עבור לתוכן

קניתי dell u2311 ויש לי פיקסלים שרופים \:

Featured Replies

פורסם

היי,

היום קניתי את ה-dell u2311 וכמה שעות אחרי שעבדתי איתו גיליתי פיקסל שרוף בצבע כהה. בעקבות כך בדקתי עם תוכנה ומצאתי עוד פיקסל שרוף בצבע אדום :(.

היה לי מסך בן 4 שנים עם פאנל TN ולא היה בו שום פיקסל שרוף (או לפחות לא אחד כזה שאפשר להבחין בו בלי בדיקה). לא ציפיתי שבמסך חדש עם פאנל ips יהיו לי פיקסלים שרופים. מה אפשר לעשות? יש סיכוי שיחליפו לי אותו?

אני כבר שוקל לבטל עסקה ולהחזיר את המסך..

פורסם

לי יש את ה2311 ולא מצאתי פיסל שרוף/תקוע, זה עניין של מזל, לך לא היה :(

מהאתר של דל:

שלמות עד לפיקסל האחרון:

צגי UltraSharp של Dell מתוכננים לספק שלמות בכל פיקסל. במידה ותגלה אפילו פיקסל בהיר ופגום אחד במהלך תקופת האחריות המוגבלת על החומרה, אנחנו נחליף את הצג שלך ללא תשלום.

פורסם

אל דאגה, כפי שאמרו מעלי. ^

האחריות של הדל אולטרה-שארפ למינהם (כל הIPS) חלים אפילו על פיקסל שרוף אחד.

אתה צריך לפנות לדל ישראל עצמה אגב ולא יהיו בעיות כלשהן.

פורסם
  • מחבר

לפי מה שרשום באתר של דל ולפי חיפוש בפורום מחליפים על פיקסל בהיר. מה ההגדרה של פיקסל בהיר?

לי יש אחד בצבע שחור ואחד אדום (אבל במקומות די מרכזיים - מציק בעין).

פורסם

אצלך זה יותר גרוע, הוא לא בהיר הוא כהה.

פורסם
  • מחבר

אני לא מאמין! עשו ממני צחוק!

החליפו לי את המסך למסך מחודש עם 5 פיקסלים שרופים! עשו החלפה עם לקוח אחר, או משהו כזה לדעתי..

ואני בהתחלה עוד הייתי די מרוצה מהשירות. למרות שהיו לי קצת בעיות בתקשורת איתם, באו אחרי יום והחליפו לי את המסך (אני לא הייתי בבית, אחרת לא הייתי מקבל את המסך).

גם בגלל האכזבה, גם בגלל העוגמת נפש, וגם כי אין לי זמן עוד פעם לעשות טלפונים ועוד פעם לחכות לשליח, אני מעוניין להחליף את המסך למסך מחברה אחרת.

אתם חושבים שיהיו לי בעיות? כי המספר סידורי שבקבלה וזה שבמסך לא תואמים

פורסם

מי אמר לך שזה מסך מחודש?

פורסם
  • מחבר

יש עליו מדבקה בחלק התחתון של המסגרת REFURBISHED (ולא שזה משמעותי, אבל המסך הזה הוא REV A00, והקודם היה REV A01).

והנה הודעה מתוך הפורום של דל של מישהו עם בעיה דומה לשלי, שנענה ע"י אחד מאנשי דל שמסך שנקנה לפני פחות מ-21 ימים צריך להיות מוחלף במסך חדש.

http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/f/3529/t/19354193.aspx

פורסם

שירות מעפן

קיבלת אותו לא תקין ועל כך תדרוש מסך חדש באותו REV כמו שמגיע לך.

:bash: :bash: :bash: :bash:

פורסם

והנה הודעה מתוך הפורום של דל של מישהו עם בעיה דומה לשלי, שנענה ע"י אחד מאנשי דל שמסך שנקנה לפני פחות מ-21 ימים צריך להיות מוחלף במסך חדש.

זו מדיניות של DELL ארה"ב למי שקונה ישירות מהם. משום שאינך בארה"ב ולא קנית ישירות מהם, זה לא תקף לגביך למרבה הצער (אם תחפש בפורומים של DELL תמצא התייחסות לנקודה זו מנציגיהם).

בלי קשר, לדעתי יש לך מקום להתעקש. refurbished או לא - המסך שקיבלת עדיין לא תקין - במינימום זכותך להציק להם עד שתקבל אחד תקין.

אם אתה רוצה להחזיר את המסך ולקנות אחד אחר - זה כבר בינך לבין החנות.

פורסם
  • מחבר

פנדה מוכנים להחליף לי את המסך.

אני מאוכזב מדל, אבל לא מצאתי אלטרנטיבות אחרות. מה-2311 ירדתי, יש עליו יותר מדי תלונות.

הרצתי חיפוש בגוגל עם שם הדגם והמלים problem/dead pixels התקבלו יותר מפי 3 תוצאות לעומת ה-2209wa הוותיק!

ההתלבטות שלי כרגע היא בין ה-2209wa או lg w2220p (שעולה יותר יקר ואצטרך להוסיף את ההפרש).

מה אתם אומרים?

פורסם

אם הפיקסלים זה מה שמפריע לך אז זה די חבל, כי זה יכול לקרות בכל מסך, ואתה יכול לקבל חדש בלי פיקסלים שרופים.תקועים.

לי מפריע הקונטרסט הנמוך והשחור הגרוע ( בהשוואה לשארפ 42 1080P, לא השוואתי למסכים אחרים במחיר הזה), לעבודה במחשב/משחקים הוא די טוב, בסרטים הוא סביר מינוס dx

לדעתי כדאי שתעשה בעצמך השוואה בין המסכים מאותו מקור, אל תסתמך רק על ביקורות.

פורסם
  • מחבר

החלפתי בסוף ל-2209, אין פיקסלים שרופים.

אני מקווה שלא אצטרך את האחריות. כי על המסך אין בכלל את המדבקה של הסריאל, על הקרטון יש סריאל וגם על אחת השקיות ושניהם שונים :-\

פורסם

במסכים האלה המספר הסידורי נמצא על כרטיס פלסטיק נשלף בצד שמאל, ליד חיבורי הUSB.

פורסם
  • מחבר

וואלה

טוב לדעת :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים