עבור לתוכן

** את מי אנחנו שונאים יותר?

Featured Replies

פורסם

את מי אנחנו, כצרכנים, שונאים יותר -- את הבנקים או את חברות הסלולר?

סקר חדש מגלה שבפעם הראשונה, חברות הסלולר כובשות את המקום הראשון והלא מכובד ומדיחות את הבנקים מראשות טבלת החברות השנואות.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000599945

פורסם

חחחח דווקא אני לא שונא אותם כל כך. אבל אני לא כל כך חושב שזה קשור לפורום :P

פורסם
  • מחבר

נתח השימוש באינטרנט סלולרי רק הולך וגובר וזה מגביר את הרלוונטיות של חברות לתחום הזה.

http://www.netcheif.com/blog/?p=909

פורסם

לבנקים כבר התרגלנו אז זה בסדר. אז הם צנחו למקום שלישי שאנחנו שונאים.

חברות הסלולר עדיין רעבות מאד וגם הממשק עימם הוא יומיומי, הרבה יותר מההתחככות שלך עם הבנק.

תוסיף לזה את האנטנה המסרטנת שבנו לך מול הבית והסתירו אותה בעציץ אצל השכן,

והם במקום שני , מייד לפני הבנקים

(כי מקום ראשון שמור לHOT)

פורסם
  • מחבר

דווקא בזמן האחרון השירות של HOT השתפר.

פורסם

אירגוני הצרכנים לא כ"כ תומכים בדעה זו.

פורסם
  • מחבר

אירגוני הצרכנים לא כ"כ תומכים בדעה זו.

הניסיון האישי שלי עם השירות של HOT הוא אחר -- אם עד לפני שנה להתקשר אליהם היתה חוויה מזוכיסטית, היום המצב הרבה יותר טוב. תמיד יש מקום לשיפור, אבל לעומת הזוועה שהיתה בעבר -- הם השתפרו.

פורסם

הניסיון האישי שלי עם השירות של HOT הוא אחר -- אם עד לפני שנה להתקשר אליהם היתה חוויה מזוכיסטית, היום המצב הרבה יותר טוב. תמיד יש מקום לשיפור, אבל לעומת הזוועה שהיתה בעבר -- הם השתפרו.

אני באינטרנט של הוט מאז 2005 ולא היו לי בעיות אתם. אני אישית מאוד מרוצה. תמיכה שלהם לא משהו אבל הם משתפרים.

פורסם

מוקדש לכל מי שממשיך לטמון את ראשו בחול:

3 נובמבר 2010

לא מצליחים להתנתק מ"הוט"? אתם ממש לא היחידים. החברה היא משיאניות התלונות בשוק התקשורת הישראלי

http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/PrintArticle/.aspx?ObjId=55047&NsId=209&Bid=836

הפרות חוזרות ונשנות על חוק הגנת הצרכן בינהן אי מסירת הסכם בכתב, אי ביטול עסקה וגביית תשלום לאחר ביטול עסקה

http://www.hometheater.co.il/vt126685.%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%AA-%D7%94%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%9F-%D7%A4%D7%A0%D7%AA%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-HOT

4 ינואר 2010

דו"ח המועצה לצרכנות: גידול של 112% בתלונות על HOT ו-yes

http://mymoney.nana10.co.il/Article/?ArticleID=689766

20 אוקטובר 2010

הלקוח הקטן מול HOT: תמליל שיחה עם מנוי המבקש להתנתק

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000595086

החברה היחידה בישראל שלכבודה הוקם אתר יחודי - אני שונא את הוט

http://www.ihatehot.com/

פורסם

השיטות של הוט לדפוק את הלקוחות אינן שונות מהותית מהשיטות הנלוזות הנהוגות

בענף התיקשורת (חברות סלולר וספקיות אינטרנט).

לצערי עד שיונהגו תביעות יצוגיות שבהם לתובע יש פיצוי הולם על טירחתו ועונש מרתיע

כולל הליכים פליליים כנגד המנהלים (כמו בהרבה מדינות ובעיקר בארצות הברית)

המצב לא ישתנה.

אולי על כול 10000 לקוחות שהחברות הללו עוקצות ועושקות ,רק אחד מגיש נגדן תביעה לבית משפט לתביעות קטנות.

בחשבון פשוט ,יש להם אינטרס ברור להמשיך בהתנהגותן ,מפני שהן מרוויחות מעל ומעבר

על יתר ה-9999 שהן דפקו.

היות והחברות משתדלות כמיטב יכולתן לא לתת תיעוד בכתב על ההבטחות והסיכומים ,

הדרך היחידה של הלקוח להתגונן זה להקליט כל שיחה עם נציג לקוחות וכל פגישה

עם טכנאי (רצוי בוידיאו ניסתר) ולשמור את ההקלטות "ליום סגריר " שבהם הוא

ירצה להתנתק\לתבוע על גזל.

פורסם

מנסיוני, דווקא הקלטה גלויה בזמן בו קובעים את תנאי ההתקשרות יעילה הרבה יותר.

נציגי החברות נזהרים הרבה יותר בלשונם ונצמדים לאמת,

וכך מובטח יותר שיקיימו את הנאמר היות והם יודעים שהכל מוקלט.

פורסם

מנסיוני, דווקא הקלטה גלויה בזמן בו קובעים את תנאי ההתקשרות יעילה הרבה יותר.

נציגי החברות נזהרים הרבה יותר בלשונם ונצמדים לאמת,

וכך מובטח יותר שיקיימו את הנאמר היות והם יודעים שהכל מוקלט.

הגישה הישירה במדינת הקומבינות אינה יעילה ,מפני שאז נציג המכירות לא

יגלה שום גמישות לקראתך ,אלא להפך יצמד בקשיחות לתנאים הבסיסיים.

עדיף לתפוס את הזונות בלשונם ולדרוש את ביצוע ההתחייבות בע"פ.

בדרך כלל איום מרומז של הגשת תביעה תוך השמעת הקלטה ברקע ,יספיקו.

במידה ולא לשגר את ההקלטה כ-ATTACHMENT למייל של מנהל שרות הלקוחות

או כ-CD בדואר רשום.

אבל הכי טוב זה צילום וידיאו ניסתר של פגישה פרונטאלית עם נציג מכירות \טכנאי

אם אתה מגיע לדיון בבית המשפט לתביעות קטנות עם נטבוק ומציג את קטע הוידיאו

לפני הכניסה לאולם לאותו סטודנט מזורגג למשפטים שהחברות שולחות כדי שייצג אותם

אתה פשוט מכניס אותו להלם והעניין מסתיים לפני שהוא בכלל התחיל (בדיון במקרה שלי ,

המטומטם התחיל לגמגם ולהתבלבל בדבריו ואני נאלצתי להחזיק את עצמי בכוח כדי לא

להתגלגל מצחוק על הריצפה......... ).

זה פשוט הייתה מבחינתי הנאה צרופה לקרוע את אותו סטודנט שנה אחרונה למשפטים

וללמד אותו ,לא רק מאיפה הדג משתין אלא גם מאיפה הוא מחרבן ......

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים