דעה: הפמינאציות פוגעות בציבור הנשים עליו הן מתיימרות להגן - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דעה: הפמינאציות פוגעות בציבור הנשים עליו הן מתיימרות להגן


מר מקלדת

Recommended Posts

קודם נתחיל בהגדרה:

מהי פמינאצית?

הפמינאציות (או איך שהן קוראות לעצמן: פמיניסטיות) הן נשים אגרסיביות, פשיסטיות וממורמרות, חסרות כל נשיות או סקס אפיל ומתוסכלות מינית או חסרות עניין במין (פריג'ידיות בעגה הרפואית). בדרך כלל נלווה לזה כיעור פיזי כבד וזקנה שמסבירים את תסכולן המיני. בגלל סיבות אלה פמינאציות שונאות גברים ונשים יפות וצעירות שנהנות מינית ולעתים אף משתמשות במיניות שלהן לקדם את עצמן (זכותה של אישה לקדם את עצמה דרך מיניותה).

הפמינאציות לרוב שייכות לשמאל או לשמאל הקיצוני (ראו מידע בהמשך) ופעולות באמצעות 'שדולת הנשים' ועשרות 'ארגוני נשים', יש גם פמינאציות דתיות וכאלה מהימין אבל מספרן הוא שולי יחסית. רבים מאותם ארגונים מקבלים המון כסף מהמדינה, כלומר ממשלמי המסים בישראל.

הפמינאציות מהוות רק אחוז קטן (ואולי אף פחות מאחוז) מציבור הנשים ולמרות זאת הנזק שהן גורמות הוא אדיר.

למרות מספרן הנמוך הן נהנות משליטה בתקשורת השמאלנית הבוגדנית, כמעט בכל אתר חדשות או עיתון תמצאו מאמרי דעה של איזו פמינאצית. גם הביביתון מעסיק כאלו.

כיצד הפמינאציות פוגעות בנשים (וגם בגברים):

מקרה 1:

המלחמה שלהן נגד הזנות בישראל. הפמינאציות ממציאות שקרים ומשתמשות בתעמולה גבלסית בכדי לעשות דמוניזציה לעולם הזנות וכל מה שקשור למין וכסף.

הן היום ממציאות ו"מחיות מחדש" תופעה שלא קיימת בישראל, "סחר בנשים". בעבר (סוף שנות התשעים ותחילת האלפיים) באמת הייתה תופעה כזאת (ראו מקרה רחמים סבן וחבריו שהיום הוא במעצר עד שיורשע) וישראל אף הייתה ברשימה השחורה של משרד החוץ האמריקאי בנושא זה, התופעה הייתה כנראה בשוליים והיא חוסלה סופית ב-2006.

אין היום סחר בנשים בישראל, את זה אומר גם השופט שלי טימן.

(משנת 2003 עמד טימן בראש הרכב פשע חמור במחוזי של תל אביב, שדן בכמה מתיקי הפשע המרכזיים בישראל בשנים האחרונות.)

מתוך: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=964040

יש לך דוגמה להשפעה של התקשורת על דימוי של עבריינות מסוג מסוים?

"הסחר בנשים. אין היום סחר בנשים בישראל. בהתחלה הביאו בחורות, שלא ידעו לאן מביאים אותן. חטפו, אנסו, העבירו אחד לשני. העניין הזה נפסק. היום המשטרה מתלבשת על איזה מכון שבו היא כל הזמן מבקרת ו'עושה מבצע'. מי שרוצה לדבר על הבוס שלה מקבלת מיד אשרת שהייה לשנה או יותר וגם מעין רשיון עבודה. כשמגיע הזמן להעיד, יש נשים שנעלמות, ולאלה שמעידות אין מה למסור, כי הן לא ראו שמשלמים עליהן, לא ראו מי הבוס באמת. לכן רוב התיקים נגמרים בהרשעות של החזקת מקום לשימוש בזנות, סרסרות, עבירות קלות. וחלילה שלא נפסוק גם פיצויים לבחורה שממילא מרוויחה הון תועפות".

אם אין סחר בנשים, למה יש רושם כאילו יש סחר בנשים?

