לפני הרפורמה בקישוריות: סלקום מעלה תעריפים - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לפני הרפורמה בקישוריות: סלקום מעלה תעריפים


ekmo

Recommended Posts

הורדת תעריפי הקישוריות? הצחקתם את חברות הסלולר.

לכל שאר לקוחות הסלולר: אל תדאגו, העלאת תעריפים היא מהלך מתואם להפליא בין שלושת החברות, גם שתי החברות הנוספות לא יישארו מאחור ובתוך זמן קצר יעלו גם הן את התעריפים. שלא ידברו איתכם אח"כ על "טובת הלקוח", "שירות מעולה" וכדומה. מה שמעניין את חברות הסלולר הוא אך ורק הכיס שלנו, טובת הלקוח אינה פקטור ולא הייתה בשום שלב.

פשוט עושים מאיתנו צחוק.

http://finance.walla.co.il/?w=/1/1756710

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהלך צפוי למדי, אם מישהו מופתע מזה הוא חולם בהקיץ...

לחברות הסלולר, כחברות מסחריות, יש אינטרס די ברור לשמור על הרווחים - ואם יורידו להן את הרווח במקום אחד, הן יעלו אותו מחדש במקום אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האינטרקונקט הוא למעשה עלות שיחה נכנסת.

לא זה לא, זה גביה עקיפה, בארצות הברית אתה משלם על שיחה נכנסת, ואיך אתה נפטר מזה? ע"י לקיחת חבילה ולא pay as you go, בדיוק אותו דבר יקרה בארץ.

כל הספקיות נהנות מX אגורות נוספות בכל שיחה שהן יודעות שהלקוח לא יכול לעשות שום דבר נגד זה כי כל מה שסלקום צריכה להגיד זה סליחה אבל זה כסף שפלאפון גובה ממך ולא אנחנו. מצב שבו חברה שאתה לא רוכש ממנה את השרות גובה ממך כסף זה מצב אבסורדי שבו ללקוח אין שום מילה בעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הלקוח בוחר לקחת חבילה של תשלום לפי דקה למרות שיש לו את האפשרות לקחת לפי שנייה/12 שניות אז הוא לקוח טיפש. כנ"ל לגבי חבילה - אם אתה לא בא ממגזר מאוד מסוים (סטודנט/חייל/עובד בחברות מסוימות), חבילת דקות זה עסק יותר יקר לרוב המשתמשים הפשוטים.

חוץ מזה, לטעמי השיטה הזאת מאוד לא הוגנת.לא חסרים אנשים שמקבלים הרבה יותר שיחות מאשר מוציאים אותן - החשבון שלהם יוכפל וישולש (ואני לא מדבר על מספרים מסחריים אלא על אנשים פרטיים) בלי שהם יחייגו ספרה אחת נוספת. חוץ מזה, כמו שאני מכיר את הרגולציה והחברות בארץ, מחיר השיחה היוצאת תשאר ככה או ככה אותו דבר, אבל אתה תשלם מחיר לא מבוטל על השיחות הנכנסות.

צריך להורידד את עלות האינטרקונקט למחיר העלות (לטענת החברות 14 אגורות ולא 7 - אבל את זה קל מאוד לבדוק) וזהו.

הדבר שבאמת צריך לעשות בו שינוי זה עניין ההתחייבות - לאסור את הנושא של ההחזרים ב-36 חודשים אלא להצמיד אותם לאורך החבילה (שמוגבלת ל-18 חודשים ולמיטב ידיעתי המספר הזה יורד לשנה ב-20111).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהלך צפוי למדי, אם מישהו מופתע מזה הוא חולם בהקיץ...

לחברות הסלולר, כחברות מסחריות, יש אינטרס די ברור לשמור על הרווחים - ואם יורידו להן את הרווח במקום אחד, הן יעלו אותו מחדש במקום אחר.

הבעיה היא לא העלאת המחירים לכשעצמה, הבעיה היא חוסר התחרות והתיאום בין החברות. למעשה אין לנו שלוש חברות שמתחרות אחת בשנייה אלא קרטל .

פשוט אין לך אלטרנטיבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשאלת השאלה - אם התוכניות שלי אינן כוללות התחייבות לתוכנית(אם אני משנה תוכנית אין לי "קנס יציאה" מתוכנית), אך כן כוללות התחייבות לחברה הסלולרית(ציטוט מהחשבונית האחרונה על אוקטובר-נובמבר: "בהצטרפותך לתוכנית התחייבת לרשת עד לתאריך X. באם תבחר לנתק את הקו תחוייב בעלות שווי ההטבה בסך X שקלים") - האם יכולים "לעדכן" לי תעריפים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי (אם כי אני בספק) עם הכניסה הצפויה של המפעילים הוירטואליים ב-2011 (2012?) המצב ישתפר, אבל עד אז...

וגם אורנג' העלו מחירים אגב, לפני ופלאפון.

MVNO למעט מקרים חריגים הם כישלון מוחלט בכל מקום בעולם, אתה מוזמן לקרוא כל מחקר שנעשה בנושא. בקרוב יעבור תאריך הסף שנקבע לחברות הסלולריות להגיע להסכמים עם MVNO ואז המדינה תהיה רשאית לקבוע את המחיר. אין לי ספק שאם המחיר יהיה נמוך מידי אז יהיה בג"ץ שיעכב את כל הסיפור הזה עוד קצת (ובצדק, החברות הסלולריות לא צריכות להפסיד כסף בגלל זה - להיפך), או שלחילופין המחיר לדקה יהיה גבוה ולא משתלם.

אני מקווה שבעוד כמה שנים בודדות, מירס תהפוך לתחרות ראויה (למרות שזה בטח יהיה תחת השם HOT - עוד בושה של הרגולציה, שנותנת להוט לקנות מפעיל סלולרי אבל לא נותנת לבזק ולפלאפון (וליס) להתאחד - למרות שהיה ואולי עדיין יש רצון כזה מצד שתי החברות) ואז אולי יקרה פה משהו, אבל ככה לא יקרה כלום - ושום דבר לא יעזור.

לגבי אורנג' - החברה הזאת הפכה להיות ביזיון. בן דוב יעשה הכל כדי להחזיר את ההלוואות שלו וזה מתגלגל ישירות אל הלקוחות. עכשיו, שהוא אוטוטו מסיים להחזיר אותן אני מקווה שהמצב ישתפר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...