קניתי dell u2311 ויש לי פיקסלים שרופים \: - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי dell u2311 ויש לי פיקסלים שרופים \:


liran2003

Recommended Posts

היי,

היום קניתי את ה- u2311 וכמה שעות אחרי שעבדתי איתו גיליתי פיקסל שרוף בצבע כהה. בעקבות כך בדקתי עם תוכנה ומצאתי עוד פיקסל שרוף בצבע אדום :(.

היה לי מסך בן 4 שנים עם פאנל TN ולא היה בו שום פיקסל שרוף (או לפחות לא אחד כזה שאפשר להבחין בו בלי בדיקה). לא ציפיתי שבמסך חדש עם פאנל יהיו לי פיקסלים שרופים. מה אפשר לעשות? יש סיכוי שיחליפו לי אותו?

אני כבר שוקל לבטל עסקה ולהחזיר את המסך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש את ה2311 ולא מצאתי פיסל שרוף/תקוע, זה עניין של מזל, לך לא היה :(

מהאתר של דל:

שלמות עד לפיקסל האחרון:

צגי UltraSharp של מתוכננים לספק שלמות בכל פיקסל. במידה ותגלה אפילו פיקסל בהיר ופגום אחד במהלך תקופת האחריות המוגבלת על החומרה, אנחנו נחליף את הצג שלך ללא תשלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מאמין! עשו ממני צחוק!

החליפו לי את המסך למסך מחודש עם 5 פיקסלים שרופים! עשו החלפה עם לקוח אחר, או משהו כזה לדעתי..

ואני בהתחלה עוד הייתי די מרוצה מהשירות. למרות שהיו לי קצת בעיות בתקשורת איתם, באו אחרי יום והחליפו לי את המסך (אני לא הייתי בבית, אחרת לא הייתי מקבל את המסך).

גם בגלל האכזבה, גם בגלל העוגמת נפש, וגם כי אין לי זמן עוד פעם לעשות טלפונים ועוד פעם לחכות לשליח, אני מעוניין להחליף את המסך למסך מחברה אחרת.

אתם חושבים שיהיו לי בעיות? כי המספר סידורי שבקבלה וזה שבמסך לא תואמים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש עליו מדבקה בחלק התחתון של המסגרת REFURBISHED (ולא שזה משמעותי, אבל המסך הזה הוא REV A00, והקודם היה REV A01).

והנה הודעה מתוך הפורום של דל של מישהו עם בעיה דומה לשלי, שנענה ע"י אחד מאנשי דל שמסך שנקנה לפני פחות מ-21 ימים צריך להיות מוחלף במסך חדש.

http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/f/3529/t/19354193.aspx

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והנה הודעה מתוך הפורום של דל של מישהו עם בעיה דומה לשלי, שנענה ע"י אחד מאנשי דל שמסך שנקנה לפני פחות מ-21 ימים צריך להיות מוחלף במסך חדש.

זו מדיניות של ארה"ב למי שקונה ישירות מהם. משום שאינך בארה"ב ולא קנית ישירות מהם, זה לא תקף לגביך למרבה הצער (אם תחפש בפורומים של תמצא התייחסות לנקודה זו מנציגיהם).

בלי קשר, לדעתי יש לך מקום להתעקש. refurbished או לא - המסך שקיבלת עדיין לא תקין - במינימום זכותך להציק להם עד שתקבל אחד תקין.

אם אתה רוצה להחזיר את המסך ולקנות אחד אחר - זה כבר בינך לבין החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פנדה מוכנים להחליף לי את המסך.

אני מאוכזב מדל, אבל לא מצאתי אלטרנטיבות אחרות. מה-2311 ירדתי, יש עליו יותר מדי תלונות.

הרצתי חיפוש בגוגל עם שם הדגם והמלים problem/dead pixels התקבלו יותר מפי 3 תוצאות לעומת ה-2209wa הוותיק!

ההתלבטות שלי כרגע היא בין ה-2209wa או w2220p (שעולה יותר יקר ואצטרך להוסיף את ההפרש).

מה אתם אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הפיקסלים זה מה שמפריע לך אז זה די חבל, כי זה יכול לקרות בכל מסך, ואתה יכול לקבל חדש בלי פיקסלים שרופים.תקועים.

לי מפריע הקונטרסט הנמוך והשחור הגרוע ( בהשוואה לשארפ 42 1080P, לא השוואתי למסכים אחרים במחיר הזה), לעבודה במחשב/משחקים הוא די טוב, בסרטים הוא סביר מינוס dx

לדעתי כדאי שתעשה בעצמך השוואה בין המסכים מאותו מקור, אל תסתמך רק על ביקורות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלפתי בסוף ל-2209, אין פיקסלים שרופים.

אני מקווה שלא אצטרך את האחריות. כי על המסך אין בכלל את המדבקה של הסריאל, על הקרטון יש סריאל וגם על אחת השקיות ושניהם שונים :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...