"כי יש כאלה שעל זה הם מרצים, כאלה שמתפרנסים מלדבר על סחר בנשים".

למידע נוסף: http://alllies.org/blog/archives/3357

זה מאמר שנכתב ע"י אשה שמגדירה את עצמה כ"זונה". ממליץ לקרוא גם את המאמר וגם את הראיון עם השופט.

שימו לב לעדות הראשונה מ-2002, לאשה שקוראים לה "קורבן סחר":

http://www.knesset.gov.il/committees/heb/docs/sachar13.pdf

היא באה ביוזמתה, חיפשה עבודה ביוזמתה, אף אחד לא כפה עלייה לעבוד בכל צורה שהיא, היה לה חופש תנועה מוחלט והיא התחלקה חצי-חצי עם בעל המכון (כמקובל) והרוויחה 100 ש"ח לחצי שעה מתוך 200 ש"ח ששילם הלקוח.

לפעמים גם מי שמואשם בסחר בנשים הוא למעשה רק סרסור ("מתווך"):

קראו את פסק הדין:

http://img2.tapuz.co.il/forums/1_122912809.doc

אף אחד לא כפה עליהן לעבוד בכל צורה שהיא או באיומים, היה להן חופש תנועה מוחלט והן יכלו ללכת לבד לאן שרצו, ולא קנו אותן.

זה לא מפריע לפמינאציות להשתלח בשופטת (דליה גנות) ולעוות את פסק הדין ודברי השופטת כי הוא לא תואם את האג'נדה שלהן:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3614110,00.html

יכול מאוד להיות שבגלל הפמינאציות (וגם בגלל הדוסים, הפרזיטים החרדים והמוסלמים) הזנות הייתה ממוסדת (כמו שבמדינות אחרות השכילו לעשות: יוון, אוסטריה, גרמניה, הולנד, שוויץ, הונגריה, ניו-זילנד, מדינות מסוימות באמריקה הלטינית ועוד - http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Prostitution_in_Europe.png ), הזונות לא היו צריכות להתחבא מהמשטרה, המדינה הייתה מרוויחה מסים וכו'.

כל אחד עם אינטרנט וטלפון יכול למפות את כל מכוני הליווי בישראל (לא מדובר כאן בדבר שנעשה בסתר, כמו סחר בסמים), אם היה קיים באמת דבר כזה נראה לכם המשטרה הייתה נותנת לדבר כזה להתרחש?

רוב הנשים ממדינות חבר העמים לשעבר (אוקראינה, מולדובה, רוסיה, אוזבקיסטן וכו') רוצות מאוד לעבוד בישראל (חלקן חוזרות לארץ אחרי שגורשו בפעם השנייה והשלישית בעזרת מסמכים מזויפים), אבל נשים רעות שלכאורה "רוצות בטובתן" גורמות להן נזק אדיר וממש לא אכפת להן מזה. במקום שהמדינה תאפשר להן להיכנס לכאן חופשי בלי ויזה תמורת כרטיס טיסה בעלות של 350 דולר (אותה הן יכולות לממן, וכך לא להיות "חייבות" כלום לאף אחד), הן צריכות לזייף דרכון,לשוט במעברות מטורקיה או מקפריסין, או להסתנן דרך מצרים - תוך כדי סיכון חיים ולעתים אינוס ע"י הבדואים.

הנשים האלה הן הקרבנות הגדולים ביותר של הפמינאציות.

האבסורד הוא שרוב הציבור בישראל (יותר מ-60% מהגברים ויותר מ-50% מהנשים) תומך במיסוד הזנות ( http://www.knesset.gov.il/mmm/doc.asp?doc=m00693&type=pdf - עמוד לפי אחרון, שאלה 19 ), אבל לא רק שזה לא יוצא לפעול - הפמינאציות מנסות להעביר חוק אשר יפליל את הלקוחות באופן גורף ורק יחמיר את מצבן של אותן נשים. ( http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/134/895.html )

מקרה 2:

הפמינאציות בשיתוף פעולה עם ש"ס (מפלגת השטן) והמפד"ל הוציאו את הפורנו בכבלים/יס מחוץ לחוק ב-2001/2002 (הצעת החוק הייתה של יגאל ביבי מהמפד"ל - היום הוא עבר לש"ס). מאוחר יותר בג"צ אישר שידורים ארוטיים/"סופטקור פורן".

