012 100MB, אני אוריד רק על 12MB, בגלל שזה מה שקבוע אצל HOT.

הבנת למה אני מתכוון ?

פורסם

בחיבור ללא חייגן, אתה מועבר על פני התשתית של הוט לשרת של הספק, בלי זיהוי פרטני. ומשם כל מי שהגיע דרך החיבור הזה מקבל תיעדוף אחיד.

לעומת זאת בחיבור עם חייגן אתה מקושר דרך הוט לשרת הרדיוס של הספק, ומכיוון שיש לך זיהוי מול הספק, הוא גם יכול לתת לך תיעדוף בהתאם לחבילה שלך.

אכן הספק לא שולט לך על רוחב הפס בחיבור כזה. וזה תלוי רק בחיבור של הוט (אלא אם כן הוט בודק מול הספק)

אבל גם תקבל תיעדוף כמו כל מי שמחובר לספק הספציפי בחיבור כזה.

ומכיוון שהספק קובע את סוג התיעדוף ולא הוט, אז יש הבדל בין החיבור שלך ב012 לבין בזבלץ

פורסם

הוא לא בודק מול הספק, מנסיון.

הם מבקשים ממך לשנות את החבילה.

יוצא לי כרגע שאני משלם 98 ש"ח על חבילה של 12MB :silly:

(הם לא בודקים בפורומים מה קורה עם הלקוחות שלהם נכון ? :D )

פורסם
  • מחבר

אני מחובר עם חיבור ללא חייגן.

אם זאת אני חושב אך לא בטוח שאני מחובר לחרטא הזאת שנקראת "פריווט NGN".

אז לפי מה שהבנתי עדיף לי לחזור לחיבור עם חייגן?

בעבר ביטלתי אותו,וכך זה נשאר, כי זה עשה לי ניתוקים בראוטר(לינקסיס WRT54GL עם קשוחת TOMATO).

פורסם

הוא לא בודק מול הספק, מנסיון.

הם מבקשים ממך לשנות את החבילה.

לפי מה שהבנתי מנציג הוט או 014 לא זוכר, זה שהוט מקבלים עידכון מהספק פעם בשבוע ואז אם בהוט יש לך 12 ובספק פחות אז יורידו לך את המהירות בהוט באופן אוטומטי.

פורסם

לפי מה שהבנתי מנציג הוט או 014 לא זוכר, זה שהוט מקבלים עידכון מהספק פעם בשבוע ואז אם בהוט יש לך 12 ובספק פחות אז יורידו לך את המהירות בהוט באופן אוטומטי.

לא שידוע לי. לא בשיתוף עם 012.

פורסם

אני מחובר עם חיבור ללא חייגן.

אם זאת אני חושב אך לא בטוח שאני מחובר לחרטא הזאת שנקראת "פריווט NGN".

אז לפי מה שהבנתי עדיף לי לחזור לחיבור עם חייגן?

בעבר ביטלתי אותו,וכך זה נשאר, כי זה עשה לי ניתוקים בראוטר(לינקסיס WRT54GL עם קשוחת TOMATO).

נכון, שאתה מחובר ללא חייגן אתה לא מקבל תעדוף של "PRIVATE NGN".

פורסם

שלום tamos,

אנו מבינים כי אתה חווה בעיות בעת הגלישה באינטרנט. נשמח לבדוק מה מקור הבעיה ולנסות לפתור אותה במידת הצורך. לשם כך, נא פנה אלינו לכתובת hot.service@hot.net.il בציון שם מלא, מספר פניה (7260711), שם המשתמש ב-Hwzone, פרטי המקרה ומספרי טלפון בהם נוכל ליצור עמך קשר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים