פורסם 2010 בנובמבר 915 שנים את מי אנחנו, כצרכנים, שונאים יותר -- את הבנקים או את חברות הסלולר?סקר חדש מגלה שבפעם הראשונה, חברות הסלולר כובשות את המקום הראשון והלא מכובד ומדיחות את הבנקים מראשות טבלת החברות השנואות.http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000599945
פורסם 2010 בנובמבר 915 שנים מחבר נתח השימוש באינטרנט סלולרי רק הולך וגובר וזה מגביר את הרלוונטיות של חברות לתחום הזה. http://www.netcheif.com/blog/?p=909
פורסם 2010 בנובמבר 1015 שנים לבנקים כבר התרגלנו אז זה בסדר. אז הם צנחו למקום שלישי שאנחנו שונאים.חברות הסלולר עדיין רעבות מאד וגם הממשק עימם הוא יומיומי, הרבה יותר מההתחככות שלך עם הבנק.תוסיף לזה את האנטנה המסרטנת שבנו לך מול הבית והסתירו אותה בעציץ אצל השכן,והם במקום שני , מייד לפני הבנקים (כי מקום ראשון שמור לHOT)
פורסם 2010 בנובמבר 1115 שנים מחבר אירגוני הצרכנים לא כ"כ תומכים בדעה זו.הניסיון האישי שלי עם השירות של HOT הוא אחר -- אם עד לפני שנה להתקשר אליהם היתה חוויה מזוכיסטית, היום המצב הרבה יותר טוב. תמיד יש מקום לשיפור, אבל לעומת הזוועה שהיתה בעבר -- הם השתפרו.
פורסם 2010 בנובמבר 1215 שנים הניסיון האישי שלי עם השירות של HOT הוא אחר -- אם עד לפני שנה להתקשר אליהם היתה חוויה מזוכיסטית, היום המצב הרבה יותר טוב. תמיד יש מקום לשיפור, אבל לעומת הזוועה שהיתה בעבר -- הם השתפרו.אני באינטרנט של הוט מאז 2005 ולא היו לי בעיות אתם. אני אישית מאוד מרוצה. תמיכה שלהם לא משהו אבל הם משתפרים.
פורסם 2010 בנובמבר 1215 שנים מוקדש לכל מי שממשיך לטמון את ראשו בחול:3 נובמבר 2010לא מצליחים להתנתק מ"הוט"? אתם ממש לא היחידים. החברה היא משיאניות התלונות בשוק התקשורת הישראליhttp://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/PrintArticle/.aspx?ObjId=55047&NsId=209&Bid=836הפרות חוזרות ונשנות על חוק הגנת הצרכן בינהן אי מסירת הסכם בכתב, אי ביטול עסקה וגביית תשלום לאחר ביטול עסקה http://www.hometheater.co.il/vt126685.%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%AA-%D7%94%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%9F-%D7%A4%D7%A0%D7%AA%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-HOT4 ינואר 2010דו"ח המועצה לצרכנות: גידול של 112% בתלונות על HOT ו-yeshttp://mymoney.nana10.co.il/Article/?ArticleID=68976620 אוקטובר 2010הלקוח הקטן מול HOT: תמליל שיחה עם מנוי המבקש להתנתקhttp://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000595086החברה היחידה בישראל שלכבודה הוקם אתר יחודי - אני שונא את הוטhttp://www.ihatehot.com/
פורסם 2010 בנובמבר 1315 שנים השיטות של הוט לדפוק את הלקוחות אינן שונות מהותית מהשיטות הנלוזות הנהוגות בענף התיקשורת (חברות סלולר וספקיות אינטרנט).לצערי עד שיונהגו תביעות יצוגיות שבהם לתובע יש פיצוי הולם על טירחתו ועונש מרתיע כולל הליכים פליליים כנגד המנהלים (כמו בהרבה מדינות ובעיקר בארצות הברית)המצב לא ישתנה.אולי על כול 10000 לקוחות שהחברות הללו עוקצות ועושקות ,רק אחד מגיש נגדן תביעה לבית משפט לתביעות קטנות.בחשבון פשוט ,יש להם אינטרס ברור להמשיך בהתנהגותן ,מפני שהן מרוויחות מעל ומעבר על יתר ה-9999 שהן דפקו.היות והחברות משתדלות כמיטב יכולתן לא לתת תיעוד בכתב על ההבטחות והסיכומים ,הדרך היחידה של הלקוח להתגונן זה להקליט כל שיחה עם נציג לקוחות וכל פגישהעם טכנאי (רצוי בוידיאו ניסתר) ולשמור את ההקלטות "ליום סגריר " שבהם הוא ירצה להתנתק\לתבוע על גזל.
פורסם 2010 בנובמבר 1315 שנים מנסיוני, דווקא הקלטה גלויה בזמן בו קובעים את תנאי ההתקשרות יעילה הרבה יותר.נציגי החברות נזהרים הרבה יותר בלשונם ונצמדים לאמת,וכך מובטח יותר שיקיימו את הנאמר היות והם יודעים שהכל מוקלט.
פורסם 2010 בנובמבר 1315 שנים מנסיוני, דווקא הקלטה גלויה בזמן בו קובעים את תנאי ההתקשרות יעילה הרבה יותר.נציגי החברות נזהרים הרבה יותר בלשונם ונצמדים לאמת,וכך מובטח יותר שיקיימו את הנאמר היות והם יודעים שהכל מוקלט. הגישה הישירה במדינת הקומבינות אינה יעילה ,מפני שאז נציג המכירות לא יגלה שום גמישות לקראתך ,אלא להפך יצמד בקשיחות לתנאים הבסיסיים.עדיף לתפוס את הזונות בלשונם ולדרוש את ביצוע ההתחייבות בע"פ.בדרך כלל איום מרומז של הגשת תביעה תוך השמעת הקלטה ברקע ,יספיקו.במידה ולא לשגר את ההקלטה כ-ATTACHMENT למייל של מנהל שרות הלקוחות או כ-CD בדואר רשום.אבל הכי טוב זה צילום וידיאו ניסתר של פגישה פרונטאלית עם נציג מכירות \טכנאי אם אתה מגיע לדיון בבית המשפט לתביעות קטנות עם נטבוק ומציג את קטע הוידיאו לפני הכניסה לאולם לאותו סטודנט מזורגג למשפטים שהחברות שולחות כדי שייצג אותםאתה פשוט מכניס אותו להלם והעניין מסתיים לפני שהוא בכלל התחיל (בדיון במקרה שלי ,המטומטם התחיל לגמגם ולהתבלבל בדבריו ואני נאלצתי להחזיק את עצמי בכוח כדי לא להתגלגל מצחוק על הריצפה......... ).זה פשוט הייתה מבחינתי הנאה צרופה לקרוע את אותו סטודנט שנה אחרונה למשפטיםוללמד אותו ,לא רק מאיפה הדג משתין אלא גם מאיפה הוא מחרבן ......
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.