עבור לתוכן

Bad דוס'לך, BAD!

Featured Replies

פורסם

תאמר לי מה אתה רוצה? מלקות זה על פי תורה [ זה גם לא בשביל כאב ] אז בעצם אתה אומר הדת מדרדרת, איך אם זה מה שהתורה אומרת.

אז הכוונה שלך טובה [על אף שאינך בקיא ] על הדת - וזה נחמד, מה עם הליצנים? להכניס את האף גם למקום של תורה [בית דין תורני,בית כנסת וכדומה ]- זאת לא כפיה?

ממקום לזרוק סתם צרורות -תתחיל ללמוד ולעשיר את הידע שלך.

מי כאן יתדרדר? מי שבכלל לא מכיר את המסורת שלו. [ לא בא להאשים אותך, בכל אופן האשמה הגדולה זה לביתי -ספר + תקשורת]

כאן קצת הסבר , ובדקה 19:33 מראים סוג המלקות - כואב נכון?

http://beta1.shofar-tv.com/player.php?id=421

כאן בנושא תקשורת.

http://www.shofar.net/site/ARDetile.asp?id=12363

http://beta1.shofar-tv.com/player.php?id=4260 [ לדקה 60:00 ]

אגב ,זה נראה לך מוזר [המלקות ] ? ומה תגיד על תפילין? שופר? ציצית?מזוזה וכן האלה... בעצם כל דבר שלא מכירים את הרובד שלו -נראה "מוזר".

  • תגובות 90
  • צפיות 9.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

תאמר לי מה אתה רוצה? מלקות זה על פי תורה

כן זה הופך את זה לבסדר גמור!

נראלי רוני הוא השי אברהמוף הבא.

רוני, זה שזה כתוב בתורה לא הופך את זה למתאים לחיים המודרניים. היום אסור, על פי כללי הדמוקרטיה, להלכות מישהו - מכל סיבה שלא תהיה (מלבד הגנה עצמית). אם לא נראה לך צא מהארץ, כי ברור שהשלטון שאתה מחפש לא מתקיים פה. צריכים לאסור ולאזוק את כל מי שמלכה מישהו אחר שלא מתוך הגנה עצמית.

פורסם

הם פשוט לא מבינים את התורה, מה הקשר בין מכות למלכות?

אולי הם התכוונו למלכה (עבודה) והתכוונו שמי שחוטא צריך לעבוד שעות נוספות?

אה חס וחלילה עבודה..

HIT ME!!!

פורסם

אתה מבין את "התורה" , כדי לסתור אותם עלייך לציין מקורות -בבקשה....

מה הקשר מלכות? שאתה לוקח את דבריו של אדם אתאיסט שלא יודע דבר בתורה באופן עיוור- ומפיל את זה למסקנות שלך - אתה לא רואה בזה בעיה.

ותמשיך להתעלם וללכת ראש :s07:

"והיה אם בן הכות הרשע, והפילו השופט והכהו כדי רשעתו במספר, ארבעים יכנו לא יוסיף, פן יוסיף להכותו על אלה מכה רבה ונקלה אחיך לעיניך" דברים כ"ה ב'-ג'.

פורסם

הם הדוסים מבינים את התורה , עושים אותה "קרדום לחפור בה"

תראה למשל מה הטרולרוני עושה , הוא חופר לך בראש עם השטויות שלו ( תורה שלו )

והכת בתור שיטה מתפרנסת מהרבנות .

פורסם

אני מבין שאף אחד לא באמת מבין את התורה, בגלל זה עדיין חוקרים אותה גם אחרי אלפי שנים..

פורסם

לא נכון

כולם מבינים את התורה

ואני מתכוון לזה ברצינות

יש כאלו שמתעקשים לא להבין את התורה אבל זה בגלל שזה משרת את האינטרס שלהם כמו למשל הכת הרבנית או נגיד הקיצוניים המוסלמים שלא רוצים להבין את הקוראן כי זה משרת מטרות פוליטיות שלהם .

המטרה של התורה היא לשחרר אנשים מעבודת אלילים

התורה היא מפתח

חלק מהאנשים משתמשים במפתח לשחרר אנשים קרי לפתוח להם את דלת תא הכלא שהם שרויים בו ( הכלא של המחשבות שלהם ושל השכל שלהם )

חלק אחר של האנשים ( כמו הטרולרוני למשל ודומיו מכתות שונות ) משתמשים במפתח לנעול את האנשים .

התורה היא כלי כמו מפתח שהוא כלי , יכול לנעול ויכול לשחרר .

