צריך את העצות כל כל חברי הפורום! בנוגע למחשב נייד שעבר תיקון "מיוחד" - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך את העצות כל כל חברי הפורום! בנוגע למחשב נייד שעבר תיקון "מיוחד"


chenrp

Recommended Posts

שלום,

יש לי מחשב נייד שהייתה לו תקלה בלוח האם.

המחשב היה באחריות מלאה תחת רשת מחשבים שכרגע לא אומר את שמה.

המחשב נמסר לטיפול.

לאחר שבועיים קיבלתי את המחשב חזרה עובד ותקין.

בדף התקלה, היה כתוב כי למחשב החליפו .

לאחר כמה חודשים, שוב חזרה התקלה. פניתי לשירות החנות והם טוענים כי נגמרה לי האחריות (לפני שבוע!).

למרות עניין התקלה החוזרת המוזרה, חשבתי כי זהו צירוף מקרים.

הלכתי לטכנאי מחשבים באופן פרטי ששמח לבדוק לי את המחשב הנייד ללא עלות.

הטכנאי פירק את המחשב וקרא לי לראות משהו מעניין.

הלוח אם, עבר תיקון הלחמות לא איכותי. אז לא! הלוח אם ממש ממש לא הוחלף בחדש (כפי שטענה המחשבים). הוא תוקן!

אז צילמתי את ההלחמות הלא איכותיות הללו והתקשרתי לרשת המחשבים הזו.

הם טוענים כי אני משקר?!?

עכשיו אני צריך את עזרתכם.

מה לעשות במקרה זה?

אין לי בעיה לטפל במחשב באופן פרטי, אבל לדעתי ולדעת הטכנאי, הלוח אם עבר תיקון לא איכותי (בלשון המעטה) וזה לא סביר שרשת המחשבים לא תיקח אחריות על כך.

תודה.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בדרך כלל למוצר שניתן לתיקון יש אחריות על התיקון למשך 3-6 חודשים. יכול להיות שזה אפילו מעוגן בחוק אבל אני ממש לא בטוח בנוגע לזה.

בכל מקרה כרגע אתה צריך לשלוח להם מכתב רשום, המפרט את כל התהליך כולל תאריכים, עובדות ומה אתה דורש מהם. לציין כי אתה שומר על זכותך לפנות לבית משפט ושבית המשפט אף יכול לפסוק על פיצוי עונשי כנגדם ללא הוכחת נזק (עד 10K).

החוק שאתה מסתמך עליו הוא שהם מחוייבים על פי החוק, בזמן תקופת האחריות לתקן לך את המוצר כך שיחזור למצבו הראשוני התקין ולדווח על אופן התיקון בדייקנות.

יש לך הוכחות מסויימות, התמונות וחוות דעת של מומחה (רצוי בכתב), ואני מניח שעצם העובדה שנתת את המחשב לתיקון בתקופת האחריות, קבלת המחשב על ידם וטיפול בו, מוכיחות כי לא אתה ביצעת את ההלחמה בלוח אם.

אם עדיין לא עוזר, אתה יכול או לעזוב את זה או להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, לא שאני מנסה להצדיק פה משהו

אבל קשה לדעת אם באמת החליפו או לא החליפו את הלוח.

גם אם אתה רואה הלחמות לא איכותיות, אותם לא ראית בעבר ולכן אין לך בסיס.

כמישהו מבפנים, הרבה פעמים נעשה שימוש בחלקים מחודשים "REFUBRISHED".

לכן, יכול להיות שכן החליפו לך את הלוח אם, פשוט לא החליפו לחלק חדש מהשקית.

לגבי זה כבר צריך לבדוק את מדיניות האחריות, כי יש יצרנים שמודיעים על כך בתעודה ואז אין לך קייס של ממש.

לגבי האחריות, אם היא נגמרה רק לפני שבוע, בדוק בחשבונית, לפעמים יש הפרש בין הנתונים של היצרן לבין החשבונית שלך עצמה.

בנוסף, בקש לדבר עם אחראי שירות לקוחות של החברה, אם תיפול על בנאדם עם טיפת חמלה אולי תוכל לקבל תיקון ללא תשלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתלונן במועצה לצרכנות וב"יחד זה כח" (כן, יש דבר כזה והוא יעיל יותר מהראשונים).

אם תצטרך (ותצטרך) להגיע להליך משפטי, אפילו תביעות קטנות, הם יעזרו לך.

טכנית ואוביקטיבית אתה בבעיה.

שום רשת שמוכרת בארץ לא נותנת שרות סביר (על טוב אין מה לדבר) לניידים שהיא מייבאת עצמאית.

זו בדיוק הסיבה שההמלצות לקניה הן תמיד בהקפדה הכי תקיפה שיש, על היבואן שנותן את השרות. לעולם לא "רשת מחשבים" וכאלה.

זה הדבר הכי חשוב למי שרוצה בטחון עם הנייד שהוא קונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע. השיחות האלה מוקלטות.

אתה גם יכול בשיחה הבאה להקליט בעצמך כי הם לא יוציאו את ההקלטות בשבילך רק בצו בית משפט.

אם המנהלת אמרה לך חלק "חדש" שתעמוד מאחורי מה שהיא אומרת.

תבקש שיקחו אותו למעבדה ושיבררו אם החלק אכן "חדש"

במידה וזה חלק מחודש או מתוקן תבקש שיחליפו לחדש ללא עלות כי זה מה שמנהלת שירות לקוחות אמרה לך בטלפון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה חשובה,

מדובר בשנת האחריות הראשונה? אם לא, האם מצויין כי האחריות אחרי השנה הראשונה היא אחריות מוגבלת?

בשנת האחריות הראשונה (ואם לא מצויין כי שאר האחריות היא מוגבלת) הם מחוייבים על פי החוק להחליף לחלקים חדשים ומקוריים בלבד.

לא רפרב לא משופץ ולא מחודש. חדש.

תבדוק בתקנות להגנת הצרכן אחריות ושירות לאחר מכירה משנת 2006.

ודרך אגב, לא משנה אם הם כתבו באחריות שמותר להם לשים מחודש. אם התנאים שאמרתי בהתחלה מתקיימים החוק חל עליהם לא משנה מה תעודת האחריות אומרת.

להפך אם הם סותרים את החוק אז כל חוזה האחריות לא תקף\ החלק הרלוונטי לך, תלוי במהות הסעיף.

הם לא יכולים להתנות על החוק בשום מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

קיבלתי מייל מאחת המנהלות של הרשת הזו,

ובו כתוב כי היא כנראה התבלבלה וכי הלוח אם שלי לא חדש אלא "תקין".

כתבתי לה בחזרה כי היא אמרה שהיא קראה מהמחשב שלהם והיא אמרה חד משמעית שהוא חדש אז איך התבלבלה?

בקיצור, היא לא ענתה, והתקשר אלי מנהל אחר לאחר כמה דקות.

הוא אמר שאני לא אקבל "בחיים" חדש.

הוא דיבר בצורה לא מכובדת וכשהערתי לו על כך, הוא אמר לי "מזל שאני לא עובד תחתיך"...

האם כך מקובל לדבר? או שאני סתם מגזים?

תודה וערב טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...