עזרה ברכישת מצלמת וידאו - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה ברכישת מצלמת וידאו


Tall-Guy

Recommended Posts

שלום :-)

חבר שלי עובד בחברת סטראט-אפ, והחברה מעונינת לצלם סרטים באיכות בינונית של הסברים על המוצר (מאחר והם כרגע אינם מעדיפים להוציא סכומי כסף על צלמים מקצועים). הוא ביקש ממני המלצה על מצלמת וידאו. אני מכיר את עולם הסטילס, אבל לא את עולם הוידאו.

רציתי לשמוע המלצה על מצלמה באיכות בינונית (אני מניח שזה מוציא את מצלמות ה מהמשוואה), בפורמט HD. האם יש דגם פופלרי בשוק שמצלם באיכות טובה גם אם אתה לא צלם מקצועי?

תודה :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין במצלמות , אבל אפילו אם היתת מבקש מצלמת סטילס- מאבא שלי ועד לחברים הצלמי הפרילנס שיש לי כולם מגיעים לאותה המסקנה:

זה לא המצלמה- זה הצלם!!!

ולעניין שתשאל את הבחור שלך- איפה הם מתכוונים להקרין את הסרטונים?? (יוטיוב? ארועים על מסכי ענק? המקרנים יתמכו בHD?? בטלוויזיה בחדרי הישיבות?? היא תומכת בHD??)

ולסיפור ששבגללו אני מנחה אותך בשאלות למעלה: חברה שלי עבדה בשיווק ובמכירות של IBM(עברה לשיווק של נטוויזן) וגם היתה צריכה להשיק מגזין אינטרה-נטי(בתוך החברה, על פלטפורמת יוטיוב) וגם לשווק החוצה באותו סוג של פלטפורמה, והם השתמשו במצלמת MINIDV ואף השתמשו בחלק מהפעמים במצלמת סטילס על תקן שהיתה על חצובה בשביל הצילום- האמת שלא ראית שום שינוי בלטפורמת האינטרנט בין 2 התוצאות.

לעומת זאת על מסכים גדולים(ערכתי כמה סרטי בחיים לחתונות וארועים)- מצלמות עם צילום ללא דחיסה(כמו קלטות מיני DV ודיסקים קשיחים) הביאו תוצאות הרבה יותר טובות ואיכותיות מאשר מצלמות עם דחיסה(מצלמות עם דיסקים או כמו הקודמות שהצלמים חשבו שהרוויחו עוד זמן הקלטה על אותו אמצעי באמצעות דחיסה- כמובן על חשבון האיכות)

אני כרגע מחזיק בידי את הTZ10 של פנסוניק(מצלמת סטילס סופר זום) שיש לה צילום HD עם דחיסה, אבל עדין לא ניסיתי לעבוד איתה בוידאו, יש כאן איזה בחור שמצלם איתה וידאו- אז אפשר לשאול אותו לגבי הקרנה בסקאלות גדולות אם יצא לו. יכול להיות פתרון זול מאשר וידאו אמיתית בעלות של 2500-3000 שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...