שיתוף פעולה של הפמינאציות עם ש"ס והחרדים מזכיר לי את שיתוף הפעולה של היטלר עם מופתי אל-חוסייני ( http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1203673.html ). זאת למרות שהיטלר עצמו ראה בערבים גזע נחות.

הפמינאציות לא מסתפקות בזה ומנסות להוציא את הפורנו מחוץ לחוק גם לא בטלוויזיה, ואף תומכות בצנזורה של האינטרנט.

התוצאה: יש היום רק שידורים ארוטיים שמתאמים רק למי שנמשך לנשים - לא יראו שם זין כי זה נחשב לפורנו. נשים סטרייטיות שרוצות לצפות בפורנו בטלוויזיה (ויש לא מעט כאלה, לפי אחד המחקרים הנשים מהוות כ-30% מצרכני הפורנו) לא יכולות.

מקרה 3:

הפמינאציות דורשות זכויות יותר לנשים בתחום העבודה, חוקקו חוק שאוסר על מעסיקים לפטר נשים בהיריון, לא משנה מה הן יעשו וכמה גרוע הן יעבדו - המעסיק תקוע איתן וחייב לשלם להן משכורת.

בנוסף הפמינאציות דאגו לכך שגם אם אישה נתפסת עם הוכחות בעלילת שווא על הטרדה מינית או מודה בכך - לא יפעלו נגדה פלילית. לכן אין לאשה שרוצה לנקום במעסיק שלה בעיה להעליל נגדו.

התוצאה: מעסקים רבים נמנעים מלהעסיק נשים שיש סיכוי שבקרוב יכנסו להיריון ואף נשים בכלל.

מקרה 4:

יש בישראל היום הרבה נשים מדוכאות שלא יכולות לעשות דברים שכל אישה חופשית יכולה לעשות. נשים שאם הן יהיו בקשר רומנטי שהמשפחה שלהן לא רוצה בו הן ירצחו על "רקע כבוד המשפחה". במקרים קיצוניים יותר, אפילו יציאה לעבודה או לימודים באוניברסיטה מהווה עבור "דת השלום" סיבה מספיק טובה לרצח. הבעיה של אותן נשים שהן מוסלמיות. הפמינאציות אוהבות את המוסלמים כי הן שונאות את המדינה וחותרות תחתיה - רובן כאמור שייך לשמאל או לשמאל הקיצוני. לכן לא תשמעו אותן מתלוננות על מר גורלן של אותן נשים.

התוצאה: כולן של הנשים המוסלמיות המדוכאות לא נשמע.

איפה שיש נשים יפות וצעירות תמצאו פמינאציות מתוסכלות זועמות, גם מעודדות בכדורסל או תוכנית ריאליטי כמו "היפה החנון" הן רוצות לדחוק לצד.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3676160,00.html

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000608877

קנאה, כבר כתבתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מר מקלדת, כמה משתמשים אתה כבר יכול לפתוח? די כבר.

חוץ מהשפה הבוטה והמגעילה והסטריאוטופזיציה של פמינסטיות, אני פחות או יותר מסכים איתך.

אין לי עוד אף משתמש פה, אני נשבע.

מוכן שתעשו בדיקות IP.[br]פורסם בתאריך: 26.12.2010 בשעה 23:16:51


ליהודה איש קריות, אנשים לא מודעים לנזק האדיר שהן גורמות, אני כותב פה מדם ליבי.

תבינו עוד מעט אולי לא יהיו מעודדות במשחקי כדורסל בגללן.

ממליץ לכולם לקרוא את הראיון ב"הארץ" עם השופט בדימוס שלי טימן, תראו איך שדולת הנשים מהלכת איימים על השופטים.

וגם את המאמר של של ליעד שהיא בעצמה "בחורה עובדת" והיא לא מסתירה זאת.

ושכחתי לכתוב על ההשפעה העצומה שלהן בתקשורת המסחרית והציבורית. אני אוסיף את זה בקרוב למאמר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...