פורסם 2010 באוקטובר 3115 שנים מצלמה - פנטקס K20D עדשות - שתי תמונות ראשונות עם 35/2.0, שלישית עם 150/3.5
פורסם 2010 בנובמבר 515 שנים תמונות יפות , אם אתה מצלם ב RAW אז אפשר להוציא מהן עוד המון.מציע תיקון לתמונה השניה[attachment deleted by admin]
פורסם 2010 בנובמבר 715 שנים מחבר אני מצלם רק ב-RAW האפקט שאתה הצעת מאוד מרשים ואכן הפיתוי קיים "למתוח" את התמונות באופן זה או אחר (כמו בתמונה הראשונה) - אני לא יודע אם זה תמיד נכון ויש משהו פלסטי ומלאכותי בהצעה שלך. אני אראה מה אפשר לעשות עם ה-RAW ועדיין לשמור על מראה טבעי ואעלה לכאן בימים הקרובים.[br]פורסם בתאריך: 5.11.2010 בשעה 21:40:56 Fisherman Pondering II זה הניסיון שלי למתוח את התמונה מבלי לאבד יותר מדי פרטים וליצור מראה מלאכותי.
פורסם 2010 בנובמבר 715 שנים זוועת הHDR לא מתאימה פה.יש קטע קשה כזה בפורומים, כשמציעים לך תיקונים, לדעת להקשיב לקול הפנימי שלך שאומר איפה צדקת במקור ואיפה טעית.החשיפה המקורית הייתה טובה. הHDR לוקח את זה למקום לא טוב לטעמי. זול.אם כבר בתמונת החכה עסקנו-למרות שהפורמט לאורך נראה מתבקש מעצם נוכחות החכה בפריים, אולי הייתי מצלם את זה אחרת.לי עיקר הסיפור הוא בן הדייג לים. ההבעה שלו נהדרת ואומרת הרבה.נסה לחשוב על פריים בזווית רחבה, עם קרבה לדייג בצד ימין, כך שתתפוס את הדייג, החכה, והרבה ים משמאל. אולי תתחבר לזה.
פורסם 2010 בנובמבר 715 שנים זוועת הHDR לא מתאימה פה. יש קטע קשה כזה בפורומים, כשמציעים לך תיקונים, לדעת להקשיב לקול הפנימי שלך שאומר איפה צדקת במקור ואיפה טעית. החשיפה המקורית הייתה טובה. הHDR לוקח את זה למקום לא טוב לטעמי. זול. אם כבר בתמונת החכה עסקנו- למרות שהפורמט לאורך נראה מתבקש מעצם נוכחות החכה בפריים, אולי הייתי מצלם את זה אחרת. לי עיקר הסיפור הוא בן הדייג לים. ההבעה שלו נהדרת ואומרת הרבה. נסה לחשוב על פריים בזווית רחבה, עם קרבה לדייג בצד ימין, כך שתתפוס את הדייג, החכה, והרבה ים משמאל. אולי תתחבר לזה. אני חושב שקצת הגזמתה - זוועה זה בטוח לא
פורסם 2010 בנובמבר 815 שנים מחבר יש מקום ל-HDR, אבל מדובר למעשה בצורת ביטוי אחרת והארטיפקטים הנוצרים יוצרים מראה שאני מגדיר כ-"פלסטי". את התמונות עם הדייג והחכה צילמתי/חתכתי במצב פורטרט משום שהחכה ומיקומה בם בעלי משקל רב באיזון הקומפוזיציה של התמונה. לא משנה כמה הנושא מרשים - מיקום לא נכון של החכה - שהיא למעשה סוג של קו מפריד או מיסגור בתמונה - יגרום לחוסר איזון שיציק לעין המתבונן. במציאות לא הייתה אינטראקציה מרשימה בין הדייג לים או כל דבר - הוא לא היה מרוכז במשהו מיוחד - כפי שגם ניתן לראות בתמונות - לכן הוא והחכה כמו חלק מהתפאורה לאותו יום סגרירי ולא הנושא בפני עצמו. בהתייחסותי אליו כך - השיקול בהצבתם בפריים (בצילום עצמו ובעריכה) הייתה קומפוזיטורית גרידא.בעיה טכנית נוספת שהתמודדתי עימה - אני משתמש בעדשות פריים באורכים קצובים (28, 35, 50, 150) והניידות שלי הייתה מוגבלת כי הייתי חייב לשמור על קשר עין עם הילד שלי שבנה ארמון חול בסמוך...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.