פורסם 2010 בספטמבר 3015 שנים יש לי מסך dell 2209wa שהתקלקל לאחרונה, לכן פתחתי קריאה במוקד השירות של דל (רכשתי מפנדה אשר מוכרים מסכים המיובאים ע"י אומניטק). הם אמרו שאני לא יכול להגיע בכוחות עצמי אל המעבדה, אלא הם צריכים לפתוח קריאה ורק אז טכנאי יחזור אלי.יותר מאוחר חזר אלי נציג שירות ואמר לי שאמורים להגיע אלי הביתה עם מסך חדש, שמחתי והופתעתי מטיב השירות.אך לאחר מכן יצרו איתי קשר מאומניטק ואמרו לי שהם צריכים להזמין חלק מחו"ל ורק כאשר הוא יגיע לארץ, יגיע טכנאי אל הבית שלי וינסה לתקן את המסך - התירוץ הזה נשמע לי די הזוי, כיוון שהם לא יודעים איזה חלק הינו החלק התקול, וחוץ מזה מדוע יש להזמין חלק מחו"ל למסך כה פופולרי?האם אתם נתקלתם בתהליך דומה בעת מימוש אחריות על מסך דל המיובא ע"י אומניטק? האם יש דרך להאיץ את התהליך?
פורסם 2010 באוקטובר 615 שנים גם לי הוא התקלקל והם החליפו לי אותו לאחר יום כמו שאמרו לך בהתחלה.כל הקטע עם התיקון לדעתי זה בלוף וניסיון להתחמק מהאחריות.אני התקשרתי ישירות לDELL ישראל ( 1-809-444-688 ) והם טיפלו בי יפהתנסה גם אתה לפנות אליהם ישירות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.