פורסם

עבודת אלילים ...הולכים קברי צדיקים =עבודת אלילים הולכים לקבל ברכה מגדולי הדור =עבודת אלילים ..אפילו ראיתי טוקבק שכותב שמי שהולך לכותל עושה עבודת אלילים

על אנשים כאלה רבי נחמן מברסלב כתב ככה בליקוטי מוהר"ן א' תורה י' :

כִּי יֵשׁ בַּעֲלֵי גַּאֲוָה

שֶׁאֵינָם רוֹצִים שֶׁיֵּלְכוּ לְצַדִּיקִים

וְאוֹמְרִים שֶׁהֵן בְּעַצְמָם יְכוֹלִים לְהִתְפַּלֵּל

וּמוֹנְעִים גַּם אֲחֵרִים כְּשֶׁיֵּשׁ לָהֶם צַעַר אוֹ חוֹלֶה לֵילֵךְ לְצַדִּיקִים

עֲלֵיהֶם נֶאֱמַר: "הָשֵׁב אֵשֶׁת הָאִישׁ" וְכוּ'

כִּי זֶה הַבַּעַל גַּאֲוָה

מְכֻנֶּה בִּלְשׁוֹן אֲבִימֶלֶךְ

אֲבִי לְשׁוֹן רָצוֹן

כִּי הוּא רוֹצֶה לִמְלךְ

וְהַיְנוּ אֲבִימֶלֶךְ

כִּי בֶּאֱמֶת צַדִּיק מוֹשֵׁל בִּתְפִילָּתוֹ

כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: "צַדִּיק מוֹשֵׁל" וְכוּ'

וְהוּא מִתְגָּאֶה בְּעַצְמוֹ שֶׁיָּכוֹל לְהִתְפַּלֵּל וְיֵשׁ לוֹ הַמֶּמְשָׁלָה

וְעַל כֵּן מְכֻנֶּה בְּשֵׁם אֲבִימֶלֶךְ

כִּי הוּא רוֹצֶה לִמְלךְ וְאוֹמֵר: אֲנָא אֶמְלךְ

וְזֶה פֵּרוּשׁ: "הָשֵׁב אֵשֶׁת הָאִישׁ"

אֵשֶׁת רָאשֵׁי תֵּבוֹת "אֲדנָי שְׂפָתַי תִּפְתָּח"

זֶה בְּחִינַת תְּפִילָּה

דְּהַיְנוּ הָשֵׁב אֵשֶׁת, בְּחִינַת הַתְּפִילָּה, לְהַצַּדִּיק

כִּי נָבִיא הוּא

כִּי 'הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מִתְאַוֶּה לִתְפִילָּתָן שֶׁל צַדִּיקִים'

וּמְשַׁגֵּר תְּפִילָּה סְדוּרָה בְּפִיו

כְּדֵי שֶׁיֵּהָנֶה מִתְּפִילָּתוֹ

וְזֶה: כִּי נָבִיא הוּא, לְשׁוֹן נִיב שְׂפָתָיִם

כְּמוֹ שֶׁאָמְרוּ חֲכָמֵינוּ, זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה .

"בּוֹרֵא נִיב שְׂפָתָיִם" אִם שְׁגוּרָה תְּפִילָּתוֹ בְּפִיו וְכוּ'

הָשֵׁב, רָאשֵׁי תֵבוֹת: הַר שָׂדֶה, בַּיִת

זֶה רֶמֶז שֶׁתְּפִילַּת הַצַּדִּיק הִיא בִּשְׁלֵמוּת

שֶׁמַּעֲלֶה אוֹתָהּ מִבְּחִינַת הַר וְשָׂדֶה לִבְחִינַת בַּיִת כַּנַּ"ל

אֲבָל אֵלּוּ הַבַּעֲלֵי גַּאֲוָה

מְעַכְּבִים תַאֲוַותוֹ שֶׁל הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ

וְאֵינָם מְבַקְשִׁים מִצַּדִּיקִים שֶׁיִּתְפַּלְּלוּ עֲלֵיהֶם

http://breslev.eip.co.il/?key=39

וַיְהִי, אַחַר דִּבֶּר יְהוָה אֶת הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה--אֶל אִיּוֹב; וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל אֱלִיפַז הַתֵּימָנִי, חָרָה אַפִּי בְךָ וּבִשְׁנֵי רֵעֶיךָ--כִּי לֹא דִבַּרְתֶּם אֵלַי נְכוֹנָה, כְּעַבְדִּי אִיּוֹב. ח וְעַתָּה קְחוּ לָכֶם שִׁבְעָה פָרִים וְשִׁבְעָה אֵילִים וּלְכוּ אֶל עַבְדִּי אִיּוֹב, וְהַעֲלִיתֶם עוֹלָה בַּעַדְכֶם, וְאִיּוֹב עַבְדִּי, יִתְפַּלֵּל עֲלֵיכֶם: כִּי אִם פָּנָיו אֶשָּׂא, לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת עִמָּכֶם נְבָלָה--כִּי לֹא דִבַּרְתֶּם אֵלַי נְכוֹנָה, כְּעַבְדִּי אִיּוֹב. ט וַיֵּלְכוּ אֱלִיפַז הַתֵּימָנִי וּבִלְדַּד הַשּׁוּחִי, צֹפַר הַנַּעֲמָתִי, וַיַּעֲשׂוּ, כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר אֲלֵיהֶם יְהוָה; וַיִּשָּׂא יְהוָה, אֶת פְּנֵי אִיּוֹב. י וַיהוָה, שָׁב אֶת שבית (שְׁבוּת) אִיּוֹב, בְּהִתְפַּלְלוֹ, בְּעַד רֵעֵהוּ; וַיֹּסֶף יְהוָה אֶת כָּל אֲשֶׁר לְאִיּוֹב, לְמִשְׁנֶה. יא וַיָּבֹאוּ אֵלָיו כָּל אֶחָיו וְכָל אַחְיֹתָיו וְכָל יֹדְעָיו לְפָנִים, וַיֹּאכְלוּ עִמּוֹ לֶחֶם בְּבֵיתוֹ, וַיָּנֻדוּ לוֹ וַיְנַחֲמוּ אֹתוֹ, עַל כָּל הָרָעָה אֲשֶׁר הֵבִיא יְהוָה עָלָיו; וַיִּתְּנוּ לוֹ, אִישׁ קְשִׂיטָה אֶחָת, וְאִישׁ, נֶזֶם זָהָב אֶחָד. יב וַיהוָה, בֵּרַךְ אֶת אַחֲרִית אִיּוֹב--מֵרֵאשִׁתוֹ; וַיְהִי לוֹ אַרְבָּעָה עָשָׂר אֶלֶף צֹאן, וְשֵׁשֶׁת אֲלָפִים גְּמַלִּים, וְאֶלֶף צֶמֶד בָּקָר, וְאֶלֶף אֲתוֹנוֹת. יג וַיְהִי לוֹ שִׁבְעָנָה בָנִים, וְשָׁלוֹשׁ בָּנוֹת. יד וַיִּקְרָא שֵׁם הָאַחַת יְמִימָה, וְשֵׁם הַשֵּׁנִית קְצִיעָה; וְשֵׁם הַשְּׁלִישִׁית, קֶרֶן הַפּוּךְ. טו וְלֹא נִמְצָא נָשִׁים יָפוֹת, כִּבְנוֹת אִיּוֹב--בְּכָל הָאָרֶץ; וַיִּתֵּן לָהֶם אֲבִיהֶם נַחֲלָה, בְּתוֹךְ אֲחֵיהֶם. טז וַיְחִי אִיּוֹב אַחֲרֵי זֹאת, מֵאָה וְאַרְבָּעִים שָׁנָה; וירא (וַיִּרְאֶה), אֶת בָּנָיו וְאֶת בְּנֵי בָנָיו--אַרְבָּעָה, דֹּרוֹת. יז וַיָּמָת אִיּוֹב, זָקֵן וּשְׂבַע יָמִים. {ש}

וזאת הוכחה מאיוב על חשיבות תפילת הצדיק

פורסם

חחחח

אתה אפילו עובד אלילים עם התמונה הזו שתקעת לך באווטר

אתה ציפת שגם אנחנו תשחווה אל הצלם ההוא .

תפילת צדיק היא דבר אחד

אבל תשובה שלמה ( :lol:) היא דבר חשוב יותר

או כמו שאמר רב זוסיא :" כאגיע לשמים , לא ישאלו אותי למה לא הייתי כמו רבי מאיר , ישאלו אותי למה לא הייתי כמו זוסיא !"

וזה אתם בעבודת אלילים שלכם , כשתגיעו לשמיים לא ישאלו אותך למה לא הייתי כמו עובדיה עובדיה ( או במקרה שלך כמו הברסלבי מאומן ) , ישאלו אותך למה לא היית כמו הקרנף שאתה ?!

כל בן אדם שיש לו דעה מישלו טוב מאדם אחר שיש לו דעה שלא שלו כלומר של מישהו אחר - הצדיק הזה הוא צדיק אבל אתה , מה אתה ? ומי אתה רוצה להיות ? ומה אתה עושה בנוגע לכך ?

אתה מיסיונר שלא מדעת , אתה מנפק דעות שאינך אחראי להם , אתה יש לך מחשבות שאת סופן אתה לא יודע . אתה ! למה אתה אין לך דעה שלך ?!

זה הפירוש למילה "ריק" אתם אנשים רקים !

פורסם

כתבת כלכך הרבה דברים ולא אמרת כלום.

למה שמישהו ישאל אותי משהו בשמיים? האם לתשובה שלי יהיה בכלל משקל?

כי אם כן אני הולך ללמוד עו"ד.

פורסם

WhiteRhino

הנך טועה בתפיסה , מי שהולך לקברי צדיקים בשביל שאותו צדיק יושיע אותו זה דבר אסור ופסול, מי שהולך לבקש ברכה וחושב שאותו צדיק מושיע אותו -זה פסול. - זה אנשים שלא בקיאים שוכחים וטועים.

כל המטרה ללכת לקברי צדיקים שבזכות אותו צדיק אלוקים ירפא אותי וכדו'..

וכך כתב בקיצור שולחן ערוך סימן קכח

יג נוהגין לילך בערב ר"ה אחר תפלת שחרית לבית הקברות להשתטח על קברי הצדיקים, ונותנים שם צדקה לעניים, ומרבים תחנונים לעורר את הצדיקים הקדושים אשר בארץ המה שימליצו טוב בעדנו ביום הדין. וגם מחמת שהוא מקום קבורת הצדיקים, המקום הוא קדוש וטהור והתפלה מקובלת שם ביותר בהיותה על אדמת קודש, ויעשה הקב"ה חסד בזכות הצדיקים. אבל אל ישים מגמתו נגד המתים השוכנים שם, כי קרוב הדבר שיהיה בכלל ודורש אל המתים. אך יבקש מהשית"ש שירחם עליו בזכות הצדיקים שוכני עפר.

וזה דברים ידועים ומוכרים שנהגו כל ישראל לעלות לקברי צדיקים ולהתפלל.

כלב בן יפונה שהיה מהמרגלים ומחשש שמא ייכשל איתם הלך להתפלל על קברי אבות.

לדעתי האישית עלייך להיות באיזה מסגרת של לימוד - כדי להעשיר את הידע וגם שיהיה מדוייק.

פורסם

wrecker

בשבילך הייתה התשובה לגבי התורה כמפתח בלבד !

טרולרוני לא שיהיה מדוייק שיהיה בקו אחד עם הרבנים ! הרי אסור לצאת מהגדר של העדר :nono:

פורסם

מחקתי את ההערה ההיא אבל אני אסביר לך למה הגבתי אליך..

אני לא מבין שאנשים מצד אחד מתנגדים למשהו אבל מסבירים את עצמם דרך אותו דבר.

אם אתה לא מאמין למשל ברבנים האלה אז למה שמישהו ידבר אליך בשמיים?! אפילו לתת את זה כדוגמה אומר שאתה חושב שזה נכון

אני שולל בכלל את כל הרעיון הזה.

חלק מאנשים שהיו במוות קליני אומרים שראו דברים הם תמיד אומרים "ראיתי הרגשתי" עוד לא שמעתי על אף אחד שדיברו איתו

פורסם

גם אני מחקתי

עכשיו

רבנים או לא רבנים - הם רוצים כוח וזה לא עיניין של אמונה

הם משתמשים בתורה / מפתח שנתן משה בן עמרם ככלי לנעול ולסגור את האנשים - אני לא מתכוון לזה כמשל אני מתכוון לזה בצורה פיזית מעשית - לדוגמא תראה את הקהילות שלהם מאחורי לבוש ומאחורי התהגות ומאחורי דעה , הם נעולים מספיק כדי לראת את סיגנון התשובות של טרולרוני - כיצד הוא נעול אין מה לדבר איתו , שלוש עשרה העיקרים למשל זה מנעול - אינך יכול לדבר על מה שאיננו שם - מנעול .

אםתאמין לסיפורי המתים של החברה האלו - עלייך להיות מודע לעובדה הנחקרת שהמוח הוזה הזייות כמו למשל הקרנף כאן שבעקבות קרטון אחד מיותר הוא נהפך ברסלבי :errrr:

פורסם

זה לא הציבור הדתי, זה הציבור של נחמן מאומן.. יש זרמים בדת מתי תבינו את זה?

בלי קשר להשתמטות, אם הייתם משלמים 400$ (סתם נגיד אין לי מושג כמה עושה באמת) לחו"ל והיו מורידים

אתכם מהמטוס... מה הייתם עושים? 400$ הלכו לפח...

ברור שאני לא מצדיק אלימות ובטח שלא כלפי דיילים מסכנים

אבל מכתבה אי אפשר לדעת מה באמת הלך שם...

ובווינט אין כתבות טובות על דתיים כי הם לא מחפשים את הטוב בדתיים.

400 דולר? :x

אני לא מצדיק אף אחד מהם, ממש ממש לא, אבל כרטיס לאומן עולה הרבה יותר מ- 400$.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים