תוכנת אוברקלוק חדשה ללוח האם של NVIDIA - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תוכנת אוברקלוק חדשה ללוח האם של NVIDIA


ice2k

Recommended Posts

NVIDIA סוףסוף הוציאו את תוכנת האוברקלוק שלהם שנקראת SYSTEM UTILITY. בעיקרון אפשר לשנות שם הכל ממהרות באס עד תיזמוני זכרונות, מתחים מהירות AGP מהירות מאווררים ומה לא. כרגע זאת רק הגרסה הראשונה והתמיכה הרישמית בלוחות היא מאוד נמוכה.

ניסיתי להפעיל אותה על לוח האם שלי ABIT NF7 VER2 וכרגע חלק מהאפשרויות חסומות אצלי - הדבר היחיד שעובד לי טוב ומעניין זה מהירות הבאס , מה שמאפשר לי להוריד אותו כשאני לא משחק או דוחס משהו וככה להוריד את כמות החום של המעבד והמערכת מה שתורם לאורך חיים "בריא" יותר לרכיבים.זה נקרא UNDERCLOCK ואני עושה את זה גם לכרטיס מסך שלי. בנוסף גם יש חלון עם מידע לגבי הלוח דריברים זכרונות וכו'. אמנם NVIDIA ביקשו להוריד ביוס אחרון דבר שעוד לא עשיתי (יש ללוח שלי ביוס חדש מהשבוע - אבל לא ראיתי בהסברים שלו שום דבר על התוכנה).

בכל מקרה כרגע זאת רק ההתחלה לא מי יודע מה בכלל אבל על מה שכן יש אני בהחלט שמח. נקווה שבהמשך הדבר ישתפר והעיקר שייפתחו כל האופציות ללוח שלי.

*התמיכה היא רק ללוחות NF2 (נראה לי גם רק 400) וNF3 בלבד.

http://www.nvidia.com/object/sysutility_1.0.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכל להסביר לי למה התכוונת שאמרת:

הגיע הזמן לא לחמם את המעבד בIDLE)

במילים אחרות ולא באלו:

מה שמאפשר לי להוריד אותו כשאני לא משחק או דוחס משהו וככה להוריד את כמות החום של המעבד והמערכת מה שתורם לאורך חיים "בריא" יותר לרכיבים
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנת או שאתה מנסה להתקיל אותי ? ;)

אחד הדברים שאנשים פה רודפים אחריו הוא טמפרטורות כמה שיותר נמוכות בכל מצב , ויש לזה הרבה סיבות (אתה מוזמן לערוך חיפוש אם אתה חדש בנושא ולא מבין למה). הורדת מהירות כשלא צריך כוח חישוב היא דרך וותיקה להורדת הטמפרטורה ועכשיו אפשר לעשות זאת גם למעבד כשכל מה שצריך ללחוץ עליו זה כפתור בשביל להוריד או להעלות את המהירות (בעזרת PROFILES).

כמובן זאת זווית ראייה של אובקלוקר שהמחשיב שלו תמיד על . לאנשים שלא עושים - זאת הזדמנות לנסות רק כשצריך בלי לשים את המחשב תמידית באוברקלוק.

כמו כן זה גם מאפשר לעשות בדיקה של איזה תיזמונים או באס עובדים הכי טוב בלי לעשות ריסטרטים ולשחק עם הביוס - זה חוסך המון המון זמן (וכל אוברקלוקר שמקבל מערכת חדשה ומתחיל את מלאכת בדיקת היציבות והצירוף הכי טוב יודע על מה אני מדבר). בקיצור - תוכנה כזאת זה יתרון לא רע ודבר מבורך (בעיקר בזכות זה שהוא לא גורע משום דבר קיים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי .. אתה צודק . יש לי כמה שאלות :D

-אני ב800*600 והתוכנה מתפרצת מהמסך ! ולא רואים ... מה לעשות ? אם אני מקטין את זה בכפתור זה רק ברזולוציה יותר גבוהה אבל ה"מצב הארוך" של התוכנה חוזר אחרי ההפעלה הבאה...

