עבור לתוכן

ספק seasonic שהגיע ללא מספר סידורי :(

Featured Replies

פורסם

קניתי היום בצהריים ספק מדגם X-750 (SS-750KM Active PFC F3) 80 certified gold

ספק יקר לכל הדעות ( וטוב ) אשר הגיע עם מדבקת המספר הסיריאלי מקולפת ( הדבק של המדבקה עדיין היה שם )

לטענת החנות עקב יבוא מקביל כל הספקים מגיעים ככה , מה שעולה לי כחשוד כי אין קשר מי מייבא את הספק הוא עדיין אמור להגיע עם הסיריאל המקורי של היצרן לצורכי זיהוי והחזרה ליצרן במקרה הצורך לRMA .

יש סיבה לדאגה ? חשש לספק מחודש או יותר מזה ....זיוף ?

פורסם

באמת שאם הנושא מעורפל ואינך בטוח לגמרי - שליחת מייל לסיסוניק יכולה לפתור לך המון בעיות.

פורסם

נשמח לשמוע מה יש לסיסוניק להגיד על זה.

מאיזה חנות קנית?

פורסם

יכול להיות שהם מנצלים את הסיריאל "הנקי" של הספק החדש כדיי לRMAות את סיסוניק אם ספק אחר תקול

פורסם

משונה..ספקי סיסוניק למיטב ידיעתי לא מיובאים פרללי, היבואן היחידי (בכ"א עד עכשיו..) הוא CD-LOG.

האחריות עליו היא 5 שנים

פורסם
  • מחבר

לאחר התכתבות של כחצי לילה ובוקר עם שני נציגים של SEASONIC גם בארה"ב וגם באירופה ( שניהם עשו מעל ומעבר בכדי לעזור ) נשלחו להם גם תמונות וגם הסבר מפורט על מהות הבעיה בקניית ספק של 200$+ בלי לדעת אם וכאשר הדבר ידרש לא אוכל לממש את האחריות ( בין אם אצל החנות , KSP דרך אגב ) או אצל היצרן עצמו , הם הבטיחו וביקשו שאשמור את המיילים שלהם כהוכחה בצירוף חשבונית הקניה ואם תצוץ בעיה הם יחליפו לי את הספק ועוד לדגם החדש יותר ( 760 )

אני לא חמדן מטבעי אז הודיתי לנציגים ( שמצדיקים את השם הטוב שיצא לחברה ) ועוד הוספתי שאני מאמין במוצרים שלהם וכנראה שלא ישמעו ממני בעתיד ( טפו טפו טפו )

עוד אמרו שיבדקו עם נציגיהם בארץ מה בדיוק הולך פה ( בארץ ) ומה הגורם לכך שלקוחות מקבלים מוצרים ללא ידיעה אם הם אפילו מקוריים .

בקיצור , שירות לקוחות מתוקתק , יעיל ואדיב שעומד מאחורי השם שלו , מבחינתי הפרסום הטוב ביותר שהיו יכולים לתת לחברה .

עכשיו אני יכול סוף סוף להתקין את הספק ללא חשש .

לילה טוב

פורסם

אבל אתה בטוח שהוא מקורי? אמרו לך את זה בפירוש בתמיכה של SEASONIC?

כאשר אני שומע על רמת השירות בואירופה וארה"ב בא לי לבכות.

מישהו יכול להסביר לי למה בארץ אין תמיכה טכנית ישירה של היצרנים כמו בכל העולם המערבי ואסיה ואנחנו חייבים לדבר עם יבואנים פרטיים כאשר צריכים לממש אחריות?

פורסם

בטח משהוא שנשאר מהתקופה שהיו צריכים לצרוב BIOSים בארץ אם תמיכה בעברית, לפניי 20 שנים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

יש לי שאלה לפותח השרשור,

גם אני קניתי ספק SEASONIC מ-KSP והוא הגיע ללא מספר סידורי.

מה הפתרון שהחברה נתנה לך?

פורסם

כמו שזה נשמע מדובר בספקים שנקנו ע"י המשווק בארץ ולא היו מיועדים לשיווק פה, ולכן הם מגיעים ללא הסיריאלים כך שהיצרן לא יוכל בעצמו לעלות על המקור שלהם. ללא ספק מעניין. סיפור דומה שמעתי מתישהו על מישהו שקנה מאותו מקום כרטיס מסך של MSI, שגם כן הגיע כשהמספר הסידורי שלו אינו קריא. מה שכן, כאשר הייתה בעיה עם הכרטיס הוא הוחלף די בקלות לפי תנאי האחריות שלהם.

NCa מה דגם הספק שלך?

פורסם

@blader

האם שאלת את KSP לפשר העניין ?

כפי שנכתב כאן, בד"כ זיופים או חוסר בסיריאל הוא מקור לאחת מהסיבות הנ"ל -

1. מדובר במוצר מחודש ע"י היצרן, והיבואן רוצה להעלים ראיות.

2. מדובר במוצר שיובא בייבוא פרללי (מקביל, יבואן אפור), דרך מקור שלא אמור למכור לאותו איזור. בד"כ כשיש יבואן רישמי באיזור ויבואנים אפורים רוצים לייבא את אותו המוצר, כדי שהיצרן לא יוכל להתחקות אחר המקור ולהטיל עליו סנקציות (אני נוטה להאמין שזו הסיבה במקרה זה).

3. מדובר במוצר שנשלח לתיקון כלשהו אצל היבואן/יצרן (כלומר יש לו בהיסטוריה הרשמית תיקון), ולאחר מכן נמכר כחדש. כדי להעלים ראיות מוחקים את הסיריאל. די דומה למוצר מחודש, רק שמחודש זה תהליך רישמי וכאן יכולות להיות כל מיני קומבינות.

פורסם

למה לסיסוניק מפריע 2 ? לא מצידם שיקנו מהם כמה שיותר ספקים, לא משנה מי ?

פורסם

אני רכשתי ספק מדגם S12II-620W

דיברתי עם KSP והם אומרים שלמרות שאין למוצרי SEASONIC שלהם סריאל, הם חדשים ואין צורך לחשוש שמה הם מחודשים או משומשים. כששאלתי על מקור היבוא שלהם, הם התחמקו בטענה שהם לא חייבים לחשוף מידע זה.

בכל זאת אנחנו בישראל ופה יש שפע קומבינות (אני מקווה שלא במקרה הזה).

אני מקווה שמוצרים אלו אכן חדשים. מה שבטוח שאת הספק אני כבר לא יכול להחזיר :)

פורסם

בטח הם עמדו בשמש והתקלפה להם המדבקה.

סתם צוחק, תומך בדעה שהושמעה כאן שאלה מוצרים שהגיעו לכאן ביבוא מקביל ולא רוצים לחשוף את הגורם בחו"ל שעבר על ההוראות ומכר מחוץ לאיזור המכירה שלו.

פורסם

למה לסיסוניק מפריע 2 ? לא מצידם שיקנו מהם כמה שיותר ספקים, לא משנה מי ?

זה לא עובד ככה, יש יבואן רישמי שקובע מחירים מסויימים (או שהיצרן קובע לו), והיצרן מכבד זאת ופועל למנוע מיבאונים אפורים לשבור את מחיר הנקבע.

ככה זה עובד במספר תחומים (מניסיון אישי שלי, בתחום הצילום למשל).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים