חדשות מפנטקס - עדשות 35, 18-135 ומצלמות K-R, K-5 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חדשות מפנטקס - עדשות 35, 18-135 ומצלמות K-R, K-5


fungiman

Recommended Posts

כפי שכבר נכתב כאן - ה-K-X כבר מתחילה להתיישן. ה-K-R לא מחליפה אותה אלא נכנסת מעט מעליה.

ה-K-R למעשה נכנסת למשבצת של ה-K200 אם כי למרבה הצער ללא הגוף המסיבי והעמיד של ה-K200. פנטקס מציעים סוללת ליתיום מבלי לוותר על האפשרות להשתמש בסוללות AA, מסך בעל חדות מעולה (דומה ל-K-7) ובסך הכל מדובר באלטרנטיבה מעניינת לתחרות במחיר נכון (המחיר הרשמי הוא 800 דולר כולל עדשת קיט, אבל הוא צפוי לרדת).

עדשת ה-35/2.4 הזולה (220 דולר) היא עוד משהו שלקח לפנטקס הרבה זמן להציג. 35 מ"מ היא (קצת יותר מ-) העדשה "הנורמלית" במצלמות APS-C ובתחום זה - מאז חיסול ה-35/2.0FA לא היה לפנטקס מה להציע מלבד ה-31/1.8 המאוד איכותית והיקרה להחריד. מדובר בביזיון במיוחד מצד יצרנית הידועה בעדשות הפריים שלו.

ה-35/2.4DA אמורה להיות המקבילה של הניקון 35/1.8DX, העדשה לא מהירה במיוחד יחסית לפריים, אבל אם היא תהיה חדה מספיק גם בצמצם פתוח לרווחה, מדובר בתוספת ראויה לקטלוג של פנטקס ומשהו שראוי לחסוך בשבילו (פנטקס אפילו היו נחמדים מספיק לייצר את המצלמה עם הברגת פילטר 49 מ"מ - בדומה לשאר עדשות הפריים הקלאסיות שלהם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חדשות מעניינות שמאוד משמח אותי . שכחת גם את K5 שאמורים להציג אותו ממש בקרוב שתחליף את הK7 שתבוא עם החיישן של איזו 25600 מסך מפרקי מהירות פיקוס ממנוע פנימי שמשופר בהרבה מהK7, ומהירות צילום של 7 בשניה ועוד הרבה יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-K-5 עוד לא הוכרזה רשמית, אבל ככל הנראה סוף סוף תהיה לפנטקס מצלמת חיישן מקוצץ מקצועית "אמיתית" עם יכולות ואירועים בדומה ל-7D (שכנראה תעלה קצת פחות ותציע קצת יותר כמיטב המסורת של היצרן האזוטרי הזה). היכולות המעולות של חיישני ה-APS-C החדשים אולי יוצקים קצת תוקף לטענה של פנטקס שאין צורך במצלמת FF בקטלוג שלהם, אולם נמתין ונראה בעניין זה.

הבעיה - אין להם עדשות לגבות את המצלמה הזאת. פנטקס חייבים להציג לפחות 4-5 עדשות חדשות בכמה קטגוריות שונות על מנת להמשיך להיות אטרקטיביים.

בנתיים מתברר שפנטקס עושים חייל עם המצלמות והעדשות הצבעוניות שלהם ביפן והביקורות הראשונות על ה-645D גומרות עליה את ההלל (במיוחד לאור המחיר שבפירוש שובר את השוק). רק חבל ש-K-x עם גימור הלו-קיטי לא עושה לי את זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

הכרזות נוספות מפנטקס או רלוונטיות לפנטקס --

הוכרזה ה-18-135, מדובר בעדשה אטומה לפגעי מזג האוויר (WR) עם מנוע פוקוס פנימי (DC). זאת עדשת טיולים מעניינת לגופים האטומים של פנטקס עם טווח ראוי ואטימות למזג אוויר שאין לאף מתחרה. הבעיה - מחיר ההכרזה של העדשה שהוא סביב 500-600 יורו.

בנוסף - הוכרזה ה-K-5, מצלמת APS-C מקצועית חדשה, חיישן דומה ל-D7000, גוף שאמור להציע איכויות בדומה ל-7D. מחיר הפתיחה גם כאן מרתיע, אולם צפוי שירד.

עדשות חדשות של סיגמא (שצפויות ככל הנראה להיות מיוצרות גם עם חיבור K לפנטקס)

120-300/2.8

150/2.8 מאקרו

בנוסף סאמיאנג הציגו עדשת 35/1.4 חדשה שתתאים גם לפנטקס.

מבזק חדש מסיגמא - EF-610DG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...