-זה רק אני או שאין שם שינוי מכפלות ?

-אןי שם שינוי ה CAS של הזיכרון ?

-הוא עושה ריסטרט בין שינויי FSB ? {אם לא אז מה התגובה של הווינדוס תהיה לאובר מוגזם?}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל חשוב לציין שזאת גירסה ציבורית ראשונה , לא היתה שום דליפה לפני זה וצפויות המון תקלות ואפשרויות חסרות. התמיכה של הלוחות כרגע היא מאוד בסיסית ואכן משתמשים נוספים בלוח של אביט לא יכולים לשנות קאס מכפלה מתחים ועוד דברים (אתה בכלל מצליח להגיע לחלון של ה ADVANCED? כי אני לא). לגבי הרזולוצייה , נראה לי ראיתי המצלמה לרזולוצייה גבוה - עכשיו אני מבין למה ;D (אני מאמין שעם הגירסאות הממשק ישתפר כי זה דבר שמשאירים לסוף בד"כ).

לי הוא לא עושה שום ריסטרט בין שינויי FSB , קל מאוד ככה לבדוק גבולות מעבד למתח מסוייים. כשאתה מגיע לתוצאה בלתי אפשרית למעבד (כמובן צריך לדעת מה אתה עושה ולעשות את זה בשלבים בדיוק כמו כל אוברקלוק) אצלי לפחות המחשב עושה ריסטרט - זה הכל.

האם הורדת את הביוס האחרון ללוח שלך ?

בכל מקרה כל מה שמציק לך ולדעתך אפשר לשפר תוכל לכתוב לNVIDIA , אני מאמין שזה יעזור לכולם לקבל מהתוכנה את המקסימום בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אתה יודע שקוראים לדבר ADVANCE ?? לא רואים ...

לכפתור הראשון אני יכול להכנס

לשני לא !

לשלישי כן

הרביעי זה OK (שם אני מאשר את המהירויות שקבעתי ?)

מה ה "וי" V עושה ?

מה הץ שפונה לשמאל עושה ?!

האיזה כפתור אמור להיות שינוי המתחים ??

כמה הטמפ' שלך למעבד ? 60DIE ? ולמה והא רושםשהסיסטם שלי ב50 ?! באיידה רשום 24 ואני מאמין כי יש לי מאוורר חזק מול )מארז סגור)

*ביוס אחרון *

פחח כמה שאלות ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב עידכנתי ביוס מ 18 ל 19 ובאמת נוספה כל הבקרה של הטמפרטורות וגם השם של הלוח והייצרן.

לגבי התקלות שהזכרת - כן זה לכולם ככה משהו דפוק בקטע הזה , אבל מה שבאמת מעניין זה הדברים שחסרים. נקווה שאביט ישחררו ביוס חדש עם אופציות לכמה שיותר.

לגבי כל שאר השאלות , ניתן לתמונות לענות:

c18d_bios_advance_open.jpg

c18d_bios_basic_open.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מרגילה יש לי אותן טמפ' כמו שלך ואותו סטטוס כמו שלך (אין לנו את האפשרויות המתקדמות) כולל ה50 מעלות לסיסטם (אין סיכוי !!)

אוי זה בגלל שהלוח שלנו NF7S ושלו NF7 ואין לנו תמיכה מלאה או משהו כזה כי הביוס שלי מעודכן לאחרון ... מה אתם אומרים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכנת לביוס האחרון ?!

אם כן - אז יש בעיה כי יש לך אותו לוח כמו של אייס ואתה אמור לקבל עוד אופציות.

אם לא - אז מובן למה אין לך תאופציות ... רק לא מובן למה לי אין (ולנרגילה) {ובטח לעוד אלה שיש להם S} [או אולי לוחות NF2 אחרים]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...