עבור לתוכן

מכונית שחוסכת בצריכת דלק ע"י הפיכת מים למימן.

Featured Replies

  • תגובות 44
  • צפיות 23.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מנוע בערת מימן זה העתיד שהיה מגיע אם לא היינו עבדים לתאגידי הדלק העשירים ולבאי כוחם.

הם מנסים למשוך את זה עד אין סוף.

תמיד אפשר לשחד את מי שצריך כדי לעקב ולמנוע תהליכים חיוניים.

פורסם

לי זה נראה כמו בולשיט גמור. האנרגיה הטמונה במימן מועילה כששורפים אותו בנוכחות חמצן (כמו כל דלק אחר). שריפה היא לא יותר מאשר חימצון מהיר של חומר הפולט חום, כשהתוצר הסופי מורכב מאטומי החומר הנשרף + אטומי חמצן בקומבינציה כזו או אחרת. במקרה של מימן, התוצר הוא חמצן דו מימני - או בשפה פשוטה, מים.

בקיצור, חיבור של מימן וחמצן נותן מים + אנרגיה. לפי חוקי התרמודינמיקה, כדי לפרק מים לחמצן ומימן חייבים להשקיע לפחות את אותה כמות אנרגיה... במילים אחרות, התהליך הזה שמוזכר בכתבה לא יכול לתרום בשום צורה לרכב. למעשה, סביר שהוא רק יבזבז כוח.

פורסם

הנושא צץ ועולה מדי פעם.

המערכת הזאת עשויה להיות אפקטיבית אם היא עובד כמו מנוע היברידי - המימן המיוצר נאגר כמו שמכונית בנזין-חשמל היברידית אוגרת אנרגיה במצבר.

בגלל שאופי הנהיגה לרוב לא אחיד (לרוב בנהיגה עירונית), מנגנון כזה מאפשר למנוע לפעול באופן יעיל יותר רוב זמן הנסיעה ולחסוך בדלק.

יחד עם זאת - הדרך היעילה לנצל מימן היא דרך תא דלק ולא באופן של שריפה במנוע בעירה פנימית (שגם עשוי להנזק מתהליך זה).

אבל --

המערכת הזו איננה אוגרת את המימן, מה שיוצא מהצינור הולך ישר למנוע.

אז למעשה - המנוע מייצר חשמל (באופן לא יעיל) שמשמש לפירוק מים למימן וחמצן, כאשר המימן מוזרק חזרה לצילינדרים על מנת להשרף שם לייצר עוד כוח (באופן לא יעיל).

תהליך זה מתיימר לחסוך 40%.

Very stange.

פורסם

ההשקעת אנרגיה ביצור אנרגיה , צריך לבדוק היטב את הכמות אנרגיה המושקעת ביחס לכמות האנרגיה המתקבלת .

קצת קשה לי לראות מנוע שמייצר אנרגיה להפעיל את עצמו פלוס להסיע את הרכב .

בנושא הספציפי הזה אני ושב שהכיון הנכון הוא "שילוב" של טכנולוגיות .

פורסם

קצת קשה לי לראות מנוע שמייצר אנרגיה להפעיל את עצמו פלוס להסיע את הרכב .

למנוע כזה קוראים "פרפטואום מובילה"

לכל מיני אנשים שמציעים מתקנים כאלו שנועדים לחסוך בדלק / לנסוע על מים קוראים "נוכלים".

פורסם

כן ידוע לי ,

העיניין שאפשר לאצור את האנרגיה המובזבזת בבלימה ובירידות ( בצורה חשמלית ) ( כמובן שהמכוניות ההיברדיות אמרות לעשות כך כיום , אני מתאר לעצמי שהבחור אומר במקום להפעיל מנוע חשמלי ולאגור את האנרגיה במצברים - שגם מכבידים על הרכב וגם "עולים" בביזבוז אנרגיה ליצר אותם , עדיף מבחינתו להשתמש באנרגיה בצורה מידית קרי פירוק מים לאנרגיה זמינה ומידית שמוזרקת למנוע וכך שתחסוך את האגירה שלה במצברים ) , אם נשתמש באנרגיה רק לנוע קדימה ולהתגבר על התנגדות האוויר והמיסבים נוכל ליעל את ביזבוז האנרגיה אני מתאר לעצמי שלפחות עד 40% .

פורסם

זה הגיוני במידה זו או אחרת רק בתנאי שאתה מבצע את הפירוק הזה בלי להשתמש במנוע (ומבלי לרוקן את המצבר).

פורסם

הפרוק הזה נעשה על ידי אנרגיה חשמלית ( לא ראית את הסירטון ? ) והמימן מוזרם דרך פילטר האוויר>קרבוררטור למנוע ובכך מגדיל את כמות ה"אוויר" בתערובת הדלק/אוויר

פורסם
המערכת הזו איננה אוגרת את המימן, מה שיוצא מהצינור הולך ישר למנוע.

המנגנון לא מסוגל לאגור אנרגיה, בכך היא שונה מהמערכת ההיברידית שכל יתרונה טמון ביכולת שלה לאפשר למנוע הבעירה הפנימית לעבוד בנצילות גבוה רוב הזמן ואף לכבות אותו לעיתים ולנצל בלימה לייצור אנרגיה.

בנוסף - אלטרנטור רגיל של מכונית בנזין רגילה מפיק לכל היותר 60 אמפר (מתח 12V) - ועושה את זה ביעילות מחרידה (מכוניות היברידיות מצוידות לרוב בגנרטורים גדולים ויעילים יותר) - ז"א 720 ואט - פחות מכ"ס אחד.

ייתכן והקיט כולל אלטרנטור גדול יותר, אולם גם האלטרנטורים הגדולים (שעולים ביוקר) מספקים לכל היותר 150A (שזה 1800 ואט - פחות מ-2.5 כ"ס). שוב פעם היעילות של האלטרנטורים האלו היא 60% לכל היותר.

פורסם

אנרגיה חשמלית זה נחמד, אבל מאיפה היא מגיעה? אם מדובר באלטרנטור שמופעל ע"י המנוע (או במצבר שנטען ע"י אותו אלטרנטור) הרי שהפסד האנרגיה גדול מהרווח. אך ורק אם כל החשמל הדרוש לפירוק מסופק מבלימה או מגלגול בירידות יכול להיות שיש בזה משהו.

פורסם

לא , דווקא בקטע הזה המכונית ההיברידית טובה , אבל הבעיה היא המצברים , כמות המצברים שצריך והעלות יצור שלהם שלהם . את זה פותר מנגנון המימן .

פורסם

מנוע בערת מימן זה העתיד שהיה מגיע אם לא היינו עבדים לתאגידי הדלק העשירים ולבאי כוחם.

הם מנסים למשוך את זה עד אין סוף.

תמיד אפשר לשחד את מי שצריך כדי לעקב ולמנוע תהליכים חיוניים.

אתה יודע שתאגידי הרכב גדולים וחזקים יותר מתאגידי הדלק?

איזה כיף שיש תאוריות קונספירציה שמסבירות ה-כ-ל!

פורסם

גם אם זה נכון (וזה לא - ממתי תאגידי הנפט נהיו חלשים?), לתאגידי הרכב לא ממש אכפת במה רכבים יתדלקו כל עוד הם מצליחים למכור.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים