פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים אני לא יודע מה היה במקרה שלך, אבל השירות שקיבלתי מבאג עד היום הוא השירות הטוב ביותר שנתקלתי בו בחנות בארץ. למען הסר ספק - אנילא עובד בבאג ואין לי שום קשר אישי או מסחרי עם הרשת הזו. גם אני קבלתי שירות טוב.^ אז אתה לא יודע מזה שירות.איזו קביעה. אתה מכיר אותו?? קצת יומרני.יש סיכוי שאתה לא היית בסדר. אולי היית קפדן מדי. זה קרה גם לי.
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים סליחה על ההתפרצות אך מניסיון אישי שלי השירות של באג זוועתי.לפני מס' שנים, רכשתי שם מסך LCD בכ- 2,000 ש"ח.כאשר החדר היה חשוך, שמתי לב לאור לבן בוהק מקצוות המסך (אופייני ל- LCD, אך לא ברמה כה ברורה לעין).ביקשתי להחליף את המסך בעקבות כך.הטרטור שעברתי היה עצום.בחנות כיבו את האור וראו את הבעיה, שלחו אותי למעבדה, שם גם כיבו את האור וראו את הבעיה.לדבריהם כך עובד LCD באופן תקין.הסברתי שזה לא מקובל ומפריע מאוד.תשובתם הייתה שניתן להחזיר את המסך אך לא אקבל את מלוא כספי חזרה אלא רק 10% או 100 ש"ח, משהו כזה...לאחר מכן כתבתי מכתב ארוך למחלקת שירות הלקוחות שלהם.חזרו אליי ואמרו שאין מה לעשות, לפי המעבדה המצב הוא תקין ולכן אם ארצה להחזיר אקבל את הסכום בניכוי הקנס המדובר.לבסוף החזרתי ו"קנסו" אותי בסכום המדובר.מה גם שהסכום הנ"ל לא משתווה לזמן שבזבזתי על הנושא.לא אני ולא חבריי דורכים ברשת הזו יותר.אז, לתשומת לבכם.דליפת אור היא לא תקלה טכנית במסך, אלא מאפיין ידוע של מסכי LCD. לא בדקת את זה קודם - זבש"ך כמו שנאמר.החיוב ב-10% / 100 ש"ח (הנמוך מביניהם) מוצדק לחלוטין.
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים גם אני קבלתי שירות טוב.איזו קביעה. אתה מכיר אותו?? קצת יומרני.יש סיכוי שאתה לא היית בסדר. אולי היית קפדן מדי. זה קרה גם לי.הוא קובע שבבאג הוא קיבל את השירות הטוב ביותר - חד חלק ניתן להסיק שהוא לא ביקר באף חנות עם תודעת שירות גבוהה אמיתית (לדוגמא זיגזג 2000).
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים הוא קובע שבבאג הוא קיבל את השירות הטוב ביותר - חד חלק ניתן להסיק שהוא לא ביקר באף חנות עם תודעת שירות גבוהה אמיתית (לדוגמא זיגזג 2000).יכולת הסקת המסקנות הלוגיות שלך לוקה בחסר.אם הוא קובע שבבאג הוא קיבל את השירות הטוב ביותר, יכולות להיות לכך מספר סיבות:1. הוא לא ביקר בחנות עם תודעת שירות גבוהה באמת2. הוא לא ביקר באף חנות אחרת3. הוא באמת קיבל שם שירות מצוייןזה שבסניף אחד, פעם אחת, קיבלת שירות גרוע (לפי דעתך, לא בטוח שאובייקטיבית הוא היה גרוע) לא אומרדבר וחצי דבר על השירות שניתן לאנשים אחרים בבאג, במיוחד בסניפים אחרים.
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים דליפת אור היא לא תקלה טכנית במסך, אלא מאפיין ידוע של מסכי LCD. לא בדקת את זה קודם - זבש"ך כמו שנאמר.החיוב ב-10% / 100 ש"ח (הנמוך מביניהם) מוצדק לחלוטין.א. יש חוק שמותר לצרכן להחזיר את המוצר תוך 14 יום באריזתו המקורית ולקבל את מלוא כספו חזרה באמצעי בו שילם.ב. דליפת האור הייתה גבוהה ונראית לעין, בניגוד למסך שברשותי היום, למשל.ג. היחס והשירות היו בלתי הולמים לרשת מכובדת: החוויה שעברתי בלתי נעימה וגזלה ממני זמן רב. המינימום שציפיתי הוא שיוצע לי להחזיר את המסך לאחר שהיה ברור כי איני מרוצה מהרכישה, ללא כל קנס. אם לא הוצע לי דבר כזה ובכל זאת דרשתי - מצופה כי יקבלו את בקשתי. אך אם דרשתי ולא קיבלו את בקשתי, הפסידו לקוח ואת מכריו של הלקוח.
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים א. יש חוק שמותר לצרכן להחזיר את המוצר תוך 14 יום באריזתו המקורית ולקבל את מלוא כספו חזרה באמצעי בו שילם.BUZZלא. אתה יכול להחזיר מוצר תוך 14 יום באריזתו המקורית ולקבל את כל הכסף חזרה רק אם לא קנית אותו פיזית בחנות (כלומר רק אם קנית אותו באינטרנט, בטלפון וכו').ב. דליפת האור הייתה גבוהה ונראית לעין, בניגוד למסך שברשותי היום, למשל.גם האוטו שאני נוהג עליו היום הוא הרבה יותר מהיר מהאוטו שהיה לי לפני 10 שנים. או בעברית, מה הקשר? דליפת אור היא נגזרת ישירה של הפאנל עליו מבוסס המסך - מן הסתם מסך שתקנה היום יציג ביצועים טובים יותר בכל פרמטר ממסך שקנית לפני 3-4 שנים.ג. היחס והשירות היו בלתי הולמים לרשת מכובדת: החוויה שעברתי בלתי נעימה וגזלה ממני זמן רב. המינימום שציפיתי הוא שיוצע לי להחזיר את המסך לאחר שהיה ברור כי איני מרוצה מהרכישה, ללא כל קנס. אם לא הוצע לי דבר כזה ובכל זאת דרשתי - מצופה כי יקבלו את בקשתי. אך אם דרשתי ולא קיבלו את בקשתי, הפסידו לקוח ואת מכריו של הלקוח.כן, ועכשיו בוא נסתכל על זה בצורה אובייקטיבית - לקוח קנה מוצר, החליט שהמוצר לא תקין, הביא אותו לחנות - בזבז את זמנם של המוכרים, אבל ניחא - הוסבר ללקוח שלמעשה אין שום בעיה במוצר. מכאן ואילך, החנות התנהלה לחלוטין by the book. למה שיתנו לך יחס מועדף? רק בגלל שאתה חושב שמגיע לך?השירות שקיבלת היה סביר לחלוטין בכל קנה מידה.
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים יכולת הסקת המסקנות הלוגיות שלך לוקה בחסר.אם הוא קובע שבבאג הוא קיבל את השירות הטוב ביותר, יכולות להיות לכך מספר סיבות:1. הוא לא ביקר בחנות עם תודעת שירות גבוהה באמת2. הוא לא ביקר באף חנות אחרת3. הוא באמת קיבל שם שירות מצויין - מבחינתוזה שבסניף אחד, פעם אחת, קיבלת שירות גרוע (לפי דעתך, לא בטוח שאובייקטיבית הוא היה גרוע) לא אומרדבר וחצי דבר על השירות שניתן לאנשים אחרים בבאג, במיוחד בסניפים אחרים.מבין את ההבדל? חוץ מזה, אף אחד מהסעיפים שלך לא סותר אחד את השני.
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים כמובן שמבחינתו.אתה גם קבעת כאילו באג היא בעלת שירות נוראי תמיד ובכל מקום, ולא רק מבחינתך.וכמובן שהסעיפים שכתבתי לא סותרים אחד את השני, הם כולם הסבריםחלופיים למה שאתה כתבת - כלומר, הם כולם סותרים את מה שאתה כתבת.
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים אני פשוט המום מרמת הדיון כאן. מנהלים הרעיון של פותח השרשור היה שימושי מאוד להרבה אנשים, או שהשרשור יחזור לדיון המקורי שלו או שפשוט עדיף לנעול ולפתוח חדש. תגידו, מישהו מכריח אותכם לקנות משהו בכלל איפשהוא? רק תלונות יש לאנשים! לא ייאמן, על מבצע שעוד לא התחיל, עם מוצרים שהם לא יודעים מה הם, והם כבר מתווכחים על השירות והמחירים אחרי הקניה. לא ייאמן!!!
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים BUZZ לא. אתה יכול להחזיר מוצר תוך 14 יום באריזתו המקורית ולקבל את כל הכסף חזרה רק אם לא קנית אותו פיזית בחנות (כלומר רק אם קנית אותו באינטרנט, בטלפון וכו'). זכרתי שהיה משהו שמנע מהם להתייחס לחוק הזה, תודה שהזכרת לי. צודק גם האוטו שאני נוהג עליו היום הוא הרבה יותר מהיר מהאוטו שהיה לי לפני 10 שנים. או בעברית, מה הקשר? דליפת אור היא נגזרת ישירה של הפאנל עליו מבוסס המסך - מן הסתם מסך שתקנה היום יציג ביצועים טובים יותר בכל פרמטר ממסך שקנית לפני 3-4 שנים. גם כאן אתה צודק. כן, ועכשיו בוא נסתכל על זה בצורה אובייקטיבית - לקוח קנה מוצר, החליט שהמוצר לא תקין, הביא אותו לחנות - בזבז את זמנם של המוכרים, אבל ניחא - הוסבר ללקוח שלמעשה אין שום בעיה במוצר. מכאן ואילך, החנות התנהלה לחלוטין by the book. למה שיתנו לך יחס מועדף? רק בגלל שאתה חושב שמגיע לך?השירות שקיבלת היה סביר לחלוטין בכל קנה מידה. בסדר, צודק, מבחינת התנהלות החנות, התנהלו "by the book". by the book לא תמיד מספיק. בתור בעל עסק, לא הייתי נוהג כך, הייתי מוכן "לספוג" את הקנס שהלקוח אמור לשלם (שבכל מקרה הוא מחזיר מוצר חדש באריזה, שלא השתמש בו יותר ממס' דקות) ובלבד שיישאר לקוח שלי. לדעתי ההפסד מלקוח לא מרוצה גדול שבעתיים מלקוח מרוצה. מה גם שהם לא היו מפסידים כאן דבר וחצי דבר.
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים כל הכבוד, ממש מוסיף לאגו שלך למקרה שעדיין לא הבנת. אתה אדיוט לא בגלל שאתה לא מסכים איתי, אלא בגלל שהחלטת לנתח משהו שאמרתי בלי שמץ של מושג על הסיבות, הרקע והניסיון שלי עם חנויות אחרות. לגופו של עניין - עד היום ניגשתי אליהם עם בעיות עם: אוזניות SHURE SE102, לוגיטק VX REVLUTION (פעמיים), מדפסת HP 6500 וCOWON D2+. למעט הCOWON, שנשלח למעבדה וחזר תקין, החליפו לי את כל המוצרים הנ"ל במוצרים חדשים מהמדף במקום בלי להתווכח ובלי לשאול יותר מדי שאלות. אם זה לא שירות מעולה כנראה שבאמת אני לא יודע מה זה שירות. אישית החלטתי שיחס כזה ראוי לשבח ולכן אני משתדל לפרסם את חו"ד החיובית בת'רדים כאלו. מדובר אגב על סניף באג ברעננה.
פורסם 2010 בנובמבר 2415 שנים אני פשוט המום מרמת הדיון כאן. מנהלים הרעיון של פותח השרשור היה שימושי מאוד להרבה אנשים, או שהשרשור יחזור לדיון המקורי שלו או שפשוט עדיף לנעול ולפתוח חדש. תגידו, מישהו מכריח אותכם לקנות משהו בכלל איפשהוא? רק תלונות יש לאנשים! לא ייאמן, על מבצע שעוד לא התחיל, עם מוצרים שהם לא יודעים מה הם, והם כבר מתווכחים על השירות והמחירים אחרי הקניה. לא ייאמן!!!^מצטרף.בואו לא נסטה מהדיון המקורי. זה יכול להיות שימושי לנו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.