פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים יש לי מחשב בן שנתיים שקניתי מאיבורי מחשבים, לא ממזמן התחלתי לשמוע רעש של טיק טוקים מהמחשב ניתקתי תארדיסק וגם תסידירום והרעש ממשיך כך עליתי לאט לאט על הבעיה השאלה היא למה המחשב לא נדפק אנ ירוצה לדעת מה דפוק בו כי הרעש הזה פעם בכמה ימים למשך מספר דקות שאני מדליק את המחשב אם היתי יודע שזה מחלק מסויים היתי הורס והיו מחליפים לחדש האחריות עדיין זמינה לשנה נוספת הבעיה היא שהרעש פעם בכמה זמן אז הרעש או לוח אם או ספק כוח כי לפעמים אני רואה שרואים גם תמסך מהבהב טיפה הוא גם בן 4 שנים דגם 731bf שבע עשרה אינץ' , הבעיה עכשיו איך אני יוכיח לחנות שיש בו משהו דפוק מה אני יחכה לעוד שנה אני לא רוצה שאחריות תפוג יש שיטה כל שהיא לדעת מה דפוק בו כי ניתקתי תארדיסק וגם תסידירום ועדיין הבעיה ממשיכה פעם בכמה זמן היא לא כל הזמן הבעיה.. אולי 4 דקות פעם ב4 יום לא יודע איך הבעיה הזאת דווקא נפלה עלי מה כדי לעשות? תודה רבה תעזרו בבקשה....
פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים הרעש כנראה בה מאחד המאווררים.אם היתי יודע שזה מחלק מסויים היתי הורס והיו מחליפים לחדש האחריותתתבייש לך.
פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים הרעש כנראה בה מאחד המאווררים.תתבייש לך. :hizuk:רק בגלל אנשים כמוך שהורסים גם כשהיא אפשר לבדוק את ולאמת שזה נהרס במכוון שתדע שזה נחשב לגזל ורמאות ! גם עם המוצר עובד לא טוב תלך לממש אחריות ועם יהיה בזה צורך הוא יוחלף מבלי שאתה תהיה חייב להרוס אותו !מה גם שהמימוש אחריות אצלנו בארץ גם ככה לא משהו בגלל מקרים כאלה ודומיהם !
פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים תעצור מאוורר מאוורר (עם היד בעדינות ע"י לחיצה על האמצע של המאוורר) ותראה אם זה מפסיק את הרעש. אם כן ויש לך אחריות על המאווררים פשוט תלך אליהם ותבקש שיחליפו לך אותו. לא צריך להרוס...
פורסם 2010 בדצמבר 3014 שנים תעצור מאוורר מאוורר (עם היד בעדינות ע"י לחיצה על האמצע של המאוורר) ותראה אם זה מפסיק את הרעש. אם כן ויש לך אחריות על המאווררים פשוט תלך אליהם ותבקש שיחליפו לך אותו. לא צריך להרוס...באייבורי על מאווררים יש אחריות של שנה ( אם זה מאוורר שבא עם המארז ( יצרן ))מאווררים אחרים ( EZCOOL לדוגמא ) שעולים 50 ש"ח פחות או יותר יש אחריות ל-2-3 שנים ב-KSP אין אחריות בכלל על מאווררים משמע : יש לך מזל שקנית באייבורי ...לפותח הדיון : הרעש מגיע מאחד המאווררים , אם לא , כנראה מהמאוורר של הספק שלך אל תנתק ותיגע סתם בחלקי המחשב מבפנים , ואל תהרוס שום דבר ,אני אישית כשהייתי מטפל במחשבים במעבדה שלהם , הייתי רואה אם הרסו או לא הרסו חלק מסויים , הייתי פוסל מהר תיקונים באחריות בגלל אנשים כמוך ,לדוגמא : היה לקוח שאומר שהוא קנה זכרונות אצלינו והוא ניסה להכניס אותם אבל הם לא פועלים ורצה לקבל עליהם זיכוי ולקחת זכרונות חדשים , העניין שהוא לא שם לב כשהוא ניסה להכניס את הזכרונות הוא קיצר את הלוח של המחשב שלו , והטכנאים שמו לב לזה ( סימן שחור קטן ליד הסלוט )תאמין לי , טכנאים יודעים אם זה נהרס בזדון או לא , לא רק שאנחנו לומדים את זה שנתיים אנחנו גם עוברים הדרכה מקיפה על זה , בדיוק בגלל אנשים כמוך
פורסם 2010 בדצמבר 3114 שנים אני לא למתי בקורס טכנאים, אבל מצתרף למה שנאמר - אל תהרוס. אתה הורס לעצמך (בזה שניתן לראות בקלות ובוודאות שהרסת ויעיפו אותך מהמדרגות) ולמי שבא אחריך אם תקלה אמיתית (שבמקום לתקן לו יתחילו לחפור ולבדוק אם גם הוא הרס), בגלל גישה כמו שלך
פורסם 2011 בינואר 314 שנים לא משנה , אם הוא יהרוס שום דבר לא יעבוד , ככה תקלת ה-"תיקי טוקים" :-)תיפתר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.