פורסם 2010 בנובמבר 2114 שנים רכשתי מחשב מחברה ידועה וכבר אחרי יום ראיתי כי המסך מרצד מאוד כאילו יש בעייה בחיבורים, האם אני יכול לדרוש החלפת מחשב? או ביטול עסקה?האם יש לחברה ממנה קניתי לגיטמציה לשלוח את המחשב לתיקון במקום להחליף? תודה.
פורסם 2010 בנובמבר 2114 שנים הכל תלוי במדיניות יבואן ומדיניות החנות.זה הכל תלוי בדגם, יצרן, וכל הדברים מסביב.דעתי האישית, גם אם השירות הוא מול היבואן, כל חנות נורמלית ושפויה תדאג להחליף ללקוח שלה את הנייד במסגרת החלפה אחד על אחד מול החנות, ולא תשלח את הלקוח לחפש ת'חברים שלו מול היבואן, שבתורו כפוף לחוקי היצרן, כלומר, לתקן, להחליף, להשמיש ולא להחליף בחדש.לך, כצרכן, אין פה שום זכויות. החנות צריכה לציין את תנאי האחריות במעמד הרכישה, והלקוח אמור לקבל או לא לקבל על עצמו את התנאים.
פורסם 2010 בנובמבר 2114 שנים מחבר החנות היא KSP, בזמן הרכישה לא אמרו לי שום דבר בקשר למימוש האחריות, במיוחד כשלא היה לי מושג שדברים כאלה יכולים לקרות.מה הסיכוי לקבל החלפה 1ב1?
פורסם 2010 בנובמבר 2114 שנים במקום לשחק טוטו תיגש מחר לחנות ופשוט תבדוק את העניין..בכל מקרה תהיה בטוח במידה ואכן מדובר בתקלה רצינית, סביר להניח שתקבל מחשב חדש..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.