עבור לתוכן

איכות השירות בפנדה מחשבים

Featured Replies

פורסם

המחשב שהזמנתי (לא בפנדה) הגיע בערב החג (באיחור של כמה ימים מהמתוכנן),

גיליתי לצערי כי חיבור בכרטיס הגרפי יש רק יציאות DVI ו HDMI וכמובן שהמסך הישן שלי הוא בחיבור VGA.

אמרתי לעצמי נקפוץ זריז לחנות בחיפה לקנות מתאם או אם נמצא מסך חדש (במילא רציתי לקנות אחד מזמן).

כשהגעתי לחנות המוכר היה נחמד מאוד והשתדל לעזור לי, (ואפילו לא ניסה לדחוף מוצרים יקרים יותר ללא סיבה).

מאחר ורציתי לנצל את החג הארוך לצורך התקנה של המחשב החדש והתוכניות השונות ולקנפג את כל המערכת הייתי מוכן לקנות מסך שאינו אופטימאלי לצרכים שלי.

(הרי כמה פעמים ייצא לי 4 ימי חופש מהעבודה שאני אוכל להתעסק בכך בצורה יסודית...)

נבחר מסך (לא בגודל שרציתי אלא קצת גדול יותר בגלל שלא היה במלאי במקום) אחרי שנשאלו כל השאלות כולל השאלה הפשוטה האם המסך מגיע עם כבל DVI, כדי שאני אוכל לחבר אותו עוד היום למחשב החדש, כאשר הסברתי את מידת החשיבות לזמינות המידיית.

כמה גדולה הייתה הפתעתי כשהגעתי הבייתה וגיליתי כי אכן יש כניסת DVI אך אין כבל (רק כבל VGA).

מיד הרמתי טלפון למספר של שירות הלקוחות, ענתה לי בחורה בשם אורלי.

מאחר שכבר היה קרוב מאוד לכניסת החג אורלי אמרה לי שאין מה לעשות ושהטיפול בנושא יעבור ליום ראשון (שגם תוכל לברר עם המוכר בחנות) ושאני אשלח מייל אליה.

הסברתי לה על כך שאני לא מרוצה מכך שהעיקר היה חשיבות ניצול החופש, אך אמרתי לה שאני מצפה שיצרו איתי קשר ביום ראשון.

פורסם

צר לי אדון קיפי, אך אם זה היה כ"כ חשוב לך, מן הראוי היה לפתוח בנוכחות המוכר את אריזת המסך ולוודא את המצאות הכבל. אני בספק אם הוא היה מתנגד.

פורסם

הרבה מסכים מגיעים ללא כבל DVI.

בכל מקרה, מבחינתך איבדת 4 ימים קריטיים, אבל מבחינת איכות השירות אז ה"פשלה" היא די בקטנה.

לא עדכנת מה היו ההתפתחויות ביום ראשון, אבל אם ביום ראשון מילאו את החסר אז אי אפשר יותר מדי להתלונן.

באסה על החופש הלא מנוצל....

פורסם
  • מחבר

במייל פירטתי את הנושא, תוך כדי הבעת חוסר שביעות רצון מההטעיה במעמד המכירה (על אף שאני לא מאמין שהייתה מכוונת) וכמו כן העלתי את רצוני לבטל את העיסקה.

כמובן ביום ראשון לא נוצר איתי קשר (לא טלפוני ולא במייל ,אפילו לא תגובה ראשונית על כך שהנושא בטיפול )

(שכחתי לציין שאורלי בשיחה בערב החג שאלה אותי עם יש ביכולתי להגיע לחדרה תוך 10 דקות בצורה מזלזלת כאילו אשמתי בכך שהם טעו)

ב 12:30 ביום ראשון הרמתי טלפון לשירות הלקוחות (החלטתי שאם לא יצרו איתי קשר על הבוקר כנראה הטיפול בנושא לא חשוב לחברה).

הבחור שענה לי אמר שהוא לא יכול להעביר אותי לאורלי ושאפשר לפנות אליה רק במייל, אחרי לחץ מסויים ממני הוא יצר איתה קשר ומסר לי שהנושא בטיפול.

שאלתי מתי יצרו איתי קשר, הוא אמר כאשר תהיה החלטה.

אמרתי שלא מקובל עלי דחיה לא ידועה ואני מבקש לדעת מתי הם יצרו איתי קשר גם ככה נושא הזמן הוא הבעיה העיקרית.

