פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים שלום חבריםחפרתי דיי הרבה באתר בקשר לאיזה מסך לקנות ונראה שה DELL 2209WA שהוא גם זול וגם טוב לפי כל הביקורות בארץ ובחול ,הוא הבחירה הנכונה.הבעיה שממנה אני מפחד היא פיקסלים שרופים ,בעיה שכבר ראיתי שדובר עליה הרבה.מדיניות של דל היא 5 פיקסלים ומעלה ,ולי ממש לא בא לקבל מסך עם אפילו פיקסל אחד שרוף.דיברתי עם נציג מכירות בפנדה והוא אמר שהם (פנדה) נותנים התחיבות שאם יש פיקסל שרוף בשבוע הראשון אז היבואן (דל) יחליף לי את המסך.הבעיה היא שאני לא כל כך סומך אליהם , הביקורות באינטרנט עליהם לא הכי טובות וזה מוזר שהם שולחים ליבואן להחלפה עם התחיבות שלהם ולא מחליפים את המסך בעצמם ,ולבסוף מה שיקרה הוא שהיבואן לא יכיר באחריות\התחיבות ולא יחליף את המסךהייתי מעוניין לקבל רעיונות/תגובות/המלצות בכל מה שקשור לנושא פיקסלים שרופים .וגם אולי משהוא מכיר חנות (עדיף במרכז ),שנותנת התחיבות להחלפת מסך במקרה שיש פיקסל אחד או יותר שרופים ( לפחות בשבוע ראשון)
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים בכל חנות שאני מכיר המדיניות היא שאחרי השבוע-שבועיים הראשונים, כל תקלת מסך היא באחריות היבואן בלבד, כך שזה לא ממש משנה מאיזו חנות אתה קונה... ולגבי פנדה, אכן נחמד מצידם להבטיח הבטחות בשם היבואן, ואז לכתוב בקטן על הקבלה כי האחריות היא של היבואן בלבד ולפי התנאים שלו (שכלל לא מובאים לידיעת הלקוחות).
פורסם 2010 בספטמבר 2415 שנים DELL נותנת אחריות על פיקסל בהיר אחד וכהים החל מ5.בפועל פיקסל מת ב99% זו בעיה קטנה שאנשים נוטים לנפח אותה הרבה מעבר לפרופורציה שלה. יכולות להיות בעיות הרבה יותר חמורות במסך (זליגת אור / אחידות תאורה). במרבית הפיקסלים המתים מרבית האנשים לא יבחינו בשימוש השוטף בכלל.
פורסם 2010 בספטמבר 2515 שנים מחבר לא בסוג מסך הזה ,בדגם זה לא משנה מה ,רק מעל 5 פיקסליםhttp://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/document?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&dn=1018431#1
פורסם 2010 בספטמבר 2515 שנים איפה בקישור שצירפת מצאת סימוכין לטיעון שלך?ה2209WA הוא ultrasharp ככל שידוע לי.
פורסם 2010 בספטמבר 2515 שנים מחבר מסתבר שכן,רק אחרי שבצעתי חיפוש בגוגל ראיתי באתר של דל שהוא אכן ULTRASHARP.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.