המלצה: קירור למעבד 775 ,נמוך(פחות מ 10 ס"מ) עד 100 ש"ח - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה: קירור למעבד 775 ,נמוך(פחות מ 10 ס"מ) עד 100 ש"ח


see4

Recommended Posts

כל אחד מדגמי ה-Alpine של Cooling לתושבת 775 (סדרת 7 ו-11) צריך להתאים. זולים שקטים ומשתלמים.

אגב, המערכת תשמש כ- או שרק תמצא בתוך מארז כזה אך תשמש גם לשימושים תובעניים יותר? אני שואל מכיוון שבמאמץ ה-Q6600 עלול להתחמם בתוך מארז והקירורים הנמוכים ביחד עם המארז היחסית מוגבל לא בטוח שיתמודדו עם פינוי החום בצורה מיטבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המארז , אבל המערכת תשמש ליצירת , הייתי צריך מארז קטן ככל האפשר לניידות מירבית , אבל אין בעיית חום , יש מספיק מאבררים , אחד 80 מעל הקירור של המעבד , שניים יותר קטנים בצד , פתח אוורור מול מאוורר הספק , מאוורר נוסף שדוחף אוויר לכרטיס מסך (יש שמה 8800GTS) , וגם יציאת אוורור נוספת מעל ומול כרטיס המסך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ אני מסכים כמובן, אבל פותח הדיון כתב שהמערכת תשמש ליצירת מוסיקה. אני לא יודע מה זה בדיוק אומר מבחינת אחוזי השימוש במעבד ולאיזה פרק זמן (ומכאן שאלתי), אבל לא בטוח שאני אישית הייתי ממליץ להכניס Q6600 לתוך מארז צפוף (ביחד עם כרטיס גרפי) עם Alpine אם המעבד צפוי להימצא זמן רב בעומס. לכן שאלתי רק כדי לוודא. בכל מקרה אחר ללא ספק שה-Alpine יהיה בחירה טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המעבד באנטרוולים של כמה דקות יכול לעבוד ב 90 אחוז מאמץ , של 8GB כמעט תמיד מנוצל עד הסוף (כמה מאות מגות פנויות מתוך ה 8GB) , מבחינת זרימת אוויר יעילה יש ועוד איך , השאלה אם התנאים האלה זמינים יש מצב שהקירור לא יצליח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצב כזה לא אמור להוות בעיה מיוחדת וה-Alpine יספיק.

כמובן שגם שאר הרכיבים (כרטיס גרפי כונן קשיח) תורמים לפליטת החום ולכן באמת חשוב לוודא שהסירקולציה במארז תקינה כדי שהחום יפונה ממנו ביעילות המרבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...