לאחר בירור נוסף אמר שכנראה היום יצרו איתי קשר.

עד עתה 16:45 לא נוצר איתי קשר בכלל, לא ניתנה אפילו הצעה לנתינת הכבל החסר, לא ניתנה תגובה/ כל דבר שמראה על רצון כלשהו להתייחס לטעות שנעשתה.

החלטתי לפרסם את ההודעה הזו כאן כדי לעלות את נושא השירות לתודעה כמידע חשוב לידיעת הציבור.

אני עדיין מקווה לפתרון משביע רצון למקרה.

סה"כ המוכר בחנות עשה טעות דבר שקורה לכולם, מעניין אותי תודעת השירות ולקיחת האחריות של החברה.

אני אעדכן כאן את תוצאות המקרה (מקווה שבסוף יהיה לי מילים טובות להגיד על חברת המחשבים- כי באמת התרשמתי לטובה מהמוכרים בחנות -על אף הטעות שנעשתה)

[br]פורסם בתאריך: 12.09.2010 בשעה 16:52:55


מאחר שהבחור עשה עלי רושם רציני (ומאחר שאין טעם לקנות מסך FHD ללא כבל מתאים) ומאחר ששאלתי במפורש האם הכבל קיים (הייתי בכיף קונה כבל מידית במקום אם היה נאמר לי שאינו כלול).

לא ציפיתי מכאן שתהיה בעיה.

בכל זאת זה היה בערב חג והיה לי פול דברים לעשות וגם ככה כל הנושא היה לחוץ בזמן- תנסה להשאיר את החברה בבית בערב חג לבד..

אני מסכים אם הייתי מתארגן מראש על הקניה הייתי יכול גם לבצע סקר שוק בצורה יותר טובה ולהגיע יותר מוכן למעמד הקניה (כולל ידיעת נושא הכבלים וכו..)

פורסם
  • מחבר

18:20 בשעה טובה, נשלח אלי מייל מאורלי.

הם ישלחו לי כבל DVI ללא עלות נוספת.

מסקנות על החנות:

לקוח מרוצה אני לא בדיוק, אבל לפחות עם קצת מאמץ (שלי) ואי נכנות לקבל אחר כך כתשובה קיבלתי פתרון (הבסיסי ביותר).

חבל שהייתי צריך ללחוץ על החנות כדי לקבל תגובה, אף אחד לא יחזיר לי את הימים שהלכו לאיבוד- (מה שכן לא נאמר לי בדיוק מתי הם ישלחו לי ומתי זה יגיע...).

לפי החוק הייתי יכול לבטל את הקניה (כמו שביקשתי מראש במייל - לא קיבלתי תגובה על כך-מעניין למה ::) ) כלומר החזר כספי מלא (הטעיה במעמד הרכישה) או לתבוע פיצוי אך ומאחר וכל מה שרציתי היה מחשב עובד אני לא רואה צורך בכך -כמו כן מדובר בכאב ראש לא קטן.

עצה בגרוש - או מסקנות לגבי עצמי:

עדיף לעשות קניות של חומרה רק אחרי הרבה מחקר מקדים (כולל מקרים ותגובות) ורק ברוגע.

להיות פראנואיד גם אם המוכר בחנות הוא מקצועי לבדוק הכל...

בקשר לחנות אני לא פוסל קניה עתידית מהם - אם כי אהיה הרבה יותר זהיר.

אני מקווה שאם כל אחד שיפגוש בעיות מצד חנויות יעלה זאת לתודעה הציבורית איכות השירות בחנויות יעלה- כמו כן אנשים שיבואו לקנות ידעו למה לשים לב.

פורסם

שלום לך

על אף המסקנות הנכונות, זה עדיין לא תעודת ביטוח

שמקרים כאלו לא יקרו ( בכל חנות ואצל כל אחד , כי כולנו

בני אדם ) ולפעמים- כשלא הולך אז ל הולך.

אני לגמרי מבין אותך ואת 4 הימים " האבודים ", לפחות

הסוף - כך נראה, יהיה טוב ותודה על השיתוף מצדך.

שנה טובה.

עריכה : בהתחשב שכל המדינה עברה למוד של " אחרי החגים " :kopfpatsch:

לא יזיק לוודא שהכבל אכן נשלח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים